Gå til innhold

Superorgasmer på typen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei 😊

Selv har jeg ingen sperrer og skulle ønske det funket for meg. Det gjør det ikke.

Vibrasjoner er deilig, men ikke nok til st jeg får orgasme.

analt har jeg ingen glede av. I værste fall kan det være direkte ubehagelig.

Anonymkode: 7e34e...415

TS.

Kan det være at du ikke treffer prostata eller klarer å slappe av?

Anonymkode: 7d6ed...535

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS.

Kan det være at du ikke treffer prostata eller klarer å slappe av?

Nope. Tro meg jeg treffer. Men det føles ikke godt. Blir fort ubehagelig.

Når jeg stimulerer prostata via perineum så får jeg mye sterkere og lengre orgasmer. Kan forsåvidt få orgasme kun av det, uten å berøre penis i det hele tatt.

Men å stimulere prostata analt gir ingen nytelse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nope. Tro meg jeg treffer. Men det føles ikke godt. Blir fort ubehagelig.

Når jeg stimulerer prostata via perineum så får jeg mye sterkere og lengre orgasmer. Kan forsåvidt få orgasme kun av det, uten å berøre penis i det hele tatt.

Men å stimulere prostata analt gir ingen nytelse. 

Skjønner, men da gjør du det som funker for deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dessverre ikke alle som opplever særlig nytelse av dette. Synd nok.

Er nok mange som ikke slapper av og har sperrer i form av flere ting når det gjelder dette med analsex, for meg har det alltid vært en naturlig greie, startet med enema i veldig ung alder, har alltid likt å bli fylt godt opp i baken, kjenner en ubeskrivelig trang visst det går for lang tid🫢

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner, men da gjør du det som funker for deg.

Jaja. Glad for det. Men skulle ønske jeg kunne nyte analt også.. jo flere strenger å spille på, jo morsommere 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaja. Glad for det. Men skulle ønske jeg kunne nyte analt også.. jo flere strenger å spille på, jo morsommere 😊

Tenker du skal prøve mer, kan være at du finner ut av det. Belønningen er ekstremt deilige orgasmer og bonus er flere orgasmer etter hverandre.

Skrevet
Jentegutt skrev (15 minutter siden):

Er nok mange som ikke slapper av og har sperrer i form av flere ting når det gjelder dette med analsex, for meg har det alltid vært en naturlig greie, startet med enema i veldig ung alder, har alltid likt å bli fylt godt opp i baken, kjenner en ubeskrivelig trang visst det går for lang tid🫢

Vi har kort erfaring analt med typen, men han har aldri hatt sperrer. Han opplevde intens nytelse første gang og for å bruke hans ord. Orgasmen holdt jaggu på å ta livet av meg, det villeste ever. Han og føler på det samme og liker følelsen av å bli fylt opp. Jeg fyller han opp med dildo gjort hver dag og gjort det over en uke. Gjorde dette første gang for to helger siden. Så ja, vi er veldig ferske.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er jeg dame, og kunne fint funnet på å skrive akkurat slik TS har gjort. Hilsen D43. 

Til TS.. 

Ja, her får samboer noe ala det samme.  Vi har nå begynt å bruke butplug med fjernkontroll til, som jeg styrer mens vi har sex.  Det kan til tider, når jeg treffer helt riktig med vibrasjonene, kjennes ut som om sæden treffer langt inni livmora. 

Når jeg brukte fungere, vibrator i rumpa hans samtidig som jeg brukte min magic wand på hodet og holdt den hardt mot hodet, så kunne han finne på å sprute både helt bort til sengegavelen og I taket. Fskrisk så har jeg stått å vasket taklampa på soverommet nettopp pga det, tihi. 

Kjør på, og liker han det, så syntes jeg du er som meg, rett og slett super heldig. 

Jeg er 43 og han er 38.

Anonymkode: 05cf4...8e1

TS

Høres ut som for typen, helt amazing opplevelse for han. Han får også helt sjuke orgasmer og spruter med helt vilt trykk. Han får det i håret, ansiktet og sengegavelen må vaskes hver gang.  Han og har faktisk noen ganger sprutet i taket.

Men han får med dildoen presset inn på en spesiell måte, vinklet opp mot magen, og med min vibrator presset hardt mot penishodet, helt sjuke orgasmer, men da uten sprute. Han sier det orgasmen føles og kjennes i hele kroppen og han får da flere orgasmer etter hverandre i serie.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi har kort erfaring analt med typen, men han har aldri hatt sperrer. Han opplevde intens nytelse første gang og for å bruke hans ord. Orgasmen holdt jaggu på å ta livet av meg, det villeste ever. Han og føler på det samme og liker følelsen av å bli fylt opp. Jeg fyller han opp med dildo gjort hver dag og gjort det over en uke. Gjorde dette første gang for to helger siden. Så ja, vi er veldig ferske.

Så utrolig deilig for dere, høres ut som dere har det helt fantastisk 😍

Skrevet

Er dere ikke redd for at vanlig sex skal bli kjedelig eller at dere sliter med orgasme på annet sett når dere holder på slikt? Eller vil det ikke påvirke orgasmer i vanlige settinger som sex og vanlig runking?

Anonymkode: 5afd8...b5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker du skal prøve mer, kan være at du finner ut av det. Belønningen er ekstremt deilige orgasmer og bonus er flere orgasmer etter hverandre.

Tror nok ikke det er vits å prøve noe mer. Har prøvd flere ganger en hva som er vits allerede😂. Vært igjennom alle varianter av butplugs etc etc. det er bare ikke behagelig. Tror jeg må ha en jævla følsom prostata.

I og med at jeg kan få sterke orgasmer kun av å stimulere prostata via perineum, så heller jeg mot at den rett og slett er for følsom for å bli stimulert direkte analt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er dere ikke redd for at vanlig sex skal bli kjedelig eller at dere sliter med orgasme på annet sett når dere holder på slikt? Eller vil det ikke påvirke orgasmer i vanlige settinger som sex og vanlig runking?

Vanlig sex? Stimulering av prostata er vanlig sex.

Jeg stimulerer alltid prostata når jeg onanerer (via perineum). Hvorfor skulle det være et problem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vanlig sex? Stimulering av prostata er vanlig sex.

Jeg stimulerer alltid prostata når jeg onanerer (via perineum). Hvorfor skulle det være et problem?

Jeg spurte bare, unnskyld visst du ble fornærmet av mitt spørsmål. Jeg vet ikke, derfor jeg spurte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg spurte bare, unnskyld visst du ble fornærmet av mitt spørsmål. Jeg vet ikke, derfor jeg spurte.

Ble ikke fornærmet, men spørsmålet ga ikke helt mening. Var vanskelig å forstå hva du egentlig lurte på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har et godt poeng, jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg har perioder hvor jeg kjenner at vanlig runking ikke gir meg skikkelig orgasme, i disse periodene har jeg vært litt for glad i min vibrator, normalt så får jeg orgasme veldig raskt, innen 1 min visst jeg ønsker, har jeg bare brukt vibrator over lang tid, kjenner jeg det er vanskelig å få orgasme med vanlig runking, tar langt tid og jeg blir sliten😂Så ja tror det er viktig og ikke overdrive, i ukedagene varierer jeg med vanlig runking og vibrator, helgene blir det som regel dildo og vibrator😍

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og mannen har holdt på sånn i snart 10 år, og aldri hatt problemer med dette. 

Men vi gjør det ikke hver gang vi har sex, men som en ekstra greie når vi har lyst til å være litt ekstra frekke.  I begynnelsen så gjorde vi det hver gang, å så endret det seg automatisk tror jeg 😊

Så det du beskriver hadde jeg ikke vært redd for. 

Skrevet
Jentegutt skrev (2 timer siden):

Du har et godt poeng, jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg har perioder hvor jeg kjenner at vanlig runking ikke gir meg skikkelig orgasme, i disse periodene har jeg vært litt for glad i min vibrator, normalt så får jeg orgasme veldig raskt, innen 1 min visst jeg ønsker, har jeg bare brukt vibrator over lang tid, kjenner jeg det er vanskelig å få orgasme med vanlig runking, tar langt tid og jeg blir sliten😂Så ja tror det er viktig og ikke overdrive, i ukedagene varierer jeg med vanlig runking og vibrator, helgene blir det som regel dildo og vibrator😍

Ok takk for svar. Da kan det jo faktisk påvirke noen.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og mannen har holdt på sånn i snart 10 år, og aldri hatt problemer med dette. 

Men vi gjør det ikke hver gang vi har sex, men som en ekstra greie når vi har lyst til å være litt ekstra frekke.  I begynnelsen så gjorde vi det hver gang, å så endret det seg automatisk tror jeg 😊

Så det du beskriver hadde jeg ikke vært redd for. 

Takk for svar

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble ikke fornærmet, men spørsmålet ga ikke helt mening. Var vanskelig å forstå hva du egentlig lurte på. 

Har fått svar fra de andre og der er det jo faktisk noen som blir påvirket av det

Skrevet
Jentegutt skrev (På 9.11.2022 den 16.50):

Så utrolig deilig for dere, høres ut som dere har det helt fantastisk 😍

Ja vi har det helt fantastisk😍 Typen får nå altså enda sterkere og lengre orgasmer jo mer vi erfarer tester ut nye ting. Hørt mange si menn ikke får i nærheten av de orgasmene vi damer får, men det er ikke sant. Typens orgasmer er magiske, vi har funnet ut at nøkkelen er å slippe seg løs, da får og menn oppleve himmelrike. Tror sannelig typen får både sterker, lengre og flere orgasmer enn meg, både lyder og kroppsspråk og ikke minst antall orgasmer er klart tegn på det. Ja mine orgasmer er sterke og lange altså.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja vi har det helt fantastisk😍 Typen får nå altså enda sterkere og lengre orgasmer jo mer vi erfarer tester ut nye ting. Hørt mange si menn ikke får i nærheten av de orgasmene vi damer får, men det er ikke sant. Typens orgasmer er magiske, vi har funnet ut at nøkkelen er å slippe seg løs, da får og menn oppleve himmelrike. Tror sannelig typen får både sterker, lengre og flere orgasmer enn meg, både lyder og kroppsspråk og ikke minst antall orgasmer er klart tegn på det. Ja mine orgasmer er sterke og lange altså.

Fantastisk deilig😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...