Gå til innhold

Noen som husker Angela?!

Fremhevede innlegg

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Jeg var helt vill etter Jared, men er redd jeg ville blitt skuffet om jeg skulle se serien igjen nå. Det som var fantastisk da man var en drittunge pleier ikke være det lengre når man blir eldre.

Jeg har denne serien på VHS og ser den med jevne mellomrom, og den er faktisk like bra fortsatt. Den har høy kvalitet både filmatisk og rent fortellerteknisk, det har mye å si. Da den gikk første gangen pleide jeg faktisk å se den sammen med faren min, han kjente seg tydeligvis igjen i noen av problemstilingene i serien han også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flere på min alder her?

haha, ja, kanskje det! :ler:

Jeg tenkte også på henne først, men stusset over at noen her inne kunne være interressert/pensjonist nok til å diskutere henne! hihi!

Fysj, nå følte jeg meg utgammel!!!! :grine:

Gjest lilletroll
Skrevet
Litt inspirert av den "Husker dere Helene & gutta"-greia, tv2 og 90-tallet: hvem husker Angela?! (eller 'My So Called Life' som den egentlig heter). Jeg elska den serien så vanvittig masse, den var et must-see! Husker jeg var så forelska i Jared Leto at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre utav meg ;) Han var jo bare *så* kjekk! (det er han forsåvidt fremdeles...)

Fant kjenningslåta på nett for litt siden, og i går endte jeg opp med å kjøpe DVD'n på ebay, så i jula blir det mimringsstund ;) ...lurer på om jeg vil like serien like godt nå??!

Å jeg ELSKET den serien!!! Den var et must, og ja, jeg var også dødelig forelsket i Jared leto :sjenert::ler:

Skrevet

Åh Jordan Catalano... :hjerter_rundt: En av mine mange ungdomsforelskelser. Jeg elsket denne serien.

Skrevet
Åh Jordan Catalano... :hjerter_rundt: En av mine mange ungdomsforelskelser. Jeg elsket denne serien.

Jeg var ikke logget inn...

Gjest Aurélie i.i.
Skrevet

Var det på TV2 denne serien gikk? Eller NRK?

Skrevet

Denne serien var genial!! Og så peeeen Jordan Catalano var, og den sangen han sang til Angela, "I call her red", digga eg! Angela trudde det var ho han meinte (sidan ho hadde knallraudt hår), men så var det bilen hans :grine: Likte også kameraten til Jordan Catalano...

Stakkar Brian som var så forelska i Angela ,og ho såg ikkje på han som anna enn lekseslave...

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Den gikk først to runder på TV2, også sendte de den også på en av NRK-kanalene noen år senere.

Skrevet

Hvor finner man dvd med serien hen? Jeg vil ha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...