Gå til innhold

Eventyrfabrikken og Leos lekeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

heg skal snart ut med fetteren min på 5 år. Tenkte å ta med han til et lekeland og har hørt både negativt og positivt om både Leos lekeland og Eventyrfabrikken. 

når er det lurest å dra? Hvordan er maten? Renholdet? Personalet? Har hørt mye om rovdrift av de ansatte og dårlig renhold. Men er dette generelt eller er dette bare en klassisk dårlig dag? 

men det viktigste er selvfølgelig at ungen er fornøyd, jeg kan nøye meg med litt stive priser😅 Hvilket lekeland er best? Andre kandidater?🤩

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi liker eventyr fabrikken bedre.. iallefall her.. større og høyrer. Her er Leos mye mindre og lavere og passer kanskje mindre barn:). Kommer an på hvor fartsfylt barnet er. Vært fornøyd med mat og renhold på begge stedene. Kommer velig an på hvem som jobber der å

Skrevet

Eventyrfabrikken er fantastisk. Vær der når det åpner så får dere et par timer med lite folk. Maten er ikke noe å skryte av dessverre, men er ikke lov å ha med medbrakt. Litt møkkete er det alltid på sånne steder, men synes det var helt ok her.

Skrevet
Heidi_82 skrev (4 minutter siden):

Eventyrfabrikken er fantastisk. Vær der når det åpner så får dere et par timer med lite folk. Maten er ikke noe å skryte av dessverre, men er ikke lov å ha med medbrakt. Litt møkkete er det alltid på sånne steder, men synes det var helt ok her.

Hehe nei forventer nok ikke det beste renholdet, litt må vi tåle! 

men tusen takk, godt tips! Hvilken av avdelingene var du på? ☺️

Skrevet

Har gode erfaringer med Eventyrfabrikken Torshov. Særlig om man er der på et litt upopulært tidspunkt så det ikke er så stappa med folk.

Anonymkode: 0c649...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...