Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #81 Del Skrevet 11. november 2022 Tja, la nå mannen føle litt spenning i hverdagen. Vil heller spørre deg om forholdet deres har kjølnet seksuelt som drev han til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. november 2022 #82 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og selvfølgelig er det ikke et problem for deg som mann at MENN får noe seksuelt ut av stripping. Du sitter jo på den andre siden av bordet. Anonymkode: cbc5d...76d Som mann syns jeg stripping er utrolig utrivelig. Har vært noen ganger på slike steder, er bare utrivelig. Har en gang havnet på en light sexklubb (jobb relatert tur). Med konsept at dumme mannfolk kjøper ekstrem dyr brus til jenter. Var hyggelig å snakke med en jente fra Moldova om hvorfor hun jobbet der, livet i Moldova og hennes planer for fremtiden. Men trist sted det også. Har null tro på at menn flest syns slike steder er hyggelige. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #83 Del Skrevet 11. november 2022 Strippeklubb burde vel for lengst vært en utdødd greie. Hvorfor skal damer i forhold måtte forholde seg til at hennes partner skal se på damer i undertøy med kompisene sine i det hele tatt egentlig? Er man av typen som ikke ønsker at kjæresten går på sånne steder, så er man liksom snerpete og kjedelig. Man skal vel strengt tatt ikke behøve å se på andre halvnakne mennesker når man er i et forholdet, og hvertfall ikke måtte forsvare hvorfor man ikke er komfortabel med at samboeren går på strippeklubb. Synes det er helt på grensa til komisk faktisk, at vi kvinner skal akseptere noe sånt fra en kjæreste/samboer/ektemann. Bare fordi mannfolka har fått det for seg at «alle burde få lov til å gå på strippeklubb, fordi det ikke skjer noe direkte seksuelt der». Stemningen er seksuelt ladet, det er halvnakne damer der, som vår partner liksom skal sitte der og se på. Det spiller vel ingen rolle at det ikke skjer noe action, det er vel meg ravende likegyldig. Men det er faktisk ikke en mannlig menneskerett å sitte å se på andre halvnakne damer med kompisene, mens partneren din ikke er hjemme. Anonymkode: 32bb7...980 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #84 Del Skrevet 11. november 2022 9 minutter siden, ChadMcChadson said: Tja, la nå mannen føle litt spenning i hverdagen. Vil heller spørre deg om forholdet deres har kjølnet seksuelt som drev han til dette? Da får han manne seg opp å snakke med kona si om problemene. Man skyver det ABSOLUTT IKKE over på den andre part at «jeg gjorde X som såret deg, fordi du ikke gir meg nok Y hjemme». Slik oppførsel er gaslighting. Det finnes ikke en eneste ting man gjør på hjemmebane som kan unnskylde at en partner går ut og gjør noe som sårer den hjemme. Anonymkode: 32bb7...980 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #85 Del Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da får han manne seg opp å snakke med kona si om problemene. Man skyver det ABSOLUTT IKKE over på den andre part at «jeg gjorde X som såret deg, fordi du ikke gir meg nok Y hjemme». Slik oppførsel er gaslighting. Det finnes ikke en eneste ting man gjør på hjemmebane som kan unnskylde at en partner går ut og gjør noe som sårer den hjemme. Anonymkode: 32bb7...980 Hvordan veit du at mannen ikke har prøvd å si ifra? 😂 Er så artig å lese slike svar fra kvinner. Sekundet kjønnene er snudd på hodet, så kommer de ikke med slike svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #86 Del Skrevet 11. november 2022 ChadMcChadson skrev (10 minutter siden): Hvordan veit du at mannen ikke har prøvd å si ifra? 😂 Er så artig å lese slike svar fra kvinner. Sekundet kjønnene er snudd på hodet, så kommer de ikke med slike svar. Jo, det kommer akkurat sånne svar om kjønnene er omvendt. har en kvinne brukt 4000–5000 av felleskontoen på mannlig strippeklubb, og lurt på om mannen hadde rett i å være skuffet eller sur, hadde svaret vært: absolutt! 100%. Hva i all verden snakker du om, Chad? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #87 Del Skrevet 11. november 2022 14 minutter siden, ChadMcChadson said: Hvordan veit du at mannen ikke har prøvd å si ifra? 😂 Er så artig å lese slike svar fra kvinner. Sekundet kjønnene er snudd på hodet, så kommer de ikke med slike svar. Om han har prøvd å snakke om det eller ikke er jo relativt urelevant for deg. Du virker som en type som bør få høre akkurat det jeg skrev. Man skal aldri legge ansvaret for sine egne handlinger over på en annen person. Det oser lang vei av kommentaren din at du er singel, og aldri har måtte forholde deg til en dame i et forhold. Denne påstanden støttes av brukernavnet ditt, så tror du bør komme deg tilbake i incel-forumene du vanligvis vanker i. Anonymkode: 32bb7...980 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. november 2022 #88 Del Skrevet 11. november 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jo, det kommer akkurat sånne svar om kjønnene er omvendt. har en kvinne brukt 4000–5000 av felleskontoen på mannlig strippeklubb, og lurt på om mannen hadde rett i å være skuffet eller sur, hadde svaret vært: absolutt! 100%. Hva i all verden snakker du om, Chad? De fleste menn jeg kjenner har null problemer med at kona drar på stripping. Og ut fra det jeg har hørt, er kvinner på strippeklubb mye mer klåfingra enn menn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #89 Del Skrevet 11. november 2022 2 minutter siden, Helene1982 said: Jo, det kommer akkurat sånne svar om kjønnene er omvendt. har en kvinne brukt 4000–5000 av felleskontoen på mannlig strippeklubb, og lurt på om mannen hadde rett i å være skuffet eller sur, hadde svaret vært: absolutt! 100%. Hva i all verden snakker du om, Chad? Ja, det eneste han ikke skulle ha gjort er å bruke av felleskontoen. Han skulle brukt egne penger og kun brukt kontanter. Han er en amatør. Jeg snakker om de gangene kvinner gjør noe kjipt i en relasjon, og hvordan svarene er fra de nøyaktig samme kvinnene her på forumet. Da er det snakk om å forstå kvinnen osv. Er egentlig ganske absurd å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #90 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om han har prøvd å snakke om det eller ikke er jo relativt urelevant for deg. Du virker som en type som bør få høre akkurat det jeg skrev. Man skal aldri legge ansvaret for sine egne handlinger over på en annen person. Det oser lang vei av kommentaren din at du er singel, og aldri har måtte forholde deg til en dame i et forhold. Denne påstanden støttes av brukernavnet ditt, så tror du bør komme deg tilbake i incel-forumene du vanligvis vanker i. Anonymkode: 32bb7...980 Du har åpenbart ikke fått med deg alle de trådene hvor kvinnen gang på gang skriver en lang tekstvegg hvor hun vil rasjonalisere og bevise ovenfor KG hønene hvorfor hun vil ut av en relasjon eller hvorfor hun har vært utro? Det er for det meste bare et innlegg hvor hun legger ansvaret over på mannen. Du har helt rettt. jeg vil heller være singel enn å forholde meg til voksne mennesker med mentaliteten til et barn. Men skjønner ikke hvordan mitt sexliv er relevant til tråden 😂 Endret 11. november 2022 av ChadMcChadson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #91 Del Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, Brunello said: De fleste menn jeg kjenner har null problemer med at kona drar på stripping. Og ut fra det jeg har hørt, er kvinner på strippeklubb mye mer klåfingra enn menn. Hvor så ligger disse mannlige strippeklubbene du mener at alle disse damene drar på? Anonymkode: 32bb7...980 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #92 Del Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, ChadMcChadson said: Du har åpenbart ikke fått med deg alle de trådene hvor kvinnen gang på gang skriver en lang tekstvegg hvor hun vil rasjonalisere og bevise ovenfor KG hønene hvorfor hun vil ut av en relasjon eller hvorfor hun har vært utro? Det er for det meste bare et innlegg hvor hun legger ansvaret over på mannen. Du har helt rettt. jeg vil heller være singel enn å forholde meg til voksne mennesker med mentaliteten til et barn. Men skjønner ikke hvordan mitt sexliv er relevant til tråden 😂 Generelle innlegg på KG er vel heller ikke relevante til denne tråden. Så du trenger vel ikke å dra inn alle disse «mannefientlige» svarene du leser overalt inn hit? Anonymkode: 32bb7...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #93 Del Skrevet 11. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Generelle innlegg på KG er vel heller ikke relevante til denne tråden. Så du trenger vel ikke å dra inn alle disse «mannefientlige» svarene du leser overalt inn hit? Anonymkode: 32bb7...980 Ja du har helt rett. Skal slutte med det. Er bare så morsomt å se dobbeltmoralen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #94 Del Skrevet 11. november 2022 Just now, ChadMcChadson said: Ja du har helt rett. Skal slutte med det. Er bare så morsomt å se dobbeltmoralen Ser også at det er mye dobbeltmoral ute å går i forumet, men gjengs for de fleste normalt oppdratte damene er det ikke. Anonymkode: 32bb7...980 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #95 Del Skrevet 11. november 2022 Brunello skrev (9 minutter siden): De fleste menn jeg kjenner har null problemer med at kona drar på stripping. Og ut fra det jeg har hørt, er kvinner på strippeklubb mye mer klåfingra enn menn. Jeg har heller ikke problemer med at mannen drar på strippeklubb. Jeg har problemer med at han ikke sa noe, og at han brukte i overkant mye penger – og da spesielt fra felleskontoen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #96 Del Skrevet 11. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ser også at det er mye dobbeltmoral ute å går i forumet, men gjengs for de fleste normalt oppdratte damene er det ikke. Anonymkode: 32bb7...980 Nei, vi får være enige om å være uenige. Som jeg liker å si: hadde det ikke vært for at damer har dobbeltmoral, så hadde de ikke hatt moral i det hele tatt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. november 2022 #97 Del Skrevet 11. november 2022 ChadMcChadson skrev (11 minutter siden): Ja, det eneste han ikke skulle ha gjort er å bruke av felleskontoen. Han skulle brukt egne penger og kun brukt kontanter. Han er en amatør. Jeg snakker om de gangene kvinner gjør noe kjipt i en relasjon, og hvordan svarene er fra de nøyaktig samme kvinnene her på forumet. Da er det snakk om å forstå kvinnen osv. Er egentlig ganske absurd å se på. Jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. I alle tråder vil det selvsagt være noen som heier på alt mulig rart, men at kvinner generelt hadde støttet en kvinne som hadde gjort det samme, er jeg uenig i. Jeg mener ikke at det er utroskap å gå på strippeklubb, men jeg mener at kommunikasjon er viktig i et forhold, og her er det mannen som burde lagt kortene på bordet, før hun leste kontoutskriften. Alt er litt verre når det holdes hemmelig … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #98 Del Skrevet 11. november 2022 Just now, Helene1982 said: Jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. I alle tråder vil det selvsagt være noen som heier på alt mulig rart, men at kvinner generelt hadde støttet en kvinne som hadde gjort det samme, er jeg uenig i. Jeg mener ikke at det er utroskap å gå på strippeklubb, men jeg mener at kommunikasjon er viktig i et forhold, og her er det mannen som burde lagt kortene på bordet, før hun leste kontoutskriften. Alt er litt verre når det holdes hemmelig … Er enig i at kommunikasjon er nøkkelen. Men er vel det eneste vi kan være enige om at har sviktet for TS og hennes mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. november 2022 #99 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er MANGE turnere, fektere, kunstkjøpere, svømmere etc som livnærer seg på denne måten mellom OL og andre mesterskap, eller etter de har lagt opp. De er heller ikke interessert i å ødelegge ryktet sitt. Anonymkode: 7dbbf...061 Eh, så du tror ikke de ødelegger ryktet sitt ved å jobbe på strippeklubb? Har du noen eksempler på slike idrettsfolk? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #100 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg tror det er umulig for deg å finne ut hvor langt han har gått med mindre han er ærlig med deg. Tenker også hvis han har skjult dette for deg så vet du jo ikke om han faktisk har oppsøkt prostituerte også som du ikke kan finne bevis på.. Får veldig vondt av deg, dette er et svik og jeg ville blitt knust om mannen min hadde gjort dette. Anonymkode: 5dc9e...64f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå