AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #21 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min kjæreste nyter han men han nyter mer når jeg får orgasme og at han merker at jeg har det godt. Han liker BJ men da vil han helst slikke eller fingre meg samtidig for det er det han blir mest tent av. Så vi kjører ofte 69 eller at han står og jeg ligger mens jeg suger han. Ren BJ er på en måte ikke noe for han. Og han blir kjempe hard når han fokuserer på min nytelse. Han elsker å kjenne på meg og det er det som han liker best. Ts Anonymkode: e946a...016 Så lenge du også liker å få fullt fokus eksklusivt på din nytelse så kan vel dette være en bra ting vil jeg tro. Er han da på en måte underdanig også da, siden dine behov er så høyt rangert over hans? Selv om hans behov jo da blir å tilfredsstille deg. Jeg liker også meget godt å tilfredstille henne, og får mye ut av det, men også at hun da blir kåt av å suge meg, få meg til å komme. Syntes også det er digg om henne liker litt tanken på å bli brukt, og nyter dette selv også. Anonymkode: 2a279...4c1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #22 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge du også liker å få fullt fokus eksklusivt på din nytelse så kan vel dette være en bra ting vil jeg tro. Er han da på en måte underdanig også da, siden dine behov er så høyt rangert over hans? Selv om hans behov jo da blir å tilfredsstille deg. Jeg liker også meget godt å tilfredstille henne, og får mye ut av det, men også at hun da blir kåt av å suge meg, få meg til å komme. Syntes også det er digg om henne liker litt tanken på å bli brukt, og nyter dette selv også. Anonymkode: 2a279...4c1 Det er veldig uvant for meg at all fokus er på meg og jeg reagerte litt i starten av vårt forhold at han ikke hadde behov for å komme. Han forsikret meg om at det ikke var nødvendig og nå tror jeg på han. Han er både og vil jeg si, han syns det er veldig opphissende når jeg tar for meg som å sette meg å ri han eller setter meg på ansiktet hans. Men ofte er det han som styrer showet med å stimulere meg på alle mulige måter. Ts Anonymkode: e946a...016
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #23 Skrevet 10. november 2022 At man ikke kommer av en god bj er ikke normalt. Anonymkode: c71a9...3ec
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #24 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er veldig uvant for meg at all fokus er på meg og jeg reagerte litt i starten av vårt forhold at han ikke hadde behov for å komme. Han forsikret meg om at det ikke var nødvendig og nå tror jeg på han. Han er både og vil jeg si, han syns det er veldig opphissende når jeg tar for meg som å sette meg å ri han eller setter meg på ansiktet hans. Men ofte er det han som styrer showet med å stimulere meg på alle mulige måter. Ts Anonymkode: e946a...016 Ja skjønner. Da kan du jo ha mye moro da. Vet ikke helt om jeg hadde likt så godt om henne kun var ute etter å tilfredstille meg heller, og ikke brydde seg om egen nytelse. Hun må liksom ha en holdning hvor hun viser at hun vil ha sex og "bli knullet" fordi hun elsker det og syntes det er deilig. Anonymkode: 2a279...4c1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #25 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): At man ikke kommer av en god bj er ikke normalt. Anonymkode: c71a9...3ec Han gjør det men som sagt må han helst slikke eller fingre meg samtidig da dette tenner han mer enn bare fokus på han. Ts Anonymkode: e946a...016
OxBall Skrevet 11. november 2022 #26 Skrevet 11. november 2022 14 hours ago, svartkatt said: Har hørt flere si dette.. lurer på om det er delvis derfor en jeg har kontakt med fremdeles ikke har møtt meg. Ikke bare derfor, men.. 😕 Altså du melder med en som du aldri har møtt, og han tenner på at du nyter? Er han redd for å møte deg?
svartkatt Skrevet 11. november 2022 #27 Skrevet 11. november 2022 OxBall skrev (2 minutter siden): Altså du melder med en som du aldri har møtt, og han tenner på at du nyter? Er han redd for å møte deg? Han jobber mye, og trenger tydeligvis mye tid på å slappe av. Han vil og liker at jeg er med andre. Så er mulig det er nok med det for ham, å høre om, se og fantasere. Hvorfor skulle han være redd? Jeg mener tanken har jo slått meg at han er redd fantasien er bedre enn virkeligheten.. for eksempel.
OxBall Skrevet 11. november 2022 #28 Skrevet 11. november 2022 22 minutter siden, svartkatt said: Han jobber mye, og trenger tydeligvis mye tid på å slappe av. Han vil og liker at jeg er med andre. Så er mulig det er nok med det for ham, å høre om, se og fantasere. Hvorfor skulle han være redd? Jeg mener tanken har jo slått meg at han er redd fantasien er bedre enn virkeligheten.. for eksempel. Hadde jeg vært han, ville jeg foretrukket å slappe av sammen. I starten så sitter man jo omtrent klint inntil hverandre hele tiden, og det ene føre fort til det andre. Jeg synes det er rart at han er ok med at du treffer andre, men han om det. Det er vel noe av det som gjør tenningsmønstre artig og utfordrende. Ja, jeg tenker på at fantasien er bedre enn virkeligheten. Det kan være at han liker spenningen, og vil beholde den så lenge som mulig. Kan også hende at han tror du bli skuffet hvis dere møtes. Uansett, lykke til 🙂 1
Gjest Vitalogy Skrevet 11. november 2022 #29 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hennes nytelse er for min del irrelevant hva består av. Om hun ikke hadde fått orgasmer, så er jeg helt sikker på at hun uansett kan nyte en hel masse uansett. Om hennes maks nytelse hadde vært å bli klødd på ryggen, så hadde jeg blitt gira på det liksom. Mulig jeg ikke forstår spørsmålet ditt? Hverken jeg eller hun jeg bor med gidder noe «orgasmejag». Nå skal det sies at hun jeg bor meg får orgasme omtrent bare av å tenke på sex. Jeg kan ikke komme på en eneste gang vi har hat sex uten at hun får orgasme. Det er jo helt supert for henne, men ikke et mål i seg selv for min del. Anonymkode: 43357...8c0 Dette høres veldig bra ut! En sunn tilnærming.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #30 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 11.19): Har møtt en fantastisk mann som har et annet tenningsmøntser enn det jeg tidligere har vært vant med. Han her tenner mer på å gi meg nytelse enn han gjør ved at jeg gjør ting med han. Feks bj. Sist ble han ikke ordentlig hard ved min beføling av han men når han stimulerer meg blir han hard som et spett. Lurer litt på hvor vanlig dette er? Jeg klager ikke for han gir meg full oppmerksomhet og han sier at det gir han veldig mye. Han har heller ikke behov for å komme, han koser seg med meg og det er mer enn nok for han, i følge han selv. Jeg liker å suge, han sier det er deilig men han blir altså mest kåt av å kose med meg. Er det noe dere andre har erfaring med? Både damer og menn? Anonymkode: e946a...016 Jeg er på samme måte, men har et par innspill... Jeg liker BJ, MEN, jeg hadde ei som ikke var særlig flink da jeg var ung og jeg turte aldri å si det, så jeg ble av og til slapp fordi det ikke var godt. Det satt i lenge, og det tok lang tid før jeg klarte å slappe av og nyte det. Likevel, det gir meg ikke all verden, bortsett fra at jeg liker å se på hvis hun liker det veldig godt. Det kan være noe slikt som sitter i. Ikke nødvendigvis at du gjør noe galt, men det er gjerne slik at hvis man begynner å tenke på det så går det galt. Når man slikker og kysser og koser og denslags har man annet å tenke på og ting skjer av seg selv. Jeg har absolutt ikke behov for å komme hver gang, og kan holde på så lenge jeg vil egentlig. Jeg er mer glad i å gi enn å få. Anonymkode: 9d84c...4db
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. november 2022 #31 Skrevet 11. november 2022 Jeg tenner mest på å gi han nytelse enn at jeg får. Så for min del er jeg lik din mann, så hadde ikke fungert for meg om jeg ikke kunne gitt mannen en BJ og han har hatt nytelse av det . Bruker å gi han BJ når han ser film eller bare står på kjøkkenet og ordner med noe. Digger å se han nyte og ikke noe tenner meg mer
