Gå til innhold

Hvilke kriterier har du til en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først og fremst må han være interessert i å etablere seg i et meningsfullt og langvarig forhold med meg. Dersom det er for mye forlangt, må han være usannsynlig vakker for at jeg i det heletatt skal vurdere noe "uforpliktende" med han. 

Anonymkode: 17d22...ee7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Ikke røyk

ha jobb

ha lappen og bil

ellers at han tilfører mitt liv noe positivt slik at det skal være verd å dra en mann inn i livet mitt.

Hvorfor må han ha bil, mener du?

Skrevet

Ut i fra enkelte kriterier her og i blant venninner, synes jeg mine helt "normale" venner av typ hankjønn har bedre kriterier enn kvinnfolk flest. 

Attraktiv, ikke dramatisk, god og glad i sex 😅

Gjør vi det vanskeligere for oss selv? 

Anonymkode: ffff9...986

Skrevet
exictence skrev (50 minutter siden):

Bor man f.eks i Havøysund, så kan det være kjekt med bil, du må da forstå det eller??

Skrevet

Elsker disse trådene 😂 De listes alltid opp masse politisk korrekt og moralistisk skvip. Hvorav ingenting av det legges vekt på når dere skal date noen. Da velges den mest attraktive dere klare å oppnå kontakt med 10 av 10 ganger.

Anonymkode: a35e2...448

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Ut i fra enkelte kriterier her og i blant venninner, synes jeg mine helt "normale" venner av typ hankjønn har bedre kriterier enn kvinnfolk flest. 

Attraktiv, ikke dramatisk, god og glad i sex 😅

Gjør vi det vanskeligere for oss selv? 

Anonymkode: ffff9...986

Kvinner har da langt flere "krav" enn det som listes opp her. Når det sies at kriteriene er "har jobb og er snill" så er nok det riktig, men det er jo og krav om attraktivt utseende etc.

Det er ikke akkurat slik at utseende er av liten betydning for menn på markedet. For å si det mildt.

Anonymkode: 4bf7b...d66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner har da langt flere "krav" enn det som listes opp her. Når det sies at kriteriene er "har jobb og er snill" så er nok det riktig, men det er jo og krav om attraktivt utseende etc.

Det er ikke akkurat slik at utseende er av liten betydning for menn på markedet. For å si det mildt.

Hjelper ikke om mannen er aldri så kjekk og vakker om han bor i en pappeske og er uærlig.

• Liker 3
Skrevet
  • Ikke skilt
  • ikke barn
  • ikke ufør (for det er jeg, og da får vi begge kutt i trygden, som gjør samlivet ulevelig)
  • ikke muslim
  • ikke røyk
  • ikke festing
  • ikke fotballkamper i huset

Hudfarge og etnisitet spiller ingen rolle. Viktigere hvem han er som person. Fint om han har egne interesser. Jakt og fiske er også et stort pluss. Trenger ikke være en atlet, men må ha respekt for sin egen kropp, og ta vare på helsen sin.

Dette er ting jeg ville tatt med i vurderingen om jeg skulle inn i et nytt forhold igjen. Men det skal jeg ikke.

Anonymkode: ee59f...973

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Jeg har datet en uten bil en gang og det ble veldig tungvindt. Det går ikkre kollektivt hvert 5 min her. Han må klare å komme seg rundt selv da jeg jobber 

Skrevet

Ikke røyk (og helst ikke snus, men den siste er jo nesten umulig å finne) og ferdig med barn.

Ellers må vi har like grunnverdier, og være veldig tiltrukket av hverandre. Så enkelt, og så vanskelig...

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

Jeg har datet en uten bil en gang og det ble veldig tungvindt. Det går ikkre kollektivt hvert 5 min her. Han må klare å komme seg rundt selv da jeg jobber 

Det forstår jeg.

Men sånn generelt at mannen må ha den form for status, synes jeg ikke.

Jeg faller gjerne for menn som ikke viser at de er så fokuserte på statusjaget i samfunnet. At de sier de harr stå flott hus og bil osv er nedtur, for meg. Jeg liker at de har kontroll på økonomi og er ryddige, men ikke at de lar seg rive med statusjaget.  De kan godt være litt alternative, for min del.

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Det forstår jeg.

Men sånn generelt at mannen må ha den form for status, synes jeg ikke.

Jeg faller gjerne for menn som ikke viser at de er så fokuserte på statusjaget i samfunnet. At de sier de harr stå flott hus og bil osv er nedtur, for meg. Jeg liker at de har kontroll på økonomi og er ryddige, men ikke at de lar seg rive med statusjaget.  De kan godt være litt alternative, for min del.

Her oppe er det normalt at vanlig folk minst har 1 bil. Syns ikke det er syætatus jag. 
Jeg vil ha en som klarer seg selv så jeg ikke hele tiden må kjøre rundtpå hit og dit. Det hadde blitt ett irritasjons moment for meg. Og det tilfører ikke mitt liv noe positivt bare mer trøbbel😊

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Her oppe er det normalt at vanlig folk minst har 1 bil. Syns ikke det er syætatus jag. 
Jeg vil ha en som klarer seg selv så jeg ikke hele tiden må kjøre rundtpå hit og dit. Det hadde blitt ett irritasjons moment for meg. Og det tilfører ikke mitt liv noe positivt bare mer trøbbel😊

Enig

• Liker 1
Skrevet

Viktigste for meg er at han er snill, har omtanke for andre, være litt oppegående da jeg ikke orker menn som er litt «korte», måteholden med alkohol og generelt er en rolig og sindig fyr.

Andre ting som utseende/hårfarge/kroppsfasong/høyde osv bryr meg svært lite.

Anonymkode: bb87e...470

Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Jeg faller gjerne for menn som ikke viser at de er så fokuserte på statusjaget i samfunnet.

Samme. Mannfolk som har fokus på hvor mye de tjener, hvordan bil de har osv er bare latterlig og full turn off.

Kunne ikke brydd meg mindre om hva en mann jobber med, hva han tjener osv.

Viktigste er å leve etter evne. Om evnen er høy eller lav spiller ingen rolle.

Anonymkode: bb87e...470

• Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, Snuppe said:

Hjelper ikke om mannen er aldri så kjekk og vakker om han bor i en pappeske og er uærlig.

Det er riktig, bortsett fra for de yngste damene kanskje.

Men det går jo motsatt vei og, det hjelper ikke å ha jobb og være snill og grei om tiltrekningen ikke er der. Og det er her det stopper opp i 99% av tilfellene, ikke på ting som ha jobb / være snill.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Elsker disse trådene 😂 De listes alltid opp masse politisk korrekt og moralistisk skvip. Hvorav ingenting av det legges vekt på når dere skal date noen. Da velges den mest attraktive dere klare å oppnå kontakt med 10 av 10 ganger.

Sitter du med kikkerten i dette øyeblikket? Trodde ikke du kom til å legge merke til at jeg valgte å slurve med personlighets kravet for de magemusklene. Du er for lur for oss anonym. Vi må skjerpe oss. 

Skrevet

1. Bla blablabla.....

....

13 151. ....blablabla

Anonymkode: e9d0e...877

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Ikke se på hva damer sier, men se på hva de ender opp med å gjøre.

Anonymkode: c4cb6...c85

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 15.24):

47 år gammel singel kvinne her. Ser bra ut, yngre enn jeg er, holder meg i form , er snill og oppegående.  Syns det er vanskelig å finne meg en mann.  Jeg er vel litt for romantisk.  Har vært i tre lange forhold i mitt liv , og kun hatt sex med fem personer.   For meg er begynnelsen i dating perioden vanskeligst, for  da stoler jeg jo ikke på han. Tenker at han snakker med andre, og om han har sex med andre. Er litt sånn gammeldags av meg , at jeg vil han kun skal ha øyne for meg og gi meg oppmersomhet og kan føle meg lei meg hvis han dater andre. For jeg gjør ikke det. Er kun en mann av gangen for  meg og fullt fokus på han. Mine kriterier til en mann er derfor:  Trofast, ærlig, snill, bryr seg, hjelpsom og omsorgsfull. Kan kommunisere og tar vare på seg selv. Ikke røyk og mye alkohol.  Glad i dyr og turer.  Dette fordi jeg selv er slik og  kriteriene mine til en mann er slik . Når det gjelder utseende er det ikke så nøye. Så lenge han ikke er alt for tynn eller alt for tykk. Hår eller ikke, skjegg eller ikke, høy eller lav,  barn eller  ikke , ser på sport eller liker bil,  Ikke viktig . Det siste jeg virkelig ikke bryr  meg om er hva han jobber med og hvor mye han tjener.  

Anonymkode: 8cf66...ee8

Slike som deg, er det ikke mange av👍 Men du finner nok den rette til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...