AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Som skrevet i overskrift, så får typen superorgasmer. Vi er ganske unge, 22 og han 20 og vært sammen i 4 måneder. Han fikk i starten fikk han vanlige men ganske heftige orgasmer, men etter at jeg begynte å vibrator og dildo på han, så kommer han helt vilt. Begynte først med vibrator mot hodet og mot skrotum, reaksjonen var enorm. Men da jeg sist helg førte dildo inn i rumpa samtidig med vibrator mot hodet ble orgasmene hans ekstreme. Han blir regelrett hysterisk og helt sjuk stønning og han kan få flere orgasmer sånn ganske tett etter hverandre. Andre som opplever dette med sine typer. Gutta kan også svare. Anonymkode: 7d6ed...535
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Gir meg ende over, så lenge det er skrevet som det er, er det ført i fingertuppene av en mann! Anonymkode: 94aa2...bbf 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gir meg ende over, så lenge det er skrevet som det er, er det ført i fingertuppene av en mann! Anonymkode: 94aa2...bbf Ikke mye som skal til før du gir deg ende over. Hvor henter du det fra? Jeg er kanskje litt direkte i ordbruken, men det er nå slik jeg er. Anonymkode: 7d6ed...535 4
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som skrevet i overskrift, så får typen superorgasmer. Vi er ganske unge, 22 og han 20 og vært sammen i 4 måneder. Han fikk i starten fikk han vanlige men ganske heftige orgasmer, men etter at jeg begynte å vibrator og dildo på han, så kommer han helt vilt. Begynte først med vibrator mot hodet og mot skrotum, reaksjonen var enorm. Men da jeg sist helg førte dildo inn i rumpa samtidig med vibrator mot hodet ble orgasmene hans ekstreme. Han blir regelrett hysterisk og helt sjuk stønning og han kan få flere orgasmer sånn ganske tett etter hverandre. Andre som opplever dette med sine typer. Gutta kan også svare. Anonymkode: 7d6ed...535 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, selv får jeg normale orgasmer med vanlig runking, men med vibrator på baksiden av penishode blir orgasmene veldig intense og lange, de vare opp mot 30 sekunder.Jeg spenner meg i vellyst og stønningen blir ukontrollert og høy.De gangene jeg har tid bruker jeg også dildo som jeg rir sakte mens vibrator gjør jobben på penishode, da får jeg ofte flere orgasmer rett etter hverandre, de er intense og ansiktet mitt vrenger seg mens kroppen rister.Jeg høres ut som en elg i brunst🫢stønning er ukontrollert og jeg bare nyter det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som skrevet i overskrift, så får typen superorgasmer. Vi er ganske unge, 22 og han 20 og vært sammen i 4 måneder. Han fikk i starten fikk han vanlige men ganske heftige orgasmer, men etter at jeg begynte å vibrator og dildo på han, så kommer han helt vilt. Begynte først med vibrator mot hodet og mot skrotum, reaksjonen var enorm. Men da jeg sist helg førte dildo inn i rumpa samtidig med vibrator mot hodet ble orgasmene hans ekstreme. Han blir regelrett hysterisk og helt sjuk stønning og han kan få flere orgasmer sånn ganske tett etter hverandre. Andre som opplever dette med sine typer. Gutta kan også svare. Anonymkode: 7d6ed...535 Nei. Jeg får ikke orgasme av vibrasjoner alene. Jeg liker heller ikke å få noe analt. Anonymkode: 7e34e...415
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Gir meg ende over, så lenge det er skrevet som det er, er det ført i fingertuppene av en mann! Anonymkode: 94aa2...bbf Nå er jeg dame, og kunne fint funnet på å skrive akkurat slik TS har gjort. Hilsen D43. Til TS.. Ja, her får samboer noe ala det samme. Vi har nå begynt å bruke butplug med fjernkontroll til, som jeg styrer mens vi har sex. Det kan til tider, når jeg treffer helt riktig med vibrasjonene, kjennes ut som om sæden treffer langt inni livmora. Når jeg brukte fungere, vibrator i rumpa hans samtidig som jeg brukte min magic wand på hodet og holdt den hardt mot hodet, så kunne han finne på å sprute både helt bort til sengegavelen og I taket. Fskrisk så har jeg stått å vasket taklampa på soverommet nettopp pga det, tihi. Kjør på, og liker han det, så syntes jeg du er som meg, rett og slett super heldig. Jeg er 43 og han er 38. Anonymkode: 05cf4...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Jentegutt skrev (30 minutter siden): Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, selv får jeg normale orgasmer med vanlig runking, men med vibrator på baksiden av penishode blir orgasmene veldig intense og lange, de vare opp mot 30 sekunder.Jeg spenner meg i vellyst og stønningen blir ukontrollert og høy.De gangene jeg har tid bruker jeg også dildo som jeg rir sakte mens vibrator gjør jobben på penishode, da får jeg ofte flere orgasmer rett etter hverandre, de er intense og ansiktet mitt vrenger seg mens kroppen rister.Jeg høres ut som en elg i brunst🫢stønning er ukontrollert og jeg bare nyter det. Høres helt likt ut, sånn som typen opplever det, helt ekstremt. Han både rykker og skjelver noe inmari og helt sjuke lyder. Anonymkode: 7d6ed...535 1
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres helt likt ut, sånn som typen opplever det, helt ekstremt. Han både rykker og skjelver noe inmari og helt sjuke lyder. Anonymkode: 7d6ed...535 Det er utrolig deilig, så bra du gir han denne gleden😁han er heldig som har deg, høres ut som dere er gode for hverandre❤️Det er en gave at han får denne typen orgasmer, og du har hjulpet han frem til dette, håper du får gode orgasmer tilbake😁
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Mannen min vrir seg, brøler, hyler, skjelver. Men han får og prostata orgasme, uten sprut, så vi kan holde på med kun anal lek ganske lenge, før jeg plutselig tar tak i pikken hans, ett par runk og spruten står! Jeg blir super kåt/tent av det. Så da hender det jeg kommandere han til å stå på kne og onanere prikker hard igjen mens han ser på at jeg onanerer, før jeg stiller meg på alle fire. kommanderer han til å kjøre pikken inn i meg bakfra og knulle meg til vaginal orgasme. Så ber jeg han legge seg på ryggen, jeg setter meg i motsatt cowgirl, når jeg kjenner at han snart er i mål, så bruker jeg en vibrator i rumpa hans og gir han en super orgasme samtidig som musa mi masserer han med min orgasme. Anonymkode: 05cf4...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Jentegutt skrev (28 minutter siden): Det er utrolig deilig, så bra du gir han denne gleden😁han er heldig som har deg, høres ut som dere er gode for hverandre❤️Det er en gave at han får denne typen orgasmer, og du har hjulpet han frem til dette, håper du får gode orgasmer tilbake😁 Det er utrolig deilig for han, vi er veldig gode for hverandre. Han elsker det virkelig og etter vi fant ut dette, gir han også meg mye mer, både nytelse og opplevelser. Det er virkelig en glede for både han og meg og hans ekstreme nytelse gir meg også fattelig nytelse. Ja, faktisk enig, det er en gave for han med de orgasmeopplevelsene han får og opplever en lykkefølelse over å hjulpet han over the next level. Ja, får selv utrolig gode orgasmer tilbake.❤️ Anonymkode: 7d6ed...535
