Gå til innhold

Kan du leve uten menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan du som kvinne leve uten å få lysten på men sin opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at men er viktig i samfunnet ?

Endret av Queen BB
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men eller menn?

Anonymkode: b1ba6...1b7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men eller menn?

Anonymkode: b1ba6...1b7

Menn

Skrevet

Selvfølgelig er menn viktige, det er de som vedlikerholder og opprettholder samfunn og infrastruktur.

Kvinner konsumerer og mennene produserer, slik har det vært siden tidenes morgen.

Anonymkode: 38204...c43

• Nyttig 3
Skrevet

Menn er selvfølgelig viktig for samfunnet, men i mitt private liv klarer jeg fint å leve uten.

Anonymkode: 56a3c...8f8

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er menn viktige, det er de som vedlikerholder og opprettholder samfunn og infrastruktur.

Kvinner konsumerer og mennene produserer, slik har det vært siden tidenes morgen.

Enig

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er nok best vi slutter å eksistere slik at menn endelig kan få den verdenen de ønsker seg.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Ja klarer meg fint uten menn, trenger hverken oppmerksomheten eller pikken deres. 

Anonymkode: a6870...1f1

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, det er nok best vi slutter å eksistere slik at menn endelig kan få den verdenen de ønsker seg.

Hvordan klarte du å få det ut av teksten at jeg ønsket at halve jordas befolkning skal utryddes? Mye rare folk her 😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg kan sette pris på menn på avstand, men det holder også lenge. Jeg vil aldri ha noe romantisk med en mann igjen, butikken her er stengt. Savner ikke hverken sex, oppmerksomhet eller noe annet. 

Anonymkode: 2c4f0...d77

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Samfunnet trenger begge kjønn, så menn er helt nødvendig for samfunnet. Jeg personlig klarer meg uten en manns oppmerksomhet og sex. Om jeg noen gang skiller meg så tviler jeg på at jeg vil finne en ny. 

Anonymkode: 1237b...709

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kunne ikke klart meg uten menn, men er veldig interessert i å se en verden hvor menn ikke bidrar og se hva damer gjør da 😂

Anonymkode: d1c94...68c

• Nyttig 2
Skrevet

Rent praktisk hadde jeg klart meg uten mann. Men nærheten, og oppbakking fra mannen min trenger jeg innimellom. Eller, trenger og trenger. Jeg ønsker det. Hadde blitt litt tomt liv uten tror jeg.

Anonymkode: e3c55...a88

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig!!

Anonymkode: 474b6...464

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg liker menn. Forstår dem ikke så godt alltid, men jobber med saken og synes det er interessant. Jeg vil gjerne ha en mann i livet mitt, hvis vi er en god match for hverandre. Både for selskap, kos, vennskap, sex...alt.

Anonymkode: 88ef3...f0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja klarer meg fint uten menn, trenger hverken oppmerksomheten eller pikken deres. 

Anonymkode: a6870...1f1

Men du trenger alle godene vi gir deg i samfunnet du lever i!? Hvis menn hadde slutta og gå på jobben hadde det ikke gått lenge før pipa fikk en annen tone...

Anonymkode: 44220...7da

Skrevet

Samfunnet trenger begge kjønn. Personlig, har det bedre uten en mann i hverdagen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvordan klarte du å få det ut av teksten at jeg ønsket at halve jordas befolkning skal utryddes? Mye rare folk her 😂

Du beskriver menn som staute arbeidere og kvinner som grådige parasitter. Da er det jo ikke rart at hen dro den slutningen.

Anonymkode: 382cf...4b2

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg trives veldig godt med menn. Synes ofte det er lettere å omgås menn. Humoren, åpenheten, tørre å tulle uten å få stygge blikk fra andre damer, ha litt grov humor, som mange damer ikke tåler. 

Flørting og varme blikk, fantaserer hvordan de ser ut under klærne...., mmmm. Studere de maskuline trekkene, hendene, de hårete armene, kroppen, alt... spesielt skitne håndtverkere 😂😁🥰

Og så sexen da.... å merke lysten og kåtskapen mens en hard kølle er tett inntil kroppen din..., mmmm.... og lukten av testosteron..... og smaken av mann...

Nei jeg kunne ikke levd uten. 

Men han må være snill og god, ingen frekk gangster uten empati. 

Anonymkode: dc5bd...567

• Liker 4
Skrevet

Ja! 

Anonymkode: 33dbb...6a3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...