Gå til innhold

Noen som husker Angela?!

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Litt inspirert av den "Husker dere Helene & gutta"-greia, tv2 og 90-tallet: hvem husker Angela?! (eller 'My So Called Life' som den egentlig heter). Jeg elska den serien så vanvittig masse, den var et must-see! Husker jeg var så forelska i Jared Leto at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre utav meg ;) Han var jo bare *så* kjekk! (det er han forsåvidt fremdeles...)

Fant kjenningslåta på nett for litt siden, og i går endte jeg opp med å kjøpe DVD'n på ebay, så i jula blir det mimringsstund ;) ...lurer på om jeg vil like serien like godt nå??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordan Catalano..... :hjerter_rundt:

Jeg elsket også den serien. Noe av det som var så herlig med den var at den føltes så ekte. Det var ikke bare nok en serie om rike ungdommer hvor alt er rosenrødt og fint - men Angela var litt mer realistisk liksom. Tror nok jeg kunne ha likt denne serien om den gikk nå også.

Gjest -eline-
Skrevet
Jordan Catalano..... :hjerter_rundt:

Jeg elsket også den serien. Noe av det som var så herlig med den var at den føltes så ekte. Det var ikke bare nok en serie om rike ungdommer hvor alt er rosenrødt og fint - men Angela var litt mer realistisk liksom. Tror nok jeg kunne ha likt denne serien om den gikk nå også.

Den serien var mer ekte ja, mye mer reelle problemer og sorger enn andre serier... Jeg kjente meg jo faktisk igjen i problemstillingene... og i følge mamma så så hun mye av det samme i meg, så hun syntes det var interessant å følge med av den grunnen...

Gleder meg masse til å se den igjen, så får man se om man liker den like godt :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Ja, det var en serie jeg likte, selv om den nok var beregnet for yngre folk enn meg. Angela var veldig tiltalende.

Skrevet

Jeg husker claire danes i rollen. Husker at hun fikk en kvise på haken engang og det var kjempe krise. Dessuten husker jeg at hun hadde en venninne som var hekta på dop eller noe.. men sløv var hun og lå med Claire sin kjæreste i serien.. tror jeg...

Ellers så måtte vi se et utklipp av filmen hos helsesøsteren der venninnen til claire, sharon tror jeg hun venninnen heter i filmen, blir presset av kjæresten til å ligge med henne men hun sa nei... hehe.. vi fikk streng beskjed av helsesøsteren om å ikke ligge med gutter som presset oss til det! minner! hehe :ler:

Skrevet

Jadda,husker den også. Men jeg tror "Jordan" stikker seg mest ut når det kommer til den serien :sjenert:

Skrevet

Det må virkelig ha vært noe helt spesielt med rollen til Jared Leto... Jordan er den eneste fiktive personen jeg har vært forelska i - og alle andre har også vært det. Kunne godt tenke meg å se serien igjen, selvo m jeg mistenker at jeg vil synes Jordan er en liten barnerumpe....

Skrevet

Jeg husker "jordan-jakker" var så populære, de hadde de på Bik Bok :)

Var dritforelsket selv... :rodme:

Lastet faktisk ned noen episoder for et par måneder siden, GURILANN for noen problemer hun hadde ;)

Skrevet

Angela i Falcon Crest var en skikkelig bitch!

-Melissa-

Skrevet

Jeg er så enig med dere. Det var en super serie, som satte spor. Jordan var dødskjekk, og Angela ei jente som det gikk an å kjenne seg igjen i. Levde meg helt inn i følelsene hennes, og syntes det var helt konge når hun fikk sjans hos Jordan :ler:

Skulle gjerne sett serien på nytt, tror jeg ville likt den idag også.

Skrevet

Rett hjem foran TV hver dag Angela gikk... leksene fikk pent vente! :)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg var helt vill etter Jared, men er redd jeg ville blitt skuffet om jeg skulle se serien igjen nå. Det som var fantastisk da man var en drittunge pleier ikke være det lengre når man blir eldre.

Husker jeg ble så glad da Full House dukket opp på skjermen fordi det hadde vært så koselig da jeg var yngre. Men fysj for en drittserie. :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
Angela i Falcon Crest var en skikkelig bitch!

-Melissa-

Flere på min alder her?

Skrevet

Den var nok litt mer realistisk enn veldig mange andre såpeserier, og jeg husker jeg satt klistra foran skjermen støtt og stadig :) Jared var veeeeldig veeeeldig fiiiin :) Jeg husker jeg hadde plakat av han på rommet mitt som jeg rappa fra broren min sitt Topp-blad :)

Skrevet
Det må virkelig ha vært noe helt spesielt med rollen til Jared Leto... Jordan er den eneste fiktive personen jeg har vært forelska i - og alle andre har også vært det. Kunne godt tenke meg å se serien igjen, selvo m jeg mistenker at jeg vil synes Jordan er en liten barnerumpe....

:ler: som om jeg skulle sagt det selv!

Skrevet

Åh om jeg gjør! Jeg var hekta! Men tør ikke se noen episoder om igjen, av frykt for bli skuffet ;)

Skrevet

Hey hey!!

Jared er MIN!!

Jeg elsket den serien, og identifiserte meg veldig med mange av problemstillingene. Det var så mye dagligliv og vanlige folk, fokus på usikkerhet, å være forelske i den kjekkeste gutten på skolen og så brydde han seg om henne, men ingen måtte vite det. AKKURAT SÅNNN hadde jeg det.

Så en del av pisodene da jeg var i USA for noen år siden, og likte de fremdeles.

Gjest Fruktfat
Skrevet

flere som var forelsket i jared leto ja... :) og sammen med "everybody hurts" så smelta jeg fullstendig, husker jeg hadde skikkelig VONDT i hjertet...

Skrevet
flere som var forelsket i jared leto ja...  :)  og sammen med "everybody hurts" så smelta jeg fullstendig, husker jeg hadde skikkelig VONDT i hjertet...

:Nikke::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...