Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #141 Skrevet 11. november 2022 (endret) 7 minutter siden, Heydayotheinterweb said: Driter vel lange faen i hele patetiske lille Oslo! Norge Sånn fiksa det du skrev der Endret 11. november 2022 av ChadMcChadson
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #142 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, ChadMcChadson said: Sånn fiksa det du skrev der Takk!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #143 Skrevet 11. november 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Hadde ikke brydd meg, Blaze er bare se men ikke røre. Har vært der selv som gjest for mange år siden. MEN jeg skulle hatt tilsvarende beløp å shoppe for. 5000 blir en grei veske. Anonymkode: b29f6...08c Luksusvesker er mer moralsk forkastelig. Stripping i Norge går til studenter og andre lavinntektsgrupper som trenger til smør på grøten. Kronene blir værende i landet. Kr til luksusvesker forsvinner rett ut av landet til sleske bedrifter og allerede rike aksjeeiere der med ansatte som burde finne noe mer nyttig å selge tiden sin til. Anonymkode: b49c8...62a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #144 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da får han manne seg opp å snakke med kona si om problemene. Man skyver det ABSOLUTT IKKE over på den andre part at «jeg gjorde X som såret deg, fordi du ikke gir meg nok Y hjemme». Slik oppførsel er gaslighting. Det finnes ikke en eneste ting man gjør på hjemmebane som kan unnskylde at en partner går ut og gjør noe som sårer den hjemme. Anonymkode: 32bb7...980 Min mann har fått mye sex. Suger han før han går på jobb. Har sex med han på båtturer. Mangler ingenting. Men mye mas fra unger og oppussing. Anonymkode: 16db3...e8f
Eryn Skrevet 11. november 2022 #145 Skrevet 11. november 2022 Paramount skrev (1 time siden): Det kan du si og mene. Men kanskje er han opprinnelig fra bygda, og har aldri opplevd noe lignende. Kanskje har han blitt påspandert hele kvelden av noen moroklumper av noen mer verdensvante kollegaer. En slik historie kan ha mange sider. En idiotisk oppførsel vil alltid være idiotisk, men årsakene bak kan være veldig ulike. Han har ikke blitt påspandert de 3 lapdancene, betalingen var gjort fra felleskassa til han og kona.... Så han har bevisst dratt kortet på Blaze. 2
Gjest Paramount Skrevet 11. november 2022 #146 Skrevet 11. november 2022 Eryn skrev (1 minutt siden): Han har ikke blitt påspandert de 3 lapdancene, betalingen var gjort fra felleskassa til han og kona.... Så han har bevisst dratt kortet på Blaze. Det stemmer. Det var drøyt ja.
Eryn Skrevet 11. november 2022 #147 Skrevet 11. november 2022 Brunello skrev (57 minutter siden): Problemet med stripping er menneskehandel. Det er et alvorlig problem. At familiefedre ser på damer i undertøy og noen sekunder nakne er ikke et problem i parforholdet. Jo så klart er det et problem i parforholdet at familiefedre vil dele seksuell nytelse med en annen kvinne. Det kalles utroskap. Og lapdance er mer intimt enn å se en dame med undertøy snurre rundt en stang. Hadde det ikke vært et problem, ville kona kjøpt klippekort på Blaze m lapdance i farsdagsgave. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #148 Skrevet 11. november 2022 Dette hadde jeg ansett som utroskap. Hadde vurdert skilsmisse Anonymkode: 17a8f...933 4 1
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #149 Skrevet 11. november 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: Luksusvesker er mer moralsk forkastelig. Stripping i Norge går til studenter og andre lavinntektsgrupper som trenger til smør på grøten. Kronene blir værende i landet. Kr til luksusvesker forsvinner rett ut av landet til sleske bedrifter og allerede rike aksjeeiere der med ansatte som burde finne noe mer nyttig å selge tiden sin til. Anonymkode: b49c8...62a Hvis du har lyst til å argumentere for sirkulærøkonomien og at penger skal forbli i landet, så burde du ihvertfall være positiv til legalisering av prostitusjon. Gudene veit hvor mange milliarder forsvinner hvert år til gutta krutt som må utenlands for å få dekt et behov
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #150 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, ChadMcChadson said: Hvis du har lyst til å argumentere for sirkulærøkonomien og at penger skal forbli i landet, så burde du ihvertfall være positiv til legalisering av prostitusjon. Gudene veit hvor mange milliarder forsvinner hvert år til gutta krutt som må utenlands for å få dekt et behov Har du sett hva legaliseringen av prostitusjon i Europa gjorde? Da hadde du ikke vært mye for det! Det en grunn til at Frankrike gjorde det ulovlig igjen! Jeg har aldri sett så mye menneskemugla horer på gatene før etter bare noen år. 1
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #151 Skrevet 11. november 2022 Just now, Heydayotheinterweb said: Har du sett hva legaliseringen av prostitusjon i Europa gjorde? Da hadde du ikke vært mye for det! Det en grunn til at Frankrike gjorde det ulovlig igjen! Jeg har aldri sett så mye menneskemugla horer på gatene før etter bare noen år. Ja, siden du er inne på lovligheten av prosititusjon. Før amerikanske kvinner fikk stemmerett så sleit de med at mannen drakk seg drita og dro på horehus. Alkohol veit alle står for store problemer i samfunnet på alle plan. En skulle tro at alkohol er noe kvinnene ville forby hvis de fikk stemmerett? Feil. Det første de ville stemme for å forby var prostitusjon. Det handler bare om kvinners overtak, eller manglende overtak, på menns seksualitet. Ingenting annet. Så bruker kvinner en liten andel prostutuerte som ender opp i menneskehandel som grunnlag til å forby all prostitusjon. Kan ikke ha at mannen henger på horehus og knuller penere damer ikke sant? Nei han må hjem til overvekt, konesveis og mas.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #152 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæ? Så lenge du får penger ? Han jo vært uærlig, og vært "uheldig drukket seg for full 3 ganger. Han har bevist oppsøkt de stedene .. Jaja.. men så lenge du får penger så, og så lenge han ikke har betalt for sex?? Kanskje heller brukt de ekstra 40.000 på en håndverker da, så mannen din slapp å være så sliten av all oppussinga alene... Om dere skal satse på dette forholdet da. Hadde aldri stolt på den mannen om han var forsinka så mye som 1 time "på jobb" en eneste dag resten av livet jeg da. Men , men ... Vil heller stole på partner enn en veske til 5000-40.000 .. Anonymkode: 937bf...2dd AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde ikke hengt meg opp i hva som var lov på lap dance og ikke. Damene der tar penger for sex uansett og en dobbel betaling på 1600 kr kan lett være sex pakket inn som to lap dancer for at ikke stedet skal få problemer når de må sende inn budsjetter. En eks av meg kjøpte sex av en stripper fra blaze som han fikk nummeret til og fortsatte å møte privat , nr var lagret på tlf hans som et guttenavn men sannheten kom for en dag da jeg catchet de i leiligheten min Etter det forholdet er jeg ikke naiv lenger så for meg hadde det at en kjæreste hadde gått på strippeklubb vært grensen nå uavhengig av hva som hadde skjedd der inne Anonymkode: 78217...bb0 Det er vittig at jeg kommer fra Romania. Ikke sant? Jeg vet alt fattigdom. Men slike menn mp man bli kvitt med. Enig. Anonymkode: 16db3...e8f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #153 Skrevet 11. november 2022 Dere som ser på dette som utroskap og påstår at dere hadde gått på dagen enten juger eller er sprø. Hvorfor tror dere alltid at mennene deres er utro? Kan ikke være lett å leve deres liv ass Anonymkode: 5a9fa...699 1
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #154 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, ChadMcChadson said: Ja, siden du er inne på lovligheten av prosititusjon. Før amerikanske kvinner fikk stemmerett så sleit de med at mannen drakk seg drita og dro på horehus. Alkohol veit alle står for store problemer i samfunnet på alle plan. En skulle tro at alkohol er noe kvinnene ville forby hvis de fikk stemmerett? Feil. Det første de ville stemme for å forby var prostitusjon. Det handler bare om kvinners overtak, eller manglende overtak, på menns seksualitet. Ingenting annet. Så bruker kvinner en liten andel prostutuerte som ender opp i menneskehandel som grunnlag til å forby all prostitusjon. Kan ikke ha at mannen henger på horehus og knuller penere damer ikke sant? Nei han må hjem til overvekt, konesveis og mas. Kvinnfolk var de som jobbet mest for forbudsttiden i USA. Og hva førte det til? Mafiaen ble enorm på å selge alko.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #155 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I mine øyner er sex og erotisk dans det samme. Man kan ikke gjøre noe sånt bak ryggen til den andre. Han har vårt på guttetur og betalt for alle 3 dans samme kveld. Ser at han har kjøpt øl, men de 3 summene er kun private dance. 1600 kr, 1600kr og 1879 kr. Nei, han har ikke fått detaljert kvittering, han hadde nok glemt det også i lommen. Anonymkode: 16db3...e8f Det er ikke lov og kjøpe sex i Norge. Det er lov og kjøpe tilgang til erotisk dans. Fordi det ikke er det samme. Anonymkode: 4a2fb...313 3
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #156 Skrevet 11. november 2022 2 minutter siden, Heydayotheinterweb said: Kvinnfolk var de som jobbet mest for forbudsttiden i USA. Og hva førte det til? Mafiaen ble enorm på å selge alko. Poenget mitt var at de jobbet først for å forby prostitusjon enn alkohol. Det var det første de forbød. De ville heller at mannen skulle drikke seg drita hjemme og banke henne enn å dra på bordell. Hvorfor kan du lese i siste avsnitt av det ene svaret jeg skrev.
Brunello Skrevet 12. november 2022 #157 Skrevet 12. november 2022 Eryn skrev (1 time siden): Jo så klart er det et problem i parforholdet at familiefedre vil dele seksuell nytelse med en annen kvinne. Det kalles utroskap. Og lapdance er mer intimt enn å se en dame med undertøy snurre rundt en stang. Hadde det ikke vært et problem, ville kona kjøpt klippekort på Blaze m lapdance i farsdagsgave. Du tar feil vedrørende premisset om nytelse.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #158 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dere som ser på dette som utroskap og påstår at dere hadde gått på dagen enten juger eller er sprø. Hvorfor tror dere alltid at mennene deres er utro? Kan ikke være lett å leve deres liv ass Anonymkode: 5a9fa...699 Du motsier deg selv. La oss ta meg som et eksempel. I mitt forhold hadde dette VÆRT utroskap, å om han hadde fortalt meg at han hadde gjort noe slikt HADDE han vært utro. Går ikke rundt å tror han er utro av den grunn. Men i det tilfelle her hadde han jo faktisk hvert det. Å det vet han. Anonymkode: 42dab...c6f 2 1
Eryn Skrevet 12. november 2022 #159 Skrevet 12. november 2022 Brunello skrev (22 minutter siden): Du tar feil vedrørende premisset om nytelse. Så det er ikke nytelse å få en lapdance av en naken dame? Ok! 😋 Deg om det!
Maleficenta Skrevet 12. november 2022 #160 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Etter 3 barn, enebolig, hytte, fantastisk ekteskap i 11 år, har jeg oppdaget at min mann har betalt for 3 private dance på Blaze, Oslo, mens han var ute med kompisene. 1600kr,1600 kr og 1850 kr. Fra felles kassen. Han er 50 år gammel, fin manm. Ansvarsfull man til vanlig, har alltid fått sex, men mye oppussing til tider. Hva skjer på en private lapdance? Hvor mye får han ta på danserne og hvor mye berører de kundene? Superviktig for meg å vite hvor langt han har gått. Jeg har vært forelsket i ham i 11 år før dette, nå har følelsene mine kjølnet. Anonymkode: 16db3...e8f det jeg hadde vært forbanna på her er hvor mye penger han har sløst på dette her.. Stire summer dette fir noe så unødvendig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå