MIapernille Skrevet 8. november 2022 #1 Del Skrevet 8. november 2022 Jeg har sett på serien ungkaren og ungkarskvinner i årrekker. Så sesongen med Calyton der han hadde sex med to og var forelsket i den 3 han til slutt valgte. Det ble et voldsomt ramaskrik på de 2 han hadde vært intim med, nettopp fordi han hadde vært intim med begge og sagt han var forelsket i dem. Nå er disse 2 ungkarskvinner selv, men de gjør jo akkurat det samme som de kritiserte Clayton for å gjøre. Rachel mener til og med at hun må se hvordan det er å være intim med de gjenværende for å finne ut hvordan de passer sammen seksuelt. Og både Rachel og Gaby sier jo at de er forelsket i flere, så hva er greia med å gå så hardt ut mot Clayton? Jeg forsvarer ikke ham, jeg liker ikke hvordan den serien utspiller seg på slutten og synes hele greia med overnatting og det å ha et så intimt forhold til flere er helt på jordet, men det er da virkelig dobbeltmoral ute å gå her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9. november 2022 #2 Del Skrevet 9. november 2022 Yay, en tråd om dette! Jeg tør omtrent aldri å gå inn på dem, siden det virker som de fleste ser det på stream et eller annet sted når det går i USA. Gabby og Rachel reagerte vel bare på det med at Clayton sa han elsket alle tre - de brydde seg ikke om intimiteten. Men hun han ville ha, som jeg allerede har glemt navnet på, ble hysterisk da hun fant ut at han hadde hatt sex med de to andre, og lagde mase drama. Han måtte søke henne opp etter programmet og så ble det dem etterpå. Men JA, de gjør jo akkurat det samme med å si til flere at de elsker dem. Spesielt Rachel, som jo var helt utrøstelig da Clayton gjorde det mot dem, med å si "hvordan kan han elske alle tre???!". Og så gjør hun det samme selv. Det Gabby gjør er også dobbeltmoralsk, siden hun blir sur på han ene fyren som ikke vil hun skal ha sex ELLER elske andre, mens hun selv ble sur på Clayton da han sa han elska flere. Virker jo som Gabby kaster bort de bra mennene som faktisk elsker henne (han med rastafletter som er pappa, og han som hun nesten krangler med når han sier han ikke vil hun skal være intim med flere) - og har valgt to som er usikre. Hvis hun hadde sagt til han at "det er greit at du er litt usikker nå, jeg vet vi kan komme dit, vi kan bruke tid, vi kan gi hverandre et løfte, ikke en forlovelse", så hadde det kanskje blitt ham. Dette presset og maset etter å forlove seg etter et par måneder er jo veldig amerikansk og mye press, og sikkert årsaken til at mange av disse forholdene ryker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå