AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Jeg har de siste ukene hatt forverring av min psykiske helse. Legen vil ha meg inn en gang i uka for jevnlige vurderinger. Han er klar over at jeg ser/ hører ting (hallusinasjon), men ikke alvorlighetsgraden fordi jeg (alltid) har klart å mobilisere meg ute blant folk… nå slår verden sprekker. Jeg står på knust glass og der knust glass foran meg. Jeg opplever at en skapning trekker meg ut gjennom glassveggen/ ned i glassgulvet… ansikter til andre vrenges og jeg får beskjed om å skade meg/ ikke ta medisiner og sånn… idag er det satt opp ny legetime, og jeg er redd legen skal observere enda mer forverring og at han velger å legge meg inn på tvang…. Hva skal jeg gjøre? Ikke møte opp? Mobilisere alt jeg klarer og bagatalissere alt til legen? Jeg er kjemperedd legen.. men er redd skapningen som jeg ser og hører også.. skal jeg satse på at alt dette bare kan gå over av seg selv…? Anonymkode: c009b...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Det beste du kan gjøre er å møte til timen og være ærlig med legen. Hva som skjer etter må du bare vente med. Rapporterer tråden til moderatorene så du ikke får mange rare svar Anonymkode: e38d0...575 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Vær ærlig med legen. Anonymkode: 35b8d...ff2
Wilma89 Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Hva med å be om en frivillig innleggelse? Høres jo ut som det er noe du er i behov av❤️ 4 3
Dina87 Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste du kan gjøre er å møte til timen og være ærlig med legen. Hva som skjer etter må du bare vente med. Rapporterer tråden til moderatorene så du ikke får mange rare svar Anonymkode: e38d0...575 Jeg har jo ikke skrevet noe om selvskading/ suicid … jeg tåler alle typer svar. Er oppegående nok til å sortere ut «rare» svar…