Gå til innhold

Har dere sex i bilen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det hende at dere har sex i bilen i voksen alder ?  Og evnt hvor ofte skjer det? 
Har prøvd et par ganger men synes ikke noe om det. 

Anonymkode: bc18b...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det hende at dere har sex i bilen i voksen alder ?  Og evnt hvor ofte skjer det? 

Nei det har vi ikke. 
Gidder virkelig ikke sex i bilen, når det er så mye enklere/bedre mange andre steder.

Anonymkode: a435e...3d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Runketråd 😴

Anonymkode: 8a06a...9be

Skrevet

Har hatt sex en gang i bilen. Med en russisk prostituert på 90-tallet i min gamle Volvo 740. Var bare en uskyldig bj. Men likevel..

Anonymkode: ea548...a13

Skrevet

Hadde det i mine yngre dager, men det var vel mest keitete og tungvint.. Skulle prøve når vi var på tur sist sommer men da kjørte vi typens Dodge Viper.. Anbefales ikke og de fleste andre steder er nok bedre😳

Anonymkode: 3097a...0fa

Skrevet

Vi har aldri hatt sex i bilen, i løpet av våre 30 år sammen.

Men på ferieturer har noen ganger samtalen underveis, dreiet inn på sex, som har gjort at vi er tent når vi kommer frem.
Da blir raskt hytte/hotellrom innviet med en herlig «runde»

• Liker 1
Skrevet

Vi, par i førtiårene,  har sex i bilen eller at hun ligger i setet og jeg står utenfor pga høyde. Som regel en gang pr sommer ifbm med lang tur, med endel sexprat, på vei til festival eller vennefest.  Da blir vi kvitt trykket og slipper å bli fersket senere på kvelden 😅

Anonymkode: e58f3...fb9

Skrevet

Vi har ikke sex i bilen lengre, men det er pga. størrelsen på bilen. 
Hadde det ofte da vi hadde større bil. Dro en del på lange bilturer og det endte ofte med at vi måtte finne en plass å stoppe. 
Nå er det på hotellrom og campinghytter det skjer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, men det var i en stasjonsvogn. Hadde madrass og la ned bakseter. ble flere runder

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja har det

Anonymkode: 1009f...806

Skrevet

Jepp, har deilig sex i bilen. Har en affære og ikke alltid et hotellrom for hånden, da blir det heftig sex i bilen i stedet.

Anonymkode: 02923...268

Skrevet

Har fått mange blowjobs i bilen ja. 

Anonymkode: abd8a...153

Skrevet

Dette er oppskrytt, i allefall om tenker på sex i for- eller baksete. Men i en SUV hvor hun ligger i bagasjerommet og han står utenfor, kan det blir dreis på sakene. Vi har en Transporter som vi har bygd en seng inn, som vi bruker til helgeturer på fjellet. Det har vi hatt noen fine stunder.

Anonymkode: 1e6b6...b9a

Skrevet

Jeg suger ofte typen når han kjører bil, både han og jeg liker det, og det gjør kjøreturen «kortere».

Anonymkode: 99316...206

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg suger ofte typen når han kjører bil, både han og jeg liker det, og det gjør kjøreturen «kortere».

Anonymkode: 99316...206

Er ikke det litt farlig ?

Skrevet

har ikke prøvd det men det frister heller ikke å ha det i en trang bil

er faktisk ikke så spennende og ha det på sånne steder som man skal ha det til

jeg har hatt det ute og på andre steder det ikke bør nevnes

ute før man jo bare kvist og drit opp i trusa, er jo virkelig ikke noe behagelig

Anonymkode: 7ff7c...887

Skrevet

Ja da vi var sånn 20 - 30 år 😅

Anonymkode: abd0b...d3c

Skrevet

Hadde det da vi var yngre og ikke hadde noe rom.

Nå er vi snart 50 og gidder ikke der. Bare knotete.

Anonymkode: a8404...7e1

• Liker 1
Skrevet

Det er ille mange år sia… Men kjøkkenbordet og spisestuebordet, trappen og gangen utenfor soverommet, har blir brukt av og til. Ei bjørk som hadde veltet over ende i skogen, funket greit også. Og eller litt fingring på strandbenken også

Skrevet

Har sex gjevnlig i bilen med ff’en min. Liggende i baksetet med han oppå😊 Er digg det.

Anonymkode: 573cb...7fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...