Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Luksusvesker er mer moralsk forkastelig. Stripping i Norge går til studenter og andre lavinntektsgrupper som trenger til smør på grøten. Kronene blir værende i landet. Kr til luksusvesker forsvinner rett ut av landet til sleske bedrifter og allerede rike aksjeeiere der med ansatte som burde finne noe mer nyttig å selge tiden sin til. 

Anonymkode: b49c8...62a

Ja jøss... 🙄

Anonymkode: 4f511...913

Skrevet
58 minutter siden, Eryn said:

Så det er ikke nytelse å få en lapdance av en naken dame? Ok! 😋 Deg om det!

For de av oss som ikke har en kvinne i livet, så er det bare deilig å ha en pen, vakker kvinne som lukter godt oppå seg. 

Sist gang jeg fikk en lapdance så spurte hun om jeg ville ta på henne. Sa bare nei, jeg nyter utsikten.

Så spør hun om jeg vil at hun skal ta av seg BHen. Jeg sier bare nei. Jeg nyter som sagt utsikten.

Er jo ikke laget av stål da. Det å ha nærheten fra en kvinne er jo godt.

Sprekker kun en gang hvert 3 år så da blir det en lapdance en gang hver 3 år.

Så når du sier nytelse så har du vel rett. 

Anonymkode: b3c32...4c4

Skrevet

Min erfaring: Eksen og jeg var på ferie i Paris, ville prøve noe nytt og dro innom ‘strippeklubb’ ved siden av hotellet vårt. Uten å ha bestillt fikk vi umiddelbart servert to store drinker. Greit nok det, men før jeg i det hele tatt rakk en slurk og snu meg, hadde en stripper dratt eksen min med seg i nærmeste sofa og  satt seg på fanget hans. Gnikket og forsøkte å friste. Han smilte usikkert men var ingen pådriver. Mest utilpass. Jeg ‘lukket øynene’ og syns bare det det hele ble veldig ubehagelig.
 Vi klarte å stoppe det ganske kjapt begge to. Hadde såvidt tatt en slurk av drinken. Fikk regning på 130 euro. Aner egentlig ikke for hva. Kanskje han holdt rundt henne i usikkerhet når hun gnikket?!  Han følte det hvertfall heller som overgrep. Og vaktene så på oss med morderblikk og vi betalte bare.

Klart vi ble svindlet. Og dette tenker jeg er normen på slike steder.

Ikke sikkert mannen i ts e,se pel har gjort så mye galt annet enn å ha blitt lurt og svindlet. Og det er en så stor skam i seg selv ATV man holder tett om det. Jeg som kvinne orker såvidt å fortelle noe om denne erfaringen i dag 10 år senere.

Anonymkode: bd9cf...fa1

• Liker 3
Skrevet

Sånt er ikke noe særlig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, han trenger endringer. Både i kommunikasjon og alkohol ute. Han sier han er så kvalm av seg selv at han ikke vil gå på byen igjen, vare være med familien. Vet ikke om dette stemmer, om at han synes at det han har gjort er kvalmende eller om han bagatelliserer det hele (kun dansing). 

Kommer ikke til å kjøpe veske men jeg skal besøke en barndomsvenninne i utlandet.

Anonymkode: 16db3...e8f

Tips,

Han må forstå veien til at havnet der han betalte en dame penger for å gjøre han kåt.

Som starter med å slutte å gi alkoholen skyld. Hadde han hatt alt på plass, så hadde han fint kunnet vært på stripeklubb og passe dritings uten å bestilt lapdance.

Kommunikasjon er et diffust begrep. Ser at man sier at det er viktig, men hva er det som er viktig.

Gråter, han gråter for at han syns synd på seg selv. Folk som er fersket pleier å synes synd på seg selv, og hvis konsekvenser i deres hode kan bli alvorlige for dem, så gråter dem gjerne. Ikke bry deg om hans tårer. Det du skal bry deg om er hans evne til refleksjon og endring. Det å si at han skal være mer forsiktig med alkohol er ikke endring. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
ChadMcChadson skrev (10 timer siden):

Ja, siden du er inne på lovligheten av prosititusjon. 

Før amerikanske kvinner fikk stemmerett så sleit de med at mannen drakk seg drita og dro på horehus. Alkohol veit alle står for store problemer i samfunnet på alle plan. En skulle tro at alkohol er noe kvinnene ville forby hvis de fikk stemmerett?

Feil. Det første de ville stemme for å forby var prostitusjon.

Det handler bare om kvinners overtak, eller manglende overtak, på menns seksualitet. Ingenting annet. Så bruker kvinner en liten andel prostutuerte som ender opp i menneskehandel som grunnlag til å forby all prostitusjon. Kan ikke ha at mannen henger på horehus og knuller penere damer ikke sant? Nei han må hjem til overvekt, konesveis og mas.

Jeg er ikke enig med deg i at menn er uten egne meninger og evner til å forstå at handlinger har konsekvenser. jeg mener at alle mennesker har rett til å stemme for sakene som de selv synes er viktige. Snakker vi om kvinner bør ha stemmerett eller ikke … i 2022? Eller at menn er tvunget til å leve med kvinner de ikke liker eller finner attraktive? Hva foregår her?

Endret av Helene1982
Skrevet

Dette er over grensen. Er dame, har vært på strippeklubb, utdrikningslag. Men å ta fra felleskassen og betale i flere omganger, det er ikke enkeltopplevelser. Ikke innafor. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min mann har fått mye sex. Suger han før han går på jobb. Har sex med han på båtturer. Mangler ingenting. Men mye mas fra unger og oppussing. 

Syns dette er ei trist setning. Hadde ein mann i same situasjon som deg sagt det på lik måte? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

I Norge er det svært sjelden at stripperne lar kundene beføle dem. Det betyr ikke at det finnes tilfeller der noe skjer, men dette er altså særdeles sjelden.

Om dette er utroskap er jo egentlig opp til deg å vurdere. Hvor går grensene dine?

Jeg vet jo at mange f.eks. tillater at partneren danser med andre av det motsatte kjønn. Hos oss er selvsagt dette fullstendig utakseptabelt, og ville vært et voldsomt tillitsbrudd. Mens andre synes det er helt greit at parneren danser tett og gnir seg opp mot dansepartneren. Igjen - Man må sette sine egne grenser, og lever etter dette.

For meg er bare det å være på en strippeklubb fullstendig uakseptabelt, uansett om det ikke skjer noe seksuelt der inne.

Anonymkode: 42a35...5bb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min mann har fått mye sex. Suger han før han går på jobb. Har sex med han på båtturer. Mangler ingenting. Men mye mas fra unger og oppussing. 

Jeg vil anbefale deg å koble deg av nett og stress, og tenke virkelig gjennom hva du vil. Dette er en drittsituasjon. Du føler du har mistet tenning og respekt, men det har vært veldig bra. Og jeg tror for å være ærlig at du ser på lap dance som skumlere enn det er. Har inntrykk av at dette er mest show/ underholdning, og har faktisk vært på Blaze.

Klarer du å få tatt en pause? Gå en lang fjelltur, noen dager der du kan tenke bare på deg selv? Det tror jeg har mer verdi enn en veske eller jentetur til utlandet nå.

Skrevet

Det er ikke noe galt i å gå på strippeshow. Det er jo et show. Det er ikke snakk om utroskap. Du bestemmer selv om dere skal slå opp eller ikke, men hvorfor la et strippeshow ødelegge forholdet? 

Skrevet
Warrior skrev (7 minutter siden):

Det er ikke noe galt i å gå på strippeshow. Det er jo et show. Det er ikke snakk om utroskap. Du bestemmer selv om dere skal slå opp eller ikke, men hvorfor la et strippeshow ødelegge forholdet? 

Det er ikke et show for flere publikummer samtidig, men tre konkrete bestillinger på privat en til en handling. 

Anonymkode: cbc5d...76d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Eryn skrev (9 timer siden):

Så det er ikke nytelse å få en lapdance av en naken dame? Ok! 😋 Deg om det!

De fleste er så fulle at de ikke har evnen til å nyte.

Skrevet
Brunello skrev (2 timer siden):

Har du bestilt tre danser etter hverandre, så er du ikke full nok. Slutt å unnskylde drittsekkoppførsel. 

Anonymkode: cbc5d...76d

Skrevet
4 hours ago, Warrior said:

I dette tilfelle er det lap dance. Ikke et strippeshow.
Som er litt mere intimt og personlig.

Annonse
Skrevet
3 hours ago, Brunello said:

Bortkasta spenn! Får ikke ta på henne en gang.
Betale masse spenn for å se noen sekunder på ei fitte?
Dra på horehus istedet for faen! 
Noen ganger er det gøy å bare sitte i baren der og drikke med folk og prate med gledespikene!
Mye mere verdt det! 

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (16 minutter siden):

Bortkasta spenn! Får ikke ta på henne en gang.
Betale masse spenn for å se noen sekunder på ei fitte?
Dra på horehus istedet for faen! 
Noen ganger er det gøy å bare sitte i baren der og drikke med folk og prate med gledespikene!
Mye mere verdt det! 

Bortkasta, unødvendig og de fleste angrer. Har heldig vis aldri betalt noe mer enn inngangspenger og en øl de få gangene jeg har havnet på slike steder. 

Skrevet (endret)
1 hour ago, Brunello said:

Bortkasta, unødvendig og de fleste angrer. Har heldig vis aldri betalt noe mer enn inngangspenger og en øl de få gangene jeg har havnet på slike steder. 

Horehus du betaler inngangspenger?
Hva i helvete? Hvor var du på horehus? I Norge elller?
Der måtte du vel betale pusteavgift også siden de opererte ulovlig etter norsk lov.
Og øla kostet? 5 millioner spenn?

Endret av Heydayotheinterweb
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden):

Horehus du betaler inngangspenger?
Hva i helvete? Hvor var du på horehus? I Norge elller?
Der måtte du vel betale pusteavgift også siden de opererte ulovlig etter norsk lov.
Og øla kostet? 5 millioner spenn?

Strippeklubb

Skrevet
1 hour ago, Brunello said:

Strippeklubb

Ja, det er kjedelige saker.
Har jobbet på en strippebule så fikk showene gratis.
Og noen av de stripperne var jævla morsomme å feste med.

Ellers har jeg bare vært på strippebule på Reeperbahn i Tyskland fordi eksen min ville det.
Jeg mente det var bortkastet, men du vet nå når noen aldri har opplevd noe før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...