Gå til innhold

GoSupermodel kommer tilbake i desember 2022

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ble sjokkert da jeg leste at goSupermodel kommer tilbake, mest sannsynlig i desember!

Jeg er nå 25 år, men spilte det masse da jeg var yngre. Haha, det var tider det. Da gikk det masse tid i klesbutikken Vintage på jakt etter verdifulle skatter. :) 

Hva tenker dere? Noen som skal sjekke det ut? Jeg må i hvert fall ta en tur innom når nettsida er oppe og går igjen 🤪

Anonymkode: 5f5be...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg, mange minner der fra. Er 23 og møtte en av mine beste venner der inne 

Men vil nok kanskje tro at det bare blir noen få innlogginger for min del. Mest for minnene sin skyld. Ser ikke for meg at jeg skal sitte der inne dag og ut dag inn slik jeg gjorde på den tiden. Interessene har forandret seg litt. 
Mente også jeg leste et sted at plattformen blir på engelsk, så da blir ikke forumet like morsomt heller da jeg er så dårlig på å skrive engelsk 😂

Veldig spent på om de får det til å gå rundt. Blir sikkert mange innlogginger de første dagene før det dabber av igjen. Tviler dagens barn/unge har interesse av å sitte der når de fleste har sosiale medier og det er der «livet skjer» 

Anonymkode: b3373...402

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan det blir. Er spent på hvor mange av de gamle funksjonene og tingene som er med. Håper ikke det bare er forum + klær f.eks, men også noen av spillene og kanskje romdekorering/magasiner. Kommer uansett til å spille det litt, for nostalgiens skyld 😊

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg spilte det masse også, og var moderator… Spennende at det kommer tilbake da 😀

• 1 måned senere...
Skrevet

Da har jeg begynt å spille gosupermodel igjen☺️  men décor rooms laster ikke inn, får dere inn det? 

Anonymkode: c3c88...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...