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er utrolig deilig for han, vi er veldig gode for hverandre. Han elsker det virkelig og etter vi fant ut dette, gir han også meg mye mer, både nytelse og opplevelser. Det er virkelig en glede for både han og meg og hans ekstreme nytelse gir meg også fattelig nytelse. Ja, faktisk enig, det er en gave for han med de orgasmeopplevelsene han får og opplever en lykkefølelse over å hjulpet han over the next level. Ja, får selv utrolig gode orgasmer tilbake.❤️ Anonymkode: 7d6ed...535 Så godt å høre😁ta gjerne kontakt med meg på pm visst du har lyst, høres ut som en jeg kunne tenke meg å bli kjent med❤️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Er dette noe alle menn kan oppnå hvis sperren i hodet slipper taket? Anonymkode: 614c0...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er dette noe alle menn kan oppnå hvis sperren i hodet slipper taket? Anonymkode: 614c0...ba4 TS, kan ikke svare for andre, men for typen opplever ekstrem nytelse. Han hadde ikke noe sånn analfobi så for han var terskelen lav for å prøve nye ting. Vil tro dette er likt for alle menn som slipper sperren som du sier. Slipper men sperren, er belønningen helt sjuke orgasmer av en annen dimmensjon. Anonymkode: 7d6ed...535
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er dette noe alle menn kan oppnå hvis sperren i hodet slipper taket? Anonymkode: 614c0...ba4 Ja det vil jeg nesten tro, men det krever tillit til partner og at man kjenner sin egen kropp godt, finn prostata, maser denne på en riktig måte, det tar litt tid å finne ut av vil jeg tro, noen kommer ditt raskt mens andre bruker tid, jeg brukte lang tid, i helgene når jeg har god tid kan jeg kjøre meg helt ut på orgasmer, får rykninger og spenninger som er av et helt annen kaliber, kan ligge på gulvet lenge etterpå, få rykk som spenner kroppen i bue, sover helt utrolig godt etterpå, føles ut som kroppen nuller seg helt ut😁😍 Endret 9. november 2022 av Jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 Jentegutt skrev (1 time siden): Så godt å høre😁ta gjerne kontakt med meg på pm visst du har lyst, høres ut som en jeg kunne tenke meg å bli kjent med❤️ Det har vært en helt ny verden for oss, hans orgasmer varer så utrolig lenge og så sjukt mye sterkere.❤️ Sender deg nok helt sikkert en pm senere. Du høres ut til være en veldig fin person å bli kjent med❤️ Anonymkode: 7d6ed...535
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 Jepp,mannen liker å bli stimulert bak der🤗hærlig opphissende for meg🤗 Anonymkode: 82a4a...453 2
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det har vært en helt ny verden for oss, hans orgasmer varer så utrolig lenge og så sjukt mye sterkere.❤️ Sender deg nok helt sikkert en pm senere. Du høres ut til være en veldig fin person å bli kjent med❤️ Anonymkode: 7d6ed...535 Jeg har tatt tiden på mine kun ved vibrator😂de varer intenst i mellom 20 og 30 sek, ved runking varer de 5-6 sekunder😁Hadde vært gøy om du tok kontakt❤️ Endret 9. november 2022 av Jentegutt
Jentegutt Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp,mannen liker å bli stimulert bak der🤗hærlig opphissende for meg🤗 Anonymkode: 82a4a...453 Så flott😁mange går glipp av noe fantastisk på grunn av sperrer, det er litt synd Endret 9. november 2022 av Jentegutt
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er dette noe alle menn kan oppnå hvis sperren i hodet slipper taket? Anonymkode: 614c0...ba4 Nei 😊 Selv har jeg ingen sperrer og skulle ønske det funket for meg. Det gjør det ikke. Vibrasjoner er deilig, men ikke nok til st jeg får orgasme. analt har jeg ingen glede av. I værste fall kan det være direkte ubehagelig. Anonymkode: 7e34e...415 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 Jentegutt skrev (12 minutter siden): Ja det vil jeg nesten tro, men det krever tillit til partner og at man kjenner sin egen kropp godt, finn prostata, maser denne på en riktig måte, det tar litt tid å finne ut av vil jeg tro, noen kommer ditt raskt mens andre bruker tid, jeg brukte lang tid, i helgene når jeg har god tid kan jeg kjøre meg helt ut på orgasmer, kroppen får en avspenning og nuller seg skikkelig, det føles nydelig i flere dager😍 Er dessverre ikke alle som opplever særlig nytelse av dette. Synd nok. Anonymkode: 7e34e...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå