Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det spiller vel ingen rolle? Tre barn er en stor utgift. Her er det snakk om flere tusen kroner. Hadde du akseptert at din kone brukt felles penger på å få nakne menn til å gnikke seg på henne på et privat rom i en strippebar?

Anonymkode: cbc5d...76d

Om hun bruker det på nakne menn eller en veske til 30 000,- eller hotell i Bergen spiller ingen rolle i denne sammenheng. For mange har ikke noen tusenlapper i forbruk noe å si for privatøkonomien.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Personlig er det utroskap for min del om min kjære hadde gjort noe slikt.

Hadde også mistet litt respekt for hvem som helst om de hadde gjort noe lignende. Synes ikke noe om å kjøpe tjenester basert på seksuell nytelse.. 

Anonymkode: 42dab...c6f

Det er gelt forferdelig det han har gjort. Jeg ble sjokkert. Vi har tre barn som vi oppdrar sammen og han har tatt sin 50% av jobben. Litt mindre d siste. Han er oppriktig lei seg og ønsker å forbedre seg. Vet ikke. Jeg har ikke akkurat ønsker om å jobbe med forholdet. Kanskje vi trenger terapi, kanskje vi trenger skilsmisse. Han vil lage troskapsavtale hos advokat, men lite det hjelper hvis han driter i oss

Anonymkode: 16db3...e8f

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har aldri brukt penger på slike tjenester før. Jeg har tilgang til alle kontoene og har sett gjennom. Jeg er ikke akkurat sjalu, tillitsbrudd sårer mest. En som har støttet meg gjennom alt har bedratt meg slik. Han er oppriktig lei seg. Og ja! Han er utrolig dum å bruke kort til å betale. Helt løk🤪 Men han er veldig sjelden ute og han drakk såpass mye at han ga blaffen. Han sa etterpå at han har tatt meg for gitt og  følte seg oversett hjemme (det er sant at jeg har vært sint på ham pga husoppussingen som han hadde ansvar for ikke gikk som det skulle) . Jeg har overført meg en del penger (40.000) som jeg skal kun bruke på meg selv. Veske er absolutt en god ide. Takk for tips. 

Vi har hatt sex etter denne episoden. Hver dag. Han gråter mye, jeg gråter mindre. 

Før dette har vi hatt et fint harmonisk liv, uten drama, vi var bestevenner. Vi har støttet hverandre gjennom alt. Nå vil jeg ha meg en ny bestevenn. Helt tragisk. 

Hæ?

Så lenge du får penger ? 

Han jo vært uærlig, og vært "uheldig  drukket seg for full 3 ganger. Han har bevist oppsøkt de stedene .. 

Jaja.. men så lenge du får penger så, og så lenge han ikke har betalt for sex?? 

Kanskje heller brukt de ekstra 40.000 på en håndverker da, så mannen din slapp å være så sliten av all oppussinga alene... Om dere skal satse på dette forholdet da.

Hadde aldri stolt på den mannen om han var forsinka så mye som 1 time "på jobb" en eneste dag resten av livet jeg da. 

Men , men ... 

Vil heller stole på partner enn en veske til 5000-40.000 .. 

Anonymkode: 937bf...2dd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hæ?

Så lenge du får penger ? 

Han jo vært uærlig, og vært "uheldig  drukket seg for full 3 ganger. Han har bevist oppsøkt de stedene .. 

Jaja.. men så lenge du får penger så, og så lenge han ikke har betalt for sex?? 

Kanskje heller brukt de ekstra 40.000 på en håndverker da, så mannen din slapp å være så sliten av all oppussinga alene... Om dere skal satse på dette forholdet da.

Hadde aldri stolt på den mannen om han var forsinka så mye som 1 time "på jobb" en eneste dag resten av livet jeg da. 

Men , men ... 

Vil heller stole på partner enn en veske til 5000-40.000 .. 

Anonymkode: 937bf...2dd

Jeg stoler ikke på denne mannen lenger. Jeg har stått ved hans side hele tiden, ventet på ham når han kom hjem. Har neglisjert venner og ga alt for mye. Jeg skal bruke penger på å besøke en god venninne som bor i utlandet og som kan støtte meg i denne vonde tiden. Vi har råd til håndverker også, men han ville gjøre alt alene selv om det gikk utover familien. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personlig er det utroskap for min del om min kjære hadde gjort noe slikt.

Hadde også mistet litt respekt for hvem som helst om de hadde gjort noe lignende. Synes ikke noe om å kjøpe tjenester basert på seksuell nytelse.. 

Anonymkode: 42dab...c6f

Det er utroskap for meg også. Jeg hadde ALDRI gjort noe slikt. Usikker på om man skal skille seg for den grunn eller gi en sjanse. Jeg er ganske tom innvendig nå,klarer ikke å gråte lenger. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde ikke hengt meg opp i hva som var lov på lap dance og ikke. Damene der tar penger for sex uansett og en dobbel betaling på 1600 kr kan lett være sex pakket inn som to lap dancer for at ikke stedet skal få problemer når de må sende inn budsjetter. En eks av meg kjøpte sex av en stripper fra blaze som han fikk nummeret til og fortsatte å møte privat , nr var lagret på tlf hans som et guttenavn men sannheten kom for en dag da jeg catchet de i leiligheten min

Etter det forholdet er jeg ikke naiv lenger så for meg hadde det at en kjæreste hadde gått på strippeklubb vært grensen nå uavhengig av hva som hadde skjedd der inne 

Anonymkode: 78217...bb0

Det er mye rart i verden. Man vet aldri hva som foregår i hodet til en annen. Hva du måtte gjennom. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter 3 barn, enebolig, hytte, fantastisk ekteskap i 11 år, har jeg oppdaget at min mann har betalt for 3 private dance på Blaze, Oslo, mens han var ute med kompisene. 1600kr,1600 kr og 1850 kr. Fra felles kassen. Han er 50 år gammel, fin manm. Ansvarsfull man til vanlig, har alltid fått sex, men mye oppussing til tider. Hva skjer på en private lapdance? Hvor mye får han ta på danserne og hvor mye berører de kundene? Superviktig for meg å vite hvor langt han har gått. Jeg har vært forelsket i ham i 11 år før dette, nå har følelsene mine kjølnet. 

Han har betalt for 3 lapdance samme kveld. Han ble full på et utested, de gikk forbi klubben og if han, ble han nysgjerrig og ga etter fristelsen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vet at det finnes kvinner som selger sex, jeg vet at det finnes strippere som selger sex ( ingen av de jeg kjenner på blaze gjør det) jeg vet om flere bordell i Oslo, men de heter ikke blaze. 
nei, selvsagt får en ikke utskrift fra blaze på sexsalg, så denne utskriften betyr ingenting. Se heller etter store kontantuttak eller private overføringer. 
jeg har vært masse på blaze, aldri jobbet som stripper selv, men har venninner som gjør. Også sittet igjen etter stengetid. Jeg vet om flere kompiser som har kjøpt sex, og jeg kjenner også 2 sexarbeidere. Jeg er ikke naiv, det er bare ingenting ved blaze i seg selv som hadde gjort meg bekymret. Ellers tror jeg sexkjøp er ganske vanlig blant pengesterke menn i Oslo. 

Anonymkode: 4a2fb...313

I mine øyner er sex og erotisk dans det samme. Man kan ikke gjøre noe sånt bak ryggen til den andre. Han har vårt på guttetur og betalt for alle 3 dans samme kveld. Ser at han har kjøpt øl, men de 3 summene er kun private dance. 1600 kr, 1600kr og 1879 kr. Nei, han har ikke fått detaljert kvittering, han hadde nok glemt det også i lommen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I mine øyner er sex og erotisk dans det samme. Man kan ikke gjøre noe sånt bak ryggen til den andre. Han har vårt på guttetur og betalt for alle 3 dans samme kveld. Ser at han har kjøpt øl, men de 3 summene er kun private dance. 1600 kr, 1600kr og 1879 kr. Nei, han har ikke fått detaljert kvittering, han hadde nok glemt det også i lommen. 

sex og erotisk dans det samme? den var ny. den har jeg ikke hørt siden iran, ohio og læstadianske miljøer i nordnorge. 

• Liker 3
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

sex og erotisk dans det samme? den var ny. den har jeg ikke hørt siden iran, ohio og læstadianske miljøer i nordnorge. 

For meg er akk det samme om han har hatt sex eller noen danset for ham. Vi er gift og tanken på han alene med en annen kvinne på et rom gjør meg kvalm. Det er det jeg mente. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

Privat lapdance tre ganger..... samme type menn som kjøper sex andre steder, stadig ute etter å tøye strikken med tanke på spenning. Æsj. Hadde kastet ut grisen. Sørg for å få pengene tilbake først. 

Anonymkode: 29543...13e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi må ikke overdramatisere dette. På Blaze er jeg ganske så sikker på at han må sitte på god avstand - kun få se på at hun danser og kanskje tar av seg på overkroppen. Noe mer får man nok ikke der.    Venninner er på jenteturer, finnes jo nok av eksempler på at man drar på nachspiel (sier ikke at det skjer noe), men å bli med noen karer på hotellet eller hjem for "prate" tror nok det plager vell så mange menn når de får høre om det (ofte via andre) - Men det har jo ikke skjedd noe galt her heller.  Lev livet - eneste jeg kan forstå her at man tar av felleskassa... den er kjip..delvis adskilt økonomi er best - da kan noen kjøpe snus og noen kjøpe dans

Anonymkode: 5a494...3e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvaa faen? Det er helt normale kvinner som jobber på den klubben, ofte kvinner som turner, svømmer o.l i OL, NM, VM - fra både Norge og utlandet. Dette er ikke unge jenter som selger kroppen sin, dette er heller ikke en «skitten strippeklubb i USA», dette er en profesjonell klubb i Norge. Det er ikke et bordell, høres ut som at du sitter fast i noen forutinntatte holdninger. Det er ikke lov å berøre eller ta på, noen av kvinnene som jobber der - kvinnene har heller ikke lov til, å ha privat kontakt med klienter. De får sparken fort som fy. 

Menn som ønsker å kjøpe til seg sex, gjør dette på faktiske bordell. Noe det finnes nok av i Oslo og andre storbyer. Kjøpesterke menn kjøper sex via eskorte, på disse bordellene. Du høres jo svært gammeldags ut, som tenker disse tingene. 😅

Anonymkode: d77e6...364

Det er ikke HELT normale oppegående damer som jobber sånne steder, herregud innbiller du deg at dette er for vanlige damer😑 Det er gjerne jenter med forskrudd syn på egen kropp og seksualitet, og de tror vel gjerne det skal være sånn, dessverre. 

Anonymkode: 29543...13e

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du må gjerne mene at sex og lapdance er det samme og at lapdance er utroskap. Prisen for det blir å se barna dine 50% dersom du vil skilles. Er det en pris du vil betale for et så lite nyansert syn? 
Menn går av og til på strippeklubb. Ikke alle, men veldig mange. Felles for de aller fleste, spesielt de som har partner, er at de får svært lite ut av et slikt besøk. De er der fordi de har drukket, og fordi noen foreslår det. Er mange fulle nok, hender det at de drar. Og har man god råd, hender det at noen bestiller lapdance. De som bestiller det er som oftest så fulle at de ikke husker noe særlig av det.

Etter min mening er det seksuelle menn får ut av stripping null problem for parforholdet. Det en bør spørre seg om er akseptabelt er at det støttes opp om menneskehandel og annen kriminalitet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunello skrev (17 minutter siden):

Du må gjerne mene at sex og lapdance er det samme og at lapdance er utroskap. Prisen for det blir å se barna dine 50% dersom du vil skilles. Er det en pris du vil betale for et så lite nyansert syn? 
Menn går av og til på strippeklubb. Ikke alle, men veldig mange. Felles for de aller fleste, spesielt de som har partner, er at de får svært lite ut av et slikt besøk. De er der fordi de har drukket, og fordi noen foreslår det. Er mange fulle nok, hender det at de drar. Og har man god råd, hender det at noen bestiller lapdance. De som bestiller det er som oftest så fulle at de ikke husker noe særlig av det.

Etter min mening er det seksuelle menn får ut av stripping null problem for parforholdet. Det en bør spørre seg om er akseptabelt er at det støttes opp om menneskehandel og annen kriminalitet.

Er prisen ved å ha barna 50/50 lav nok for å tilfredsstille kåtheten sin på strippeklubb? Du snakker som om mødre må godta alt mulig for å beholde familien, mens fedre kan gjøre hva de vil. Å bestille privat sexdans er ikke en menneskerett. Å attpåtil betale det med familiens penger er bare ekstra lavmål. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Annonse
Skrevet
Brunello skrev (18 minutter siden):

Og selvfølgelig er det ikke et problem  for deg som mann at MENN får noe seksuelt ut av stripping. Du sitter jo på den andre siden av bordet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men her er det jo snakk om at det foregår mot betaling - han kjøper seksuelle tjenester, selv om det ikke er et samleie.

Ja, det var derfor jeg påpekte det med betaling. Brukerne jeg siterte snakker  om seksuelle opplevelser med en annen enn partner generelt, og ikke bare om strippeklubb. Jeg svarte dem jeg siterte.

Anonymkode: 7b3a3...59a

Skrevet

Snodig tilfeldighet. Jeg oppdaget at mannen min hadde googlet Gogo blaze Marie. 

Regner med hun jobber der? Men vi bor ikke i nærheten av Oslo, og han er jo aldri der uten meg?

Anonymkode: c4bc8...a14

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Og selvfølgelig er det ikke et problem  for deg som mann at MENN får noe seksuelt ut av stripping. Du sitter jo på den andre siden av bordet. 

Og vet at det ikke har noe å si.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er prisen ved å ha barna 50/50 lav nok for å tilfredsstille kåtheten sin på strippeklubb? Du snakker som om mødre må godta alt mulig for å beholde familien, mens fedre kan gjøre hva de vil. Å bestille privat sexdans er ikke en menneskerett. Å attpåtil betale det med familiens penger er bare ekstra lavmål. 

Fedre må da selvfølgelig akseptere at mødre går på strippeklubb. 
Samme regler for alle.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...