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #32 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er på samme måte, men har et par innspill... Jeg liker BJ, MEN, jeg hadde ei som ikke var særlig flink da jeg var ung og jeg turte aldri å si det, så jeg ble av og til slapp fordi det ikke var godt. Det satt i lenge, og det tok lang tid før jeg klarte å slappe av og nyte det. Likevel, det gir meg ikke all verden, bortsett fra at jeg liker å se på hvis hun liker det veldig godt. Det kan være noe slikt som sitter i. Ikke nødvendigvis at du gjør noe galt, men det er gjerne slik at hvis man begynner å tenke på det så går det galt. Når man slikker og kysser og koser og denslags har man annet å tenke på og ting skjer av seg selv. Jeg har absolutt ikke behov for å komme hver gang, og kan holde på så lenge jeg vil egentlig. Jeg er mer glad i å gi enn å få. Anonymkode: 9d84c...4db Ikke at det er veldig relevant, men ser noen nevner det over. Jeg liker å bruke henne også, og hun elsker å bli brukt, så sånn sett passer vi veldig bra. Jeg kan når som helst rett og slett ta henne, og da tar det henne bare sekunder å bli klar. Likevel, den av oss som liker å gi er meg. Jeg gir og tar og er fornøyd med det, og hun er fornøyd med sin "rolle". Anonymkode: 9d84c...4db
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #33 Skrevet 11. november 2022 Tenningsmønsteret mitt har jeg ødelagt i den grad at jeg ikke har lyst på sex lenger. Ja, det er mulig og nå er jeg fri. Når det kommer til det du lurer på TS: menn er forskjellige Anonymkode: bd634...17c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #34 Skrevet 11. november 2022 Det høres ut som en drømmemann det der da. I hvert fall for meg. Det er hyggelig å gi, men det er også veldig hyggelig med en mann som tenner på å gi meg nytelse og at det er viktig for han. Men det er nok vanlig at menn er sånn også. Jeg hadde en eks som var slik. Han ville helst kose masse med meg og gi meg orgasme. Det gjorde ikke meg noe for å si det sånn. Anonymkode: ec14e...f25
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #35 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 11.30): Du beskriver meg. Jeg er lite opptatt av min egen nytelse. Det er nesten bare partner sin nytelse som tenner meg og betyr noe. Å motta en BJ feks er hyggelig , men helt unødvendig for meg. Jeg får ikke full tenning og oppnår ikke orgasme av det. Jeg kan lett ha sex uten egen orgasme 10 av 10 ganger så lenge partneren min har maks nytelse. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg er i hvert fall helt lik 😊 Anonymkode: 43357...8c0 Da hadde det blitt dårlig sex mellom oss for jeg tenner mest på å gi han nytelse Anonymkode: cecba...890 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #36 Skrevet 12. november 2022 On 11/11/2022 at 12:05 AM, AnonymBruker said: At man ikke kommer av en god bj er ikke normalt. Anonymkode: c71a9...3ec Det betinger at blowjob’en faktisk ER god og ikke bare noe den som utfører tror at den er. De fleste damer gir ganske middelmålige blowjobs. Anonymkode: 9f0bc...c3b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #37 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Da hadde det blitt dårlig sex mellom oss for jeg tenner mest på å gi han nytelse Anonymkode: cecba...890 Ikke bare dårlig, det hadde ikke blitt sex i det hele tatt 😊 Anonymkode: 43357...8c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå