Gå til innhold

ME og sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaneel skrev (5 minutter siden):

Du røper selv i tråden du ikke har alvorlig me da, men ligger i vipp mellom moderat til alvorlig. Og som du sikkert vet så er grad av me noe som varier, så om du fikk gradering for 6 mnd siden er det ikke sikkert det er der du ligger i dag. 

Jeg synes debatten din med sykdomsgradering er unødvendig. Den har ingenting for seg. 

Og jo, man kan fint ha alvorlig ME med under 1000 skritt for dag og sånn høvelig OK kognitiv evne. 

Det er mange alvorlig syke som faktisk tåler mental stimuli greit. 

Vi er forskjellig, og når TS sier at det er alvorlig ME, så er det nok det. Og under 1000 steg for dag er veldig, veldig lite. 

Anonymkode: 8de24...c42

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sengeliggende, var det 1år før jeg kom videre. Det året hadde jeg jo ikke ofte lyst, men forstår behov til mannen så hjalp han jo på ande måter etpar ganger pr mnd :) 

Nå er jeg kommet videre, men ikke frisk. Så nå har vi sex 1-2 gang i uken ca, jeg er alltid den passive under samleie da. Liker det, han tar meg. Begge er fornøyde siden jeg alltid r likt å være den passive/underkastet.

Jeg ble utmattet etter kyssesyken.

Anonymkode: 377d7...39a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har ingen smerter eller andre plager, det eneste som feiler meg er total utmattelse. 

Er du grundig nok utredet? For slik du beskriver dine plager høres ikke dette umiddelbart ut som ME, så her tenker jeg du bør be om en grundigere utredning. Når eneste symptom er fatigue er det en lang rekke andre sykdommer og tilstander som bør utredes før man begynner å utrede for ME. 

Anonymkode: 63f2b...791

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...