Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tipper han var alt for full den kvelden og fikk smaken på noe veldig gøy. Du bør gi han klar beskjed om hva du mener om det. Har ikke lest mer enn HI. Dersom det var flere kvelder er det atskillig verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvor så ligger disse mannlige strippeklubbene du mener at alle disse damene drar på?

Anonymkode: 32bb7...980

Bestille stripper er kanskje mer vanlig i Norge. 
Jeg er ikke så veldig interessert i stripping. Noe de fleste menn egentlig ikke er. Så hvorfor lage så jævlig stort rabalder over at noen går på strippeklubb. Som skrevet tidligere synes jeg det eneste gode argumentet mot stripping er at det er menneskehandel og støtter annen kriminalitet. 

• Liker 1
Gjest ChadMcChadson
Skrevet
2 minutter siden, Brunello said:

Jeg er ikke så veldig interessert i stripping. Noe de fleste menn egentlig ikke er. Så hvorfor lage så jævlig stort rabalder over at noen går på strippeklubb. Som skrevet tidligere synes jeg det eneste gode argumentet mot stripping er at det er menneskehandel og støtter annen kriminalitet. 

Du glemte å nevne chippendales hvor horder på kvinnfolk totalt mister det, og det er visstnok helt greit 😂

En kan også undre hvorfor de norske stippeklubbene ikke har blitt stengt om de har drevet med menneskehandel eller annen kriminalitet

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Etter 3 barn, enebolig, hytte, fantastisk ekteskap i 11 år, har jeg oppdaget at min mann har betalt for 3 private dance på Blaze, Oslo, mens han var ute med kompisene. 1600kr,1600 kr og 1850 kr. Fra felles kassen. Han er 50 år gammel, fin manm. Ansvarsfull man til vanlig, har alltid fått sex, men mye oppussing til tider. Hva skjer på en private lapdance? Hvor mye får han ta på danserne og hvor mye berører de kundene? Superviktig for meg å vite hvor langt han har gått. Jeg har vært forelsket i ham i 11 år før dette, nå har følelsene mine kjølnet. 

Anonymkode: 16db3...e8f

Dere må selvsagt definere deres grenser for hva som er akseptabelt i deres ekteskap, men jeg tror hans intensjon var å ha det gøy med gutta, og så surret han det til. Jeg forstår veldig godt at du er skuffet og rasende, men jeg tror ikke han har ligget med noen. Han har nok vært litt for full og hatt det litt for gøy, men jeg tror ikke det nødvendigvis reflekterer følelsene han har for deg eller deres ekteskap og sexliv. Dere må snakke sammen og han må legge seg paddeflat. Han må jobbe for å skape tillit i forholdet og betale tilbake pengene han stjal fra familien deres + at han skylder deg en lapdance.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler med deg ts! Mannen dro på strippeklubb i utlandet, på utdrikningslag. Jeg mistet tenninga på fyren i lang lang tid etterpå. Ble helt ørken der nede. Det hele ble bare kleint. Voksne menn med samboere og barn... Måtte forklare han det med dråpeteller i ettertid, der jeg måtte utbrodere stikkord som "harry, umoralsk, barnslig, og sårt". Motargumenter som "det var jo bare guttastemning" går ikke inn hos meg altså.

Men, vi kom oss gjennom det. Jeg tror, og håper, at han har en litt større forståelse for hva som er greit og ikke i et forhold. (Eller for voksne menn generelt)

(Må legge til at ene kompisen til mannen legaliserer helt og holdent kjøp av jenter i Thailand. "De er jo bare ansatt i baren, og velger selv hva de vil gjøre")

Anonymkode: 35b1c...79b

• Liker 1
Skrevet

Dette er utroskap i mine øyne, hadde vært takk og farvel for min del. Ingenting å reparere, hadde aldri stolt på han igjen.

Han er lei av deg, søker seksuell spenning og tilfredsstillelse hos andre damer, og har nå gått over en grense han aldri kan reversere. 

Kondolerer! 💔

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Paramount skrev (1 time siden):

Jeg tipper han var alt for full den kvelden og fikk smaken på noe veldig gøy. Du bør gi han klar beskjed om hva du mener om det. Har ikke lest mer enn HI. Dersom det var flere kvelder er det atskillig verre.

3 ganger lapdance. 

Mannen er 50 år og vet hva han gjør.  Han er utro, tror ikke hun trenger å forklare han at hun ikke liker det. 

Endret av Eryn
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle dere damer som synes dette er latterlig å ta på vei for; 

Hvis mannen deres sier en lørdagskveld, "kjære, jeg er så kåt, jeg stikker bort på strippeklubben og betaler ei ung dame for å kle av seg og jukke litt på meg", så hadde dere bare stått på kjøkkenet, smilt og vinket hadet?

Eller hvis han betaler nabodama litt for å gjøre det samme? Hun trenger jo bare penger, det er jo "profesjonelt" i så måte at ingen har tenkt til å innlede noe forhold akkurat. Er det også greit? 

Bare fordi det ikke er følelser eller penetrering så er alt lov? 

Faen så patetisk, er en manns kjærlighet virkelig så viktig for dere? Greier dere dere ikke på egenhånd så dere må godta alt og være så kule på det for å ikke føle dere små? 

At damer av 2022 lar seg nedverdige på denne måten er mer enn jeg kan fatte. Sterke kvinner my ass. 

Anonymkode: 29543...13e

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
2 hours ago, ChadMcChadson said:

Du glemte å nevne chippendales hvor horder på kvinnfolk totalt mister det, og det er visstnok helt greit 😂

En kan også undre hvorfor de norske stippeklubbene ikke har blitt stengt om de har drevet med menneskehandel eller annen kriminalitet

Har jobbet på strippebule for mange år siden.
Ingen menneskehandel der, men profesjonelle strippere som elsker penger, kokain og sex. 
Er det synd på dem? Pffft! De gir faen! De liker oppmerksomheten.
Er ikke som USA der folk gjør det for å overleve.

Endret av Heydayotheinterweb
  • Liker 1
Skrevet (endret)
2 hours ago, Paramount said:

Ville aldri brukt penger på en lapdance.
Kjøpt en gang og fått spandert en anna gang.
Forbanna kjedelig! Åh wow... du får se tuttene og fitta hennes, men ikke ta på henne!
Verdt masse penger! Ja, jøss Pffft! 

Endret av Heydayotheinterweb
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, ChadMcChadson said:

Ja, for chippendales har jo show for damer i Norge hver helg. Det kan ikke sammenlignes en gang. 
For en dame å gå dit, sitte i en fullstappa rådhuskino er likefullt for å nyte synet av en halvnaken mann, men premissene er noe ulike. Men liker ikke mannen at man går dit, så gjør man såklart ikke det heller selv om det var skikkelig «jentestemning».
Chippendales er entertainere, med et omreisende show og verdenskjente. Det samme kan absolutt ikke sies om «kvaliteten» på underholdningen som Oslo sine strippeklubber kan by på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden):

Ville aldri brukt penger på en lapdance.
Kjøpt en gang og fått spandert en anna gang.
Forbanna kjedelig! Åh wow... du får se tuttene og fitta hennes, men ikke ta på henne!
Verdt masse penger! Ja, jøss Pffft! 

🤮🤮🤮

Anonymkode: 29543...13e

• Liker 2
Gjest ChadMcChadson
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for chippendales har jo show for damer i Norge hver helg. Det kan ikke sammenlignes en gang. 
For en dame å gå dit, sitte i en fullstappa rådhuskino er likefullt for å nyte synet av en halvnaken mann, men premissene er noe ulike. Men liker ikke mannen at man går dit, så gjør man såklart ikke det heller selv om det var skikkelig «jentestemning».
Chippendales er entertainere, med et omreisende show og verdenskjente. Det samme kan absolutt ikke sies om «kvaliteten» på underholdningen som Oslo sine strippeklubber kan by på.

Strippeshow er strippeshow.

Dette er like patetisk som å si at "det var jo ikke utroskap siden kun skjedde en gang" 😂

Du aner ingenting om kvaliteten i strippeklubbene i Oslo siden du trolig aldri har betalt for en lapdance eller strippeshow.

Endret av ChadMcChadson
Skrevet

For en idiot han har vært. Og angrer uten tvil. Men noen av oss er som deg. Kjærlighet blir snudd til forakt ved svik. Og det er det ikke så enkelt å gjøre noe med. Jeg hadde reagert som deg.

Det kan ikke helt sammenlignes, men min mann, som alltid har hatt min tillit og rikelig med tid til å dyrke sin fritidsinteresse med lange fjellturer over flere dager sammen med turgjengen sin, begynte plutselig å verne veldig om telefonen sin. Tilfeldigvis oppdaget jeg at alle de andre hadde tatt en dagstur da han hadde helgetur, og tilfeldigvis var det ei til som heller ikke hadde snudd. Litt graving, og bildet var tydelig. Samme unnskyldningene. Dakar han som hadde det så travelt med meg som også hadde det travelt (Sex hver kveld, btw) Og det var baare fordi han trengte oppmerksomheten.

Jeg kunne selvsagt latt det passere for å slippe alt styret med en skilsmisse er, med alt det innebærer - grusomt. Men jeg hadde bare ingen respekt eller lidenskap lengre. Han var bare patetisk og ekkel uansett hvor lei seg han var. Alt var ødelagt. Hvis kjærligheten var der kunne det kanskje ordnet seg. Men han slo av en bryter hos meg. Jeg har aldri respektert ham siden. Vi omgås, feirer bursdager og jul sammen, men han er ikke lengre en jeg vil være intim med. Litt  - ekkel. Det var et valg han tok, at han angrer kan ikke ordne dette. Om man knuser et speil, så vil det alltid vises at det er knust uansett hvor god man er med lim.

Anonymkode: dda3f...9d1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Brunello skrev (3 timer siden):

Og vet at det ikke har noe å si.

Ja, for deg som mann har det ikke noe å si hvis du kjøper seksuelle tjenester. 

Anonymkode: cbc5d...76d

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
Eryn skrev (19 minutter siden):

3 ganger lapdance. 

Mannen er 50 år og vet hva han gjør.  Han er utro, tror ikke hun trenger å forklare han at hun ikke liker det. 

Det kan du si og mene. Men kanskje er han opprinnelig fra bygda, og har aldri opplevd noe lignende. Kanskje har han blitt påspandert hele kvelden av noen moroklumper av noen mer verdensvante kollegaer. En slik historie kan ha mange sider. En idiotisk oppførsel vil alltid være idiotisk, men årsakene bak kan være veldig ulike.

Endret av Paramount
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Fordi man får seksuell nytelse sammen med en annen dame. Hadde du akseptert at dama satt og onanerte ved siden av en naken mann? Don't think so. 

• Liker 4
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Det kan du si og mene. Men kanskje er han opprinnelig fra bygda, og har aldri opplevd noe lignende. Kanskje har han blitt påspandert hele kvelden av noen moroklumper av noen mer verdensvante kollegaer. En slik historie kan ha mange sider.

Mener du at folk fra bygda er neandertalere? 

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du at folk fra bygda er neandertalere? 

Ja, det var akkurat det jeg skrev og mente. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi man får seksuell nytelse sammen med en annen dame. Hadde du akseptert at dama satt og onanerte ved siden av en naken mann? Don't think so. 

Få menn får seksuell nytelse av stripping. De dom får det er antakelig de dom er langt fra damer i det virkelige livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...