Gå til innhold

Tenningsmønster til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fantastisk mann som har et annet tenningsmøntser enn det jeg tidligere har vært vant med. Han her tenner mer på å gi meg nytelse enn han gjør ved at jeg gjør ting med han. Feks bj. Sist ble han ikke ordentlig hard ved min beføling av han men når han stimulerer meg blir han hard som et spett. 

Lurer litt på hvor vanlig dette er? Jeg klager ikke for han gir meg full oppmerksomhet og han sier at det gir han veldig mye. Han har heller ikke behov for å komme, han koser seg med meg og det er mer enn nok for han, i følge han selv. Jeg liker å suge, han sier det er deilig men han blir altså mest kåt av å kose med meg. 

Er det noe dere andre har erfaring med? Både damer og menn?

Anonymkode: e946a...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har møtt en fantastisk mann som har et annet tenningsmøntser enn det jeg tidligere har vært vant med. Han her tenner mer på å gi meg nytelse enn han gjør ved at jeg gjør ting med han. Feks bj. Sist ble han ikke ordentlig hard ved min beføling av han men når han stimulerer meg blir han hard som et spett. 

Lurer litt på hvor vanlig dette er? Jeg klager ikke for han gir meg full oppmerksomhet og han sier at det gir han veldig mye. Han har heller ikke behov for å komme, han koser seg med meg og det er mer enn nok for han, i følge han selv. Jeg liker å suge, han sier det er deilig men han blir altså mest kåt av å kose med meg. 

Du beskriver meg.

Jeg er lite opptatt av min egen nytelse. Det er nesten bare partner sin nytelse som tenner meg og betyr noe.

Å motta en BJ feks er hyggelig , men helt unødvendig for meg. Jeg får ikke full tenning og oppnår ikke orgasme av det.

Jeg kan lett ha sex uten egen orgasme 10 av 10 ganger så lenge partneren min har maks nytelse.

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg er i hvert fall helt lik 😊

Anonymkode: 43357...8c0

• Nyttig 3
Skrevet

"Me too" 😉 Om jeg ikke opplever at dama nyter max, blir det hele fort uinteressant. BJ er forsåvidt OK, så lenge dama er skikkelig kåt, og jeg vet at jeg klarer å gi henne orgasmer.

Damer som derimot jobber hardt for å få meg til å komme, er derimot turnoff. Unntaket er om hun gir meg en god handjobb. Noe som er omtrent like vanlig som å se enhjørninger.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er ganske normalt å tenne på andres nytelse. Både for kvinner og menn. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn er kjæresten min også. Tok litt tid å venne seg til i begynnelsen, men det gikk seg til etter hvert.

Jeg er glad for oppmerksomheten og vi har veldig bra sex, men jeg liker jo også å se at han blir hard på grunn av noe jeg gjør så akkurat det er litt synd.

Anonymkode: 79496...4b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig vanlig, og sånn skal også en ideell mann være

• Nyttig 1
Skrevet
MissKatt skrev (2 timer siden):

og sånn skal også en ideell mann være

Du glemte å føye til "for meg". 

Hvis du leser hva ts skriver, så savner hun jo noe her. 

Anonymkode: 5660e...87e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har det som du beskriver. Jenta kan prøve å gi meg nytelse på mange måter. og den kan bli stiv, men mange ganger må jeg fingre eller på annen måte gi jenta nytelse sør min blir stiv. jeg tenner på at å høre og forstå at jenta nyter. Jeg er nok lit følsom og viktig at jenta nyter. Men jeg liker også likestilling. at vi begge kan ta initiativ. 

Skrevet

Ts her.

Takk for mange gode svar. Da ser det ut som dette er ganske så normalt selv om det er nytt for meg. Han kan få utløsning ved BJ men da må han gjerne ta på meg samtidig. Jeg syns jo det er uvant at han ikke må komme og at det er full fokus på meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg syns jo det er uvant at han ikke må komme og at det er full fokus på meg. 

Får håpe du vender deg til det, og kan trives med at det er slik 😊

Er helt normalt

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du beskriver meg.

Jeg er lite opptatt av min egen nytelse. Det er nesten bare partner sin nytelse som tenner meg og betyr noe.

Å motta en BJ feks er hyggelig , men helt unødvendig for meg. Jeg får ikke full tenning og oppnår ikke orgasme av det.

Jeg kan lett ha sex uten egen orgasme 10 av 10 ganger så lenge partneren min har maks nytelse.

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg er i hvert fall helt lik 😊

hva vil det si at partneren din har maks nytelse? Er det orgasme ? Eller hva med en partner som ikke får orgasme med menn er hennes nytelse like mye verd da? 

Anonymkode: 79b2d...86c

Skrevet

Samme her. Er mest interessant for meg med hennes nytelse så har mest fokus på det. Interessen for å bli tilfredstilt selv er ikke helt tilstede etter å ha ligget med henne så mange ganger. Det er ikke noe spennende lengre. Egen nytelse er dog 100% tilstede når jeg ligger med andre.

Anonymkode: 9f0bc...c3b

Skrevet

Har hørt flere si dette.. lurer på om det er delvis derfor en jeg har kontakt med fremdeles ikke har møtt meg. Ikke bare derfor, men.. 😕

Skrevet

Det der hørtes ut som noe som vil bli et fryktelig, fryktelig kjedelig sexliv i lengden..

Anonymkode: 899d3...924

• Liker 1
Skrevet

Er vel litt slik selv, dama må i mål først.

Finnes jo knapt noe deiligere enn å ligge mellom lårene hennes mens hun vrir seg i nytelse😍

Anonymkode: eac02...b62

Skrevet

Jeg har erfaring med det, hyggelig det :)

Anonymkode: 81f62...18a

Skrevet

Tenker det er best at dette går begge veier. Min egen nytelse vil også føre til hennes og vica versa. 

Om du 100 prosent ærlig kan si at du kun er interessert i hennes nytelse, er det da fordi du mener du er den som best kan gi henne det at du har sex med henne?, ellers kunne vel en som var enda bedre egnet vært et bedre valg for henne. Hadde du også støttet henne i å ha sex med andre, om hun fant mye nytelse i det?

For min del, må jeg nok si det er viktig å nyte det selv også.

Anonymkode: 2a279...4c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tenker det er best at dette går begge veier. Min egen nytelse vil også føre til hennes og vica versa. 

Om du 100 prosent ærlig kan si at du kun er interessert i hennes nytelse, er det da fordi du mener du er den som best kan gi henne det at du har sex med henne?, ellers kunne vel en som var enda bedre egnet vært et bedre valg for henne. Hadde du også støttet henne i å ha sex med andre, om hun fant mye nytelse i det?

Min kjæreste nyter han men han nyter mer når jeg får orgasme og at han merker at jeg har det godt. Han liker BJ men da vil han helst slikke eller fingre meg samtidig for det er det han blir mest tent av. Så vi kjører ofte 69 eller at han står og jeg ligger mens jeg suger han. Ren BJ er på en måte ikke noe for han. Og han blir kjempe hard når han fokuserer på min nytelse. Han elsker å kjenne på meg og det er det som han liker best. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hva vil det si at partneren din har maks nytelse? Er det orgasme ? Eller hva med en partner som ikke får orgasme med menn er hennes nytelse like mye verd da? 

Anonymkode: 79b2d...86c

Hennes nytelse er for min del irrelevant hva består av. Om hun ikke hadde fått orgasmer, så er jeg helt sikker på at hun uansett kan nyte en hel masse uansett. Om hennes maks nytelse hadde vært å bli klødd på ryggen, så hadde jeg blitt gira på det liksom. Mulig jeg ikke forstår spørsmålet ditt?

Hverken jeg eller hun jeg bor med gidder noe «orgasmejag». 

Nå skal det sies at hun jeg bor meg får orgasme omtrent bare av å tenke på sex. Jeg kan ikke komme på en eneste gang vi har hat sex uten at hun får orgasme. Det er jo helt supert for henne, men ikke et mål i seg selv for min del.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei. Det er ikke det jeg mener.

Det er mine opplevelser av at hun nyter som gir meg glede og tenning. Jeg hadde ikke fått den gleden om hun hadde hatt sex med en annen.

Med at det kun er hennes nytelse som betyr noe, så mener jeg at jeg har ikke noe behov for at hun fysisk stimulerer meg (BJ, runking, etc). En del av tenningen for min del, er at hun 100% fokuserer på egen nytelse. Heldigvis for meg, så elsker hun selv å bare «ta i mot» hva en det er jeg gjør. Hun har ikke noe behov for å være en aktiv part som utfører ting på meg om du skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...