AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 47 år gammel singel kvinne her. Ser bra ut, yngre enn jeg er, holder meg i form , er snill og oppegående. Syns det er vanskelig å finne meg en mann. Jeg er vel litt for romantisk. Har vært i tre lange forhold i mitt liv , og kun hatt sex med fem personer. For meg er begynnelsen i dating perioden vanskeligst, for da stoler jeg jo ikke på han. Tenker at han snakker med andre, og om han har sex med andre. Er litt sånn gammeldags av meg , at jeg vil han kun skal ha øyne for meg og gi meg oppmersomhet og kan føle meg lei meg hvis han dater andre. For jeg gjør ikke det. Er kun en mann av gangen for meg og fullt fokus på han. Mine kriterier til en mann er derfor: Trofast, ærlig, snill, bryr seg, hjelpsom og omsorgsfull. Kan kommunisere og tar vare på seg selv. Ikke røyk og mye alkohol. Glad i dyr og turer. Dette fordi jeg selv er slik og kriteriene mine til en mann er slik . Når det gjelder utseende er det ikke så nøye. Så lenge han ikke er alt for tynn eller alt for tykk. Hår eller ikke, skjegg eller ikke, høy eller lav, barn eller ikke , ser på sport eller liker bil, Ikke viktig . Det siste jeg virkelig ikke bryr meg om er hva han jobber med og hvor mye han tjener. Anonymkode: 8cf66...ee8 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Jeg traff på ikke røyk og mye alkohol. Jeg røyker som sagt ikke men det blir mye alkohol. Her er jeg, drømmemannen 😘 Anonymkode: c4cb6...c85 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Har kun et kriterie jeg; at vi har kjemi. Har funket utmerket for meg. Jeg var i et forhold i over 20 år før det ble brudd og er må i forhold nr. 2 og det har så langt vart i over 10 år. Før/mellom forholdene hadde jeg sex når jeg hadde lyst på det med menn jeg møtte. Det kunne godt være første kvelden/ons, men er totalt trofast når jeg er i forhold. Anonymkode: 3e9c8...274
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Snill, omsorgsfull, gavmild, god i senga, ok utseende, like verdier og livssyn, lik politisk, ikke ønske barn, renslig, ikke snus og røyk, ikke drikke ofte, ikke ulovlig rusmidler, åpen kommunikasjon, ikke aggressiv eller ansvarsløs Anonymkode: 2a70d...c37 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 At jeg er forelsket i han og han er forelsket i meg. Anonymkode: fb1f2...0f0 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Personlighet ville jeg ønsket en som er snill, ærlig, omsorgsfull. At han kan lytte, men også snakke åpent om sine ting. Jeg trenger en direkte mann som sier tingene som de er, gjerne uten filter. Det er viktig at han har venner og egne interesser, altså normalt oppegående. Det er fint om han er inkluderende for det er jeg også. Spontan er fint, men også like å planlegge. Jeg bryr meg ikke om røyk eller snus, bare han ikke må på fylla hver gang muligheten byr seg. Litt aktiv og sporty, men kan slappe av uten å bli rastløs. Handy bakrunn er fint, men fint å ha litt mer å gå på, gjerne jobbet seg oppover. Fysisk ønsker jeg en slank fyr, kan godt være på min høyde, men ikke over 190 for det blir veldig høyt syns jeg. Jeg liker ikke svære menn verken i høyde eller bredde. Stortsett liker jeg grønne eller blå øyne. Enten bør han være ferdig med å få barn eller ikke ha ønske om egne barn. For jeg er ferdig. Lurer i blant på om jeg er kravstor. Aldersmessig søker jeg menn 30-43 år. Er selv 30. Anonymkode: ad7bf...fa6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Personlighet ville jeg ønsket en som er snill, ærlig, omsorgsfull. At han kan lytte, men også snakke åpent om sine ting. Jeg trenger en direkte mann som sier tingene som de er, gjerne uten filter. Det er viktig at han har venner og egne interesser, altså normalt oppegående. Det er fint om han er inkluderende for det er jeg også. Spontan er fint, men også like å planlegge. Jeg bryr meg ikke om røyk eller snus, bare han ikke må på fylla hver gang muligheten byr seg. Litt aktiv og sporty, men kan slappe av uten å bli rastløs. Handy bakrunn er fint, men fint å ha litt mer å gå på, gjerne jobbet seg oppover. Fysisk ønsker jeg en slank fyr, kan godt være på min høyde, men ikke over 190 for det blir veldig høyt syns jeg. Jeg liker ikke svære menn verken i høyde eller bredde. Stortsett liker jeg grønne eller blå øyne. Enten bør han være ferdig med å få barn eller ikke ha ønske om egne barn. For jeg er ferdig. Lurer i blant på om jeg er kravstor. Aldersmessig søker jeg menn 30-43 år. Er selv 30. Anonymkode: ad7bf...fa6 Er det krav eller mer «ønskesituasjon»? Synes «handy bakgrunn, men jobbet seg oppover» og «grønne eller blå øyne» er ganske spesifikt og dermed kravstort ja. Anonymkode: da83a...69b 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 Mine krav ser jeg på som regelrett uoppnåelige, så jeg gidder ikke lete. Jeg må ha en som er kristen, snill, har økonomien i orden, og er istand til å bli forelsket i meg, men er aseksuell.... Anonymkode: e9bcd...55b 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 "Handy", "arbeidsmuskler, ikke treningssentermuskler", "må ha noe han brenner for", "på venstresida politisk". Dette tror jeg er standardkravene 😄 For utseende er det "høy", "kraftig bygd, gjerne pappakropp og litt ekstra. Ikke tynn", samt "store hender". Anonymkode: 4bf7b...d66
exictence Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 Kriterier er: Snill, omsorgsfull, hensynsfull, en som vil snakke med meg, men ikke en selvopptatt masekopp. En som ikke skryter av seg selv, det er så dumt å høre på. En som snakker fint om andre og løfter andre opp. Gjensidighet. Litt romantisk og gir blomster og vil gjøre det koselig. Selvfølgelig ærlighet 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 Trofast, god arbeidsmoral, ærlig og ser verdien i å snakke om følelser Anonymkode: 800b4...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 K26 her. Jeg ser etter en mann som er trygg, stabil, ærlig og omsorgsfull. Har god økonomisk sans, og har en stabil inntekt (spiller ingen rolle om han er akademiker eller håndverker, men jeg har selv en bachelorgrad). Synes også det er positivt om han har mål, drømmer eller en visjon i livet. Normalt alkohol forbruk. Felles interesser, men også egne interesser. Liker å ha det ryddig og rent rundt seg. Ønsker ikke en mann som er «enkel» i tankegangen (lett påvirkelig) eller konspiratorisk på noen måte 🙃 Vil ikke akkurat si at jeg er så kravstor.. Jeg er singel, og vet at det finnes mange menn som har disse egenskapene jeg ser etter, og som blir valgt bort av andre kvinner. Har vært litt tilbakeholden på datingfronten, da jeg kom ut av et destruktivt forhold for 14 mnd siden. Har prøvd meg på nett dating, men har bare dårlige erfaringer - da det ble så stor kontrast mellom det digitale og det fysiske møtet (ingen kjemi osv). Jeg foretrekker å møte menn ansikt til ansikt (f.eks på konsert) - men nå har ikke jeg vært så mye ute det siste året. Så har ikke fått muligheten til å treffe noen. Får bare ta det som det kommer, det dukker alltids opp noen på det rette tidspunktet😊 Anonymkode: 5730d...016
Gjest AprilRyan Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 Det viktigste er kjemi selvfølgelig og jeg har lært etter å ha vært i et forhold der det ikke fungerte at seksuell kjemi også er viktig. Snill, lojal og trofast, god humor, ikke sånn superduper utadvendt med 100 venner som kommer slengende innom konstant, rolig, kosete, ser verdien i god kommunikasjon, noen felles interesser eller et eller annet vi kan dele sammen, ærlig (men med sosiale antenner), intelligent, får meg til å føle meg trygg sammen med han (nei, det handler ikke om fysisk styrke), respekterer meg og litt felles verdier. Røyking er no go. Hadde vært hyggelig med god musikksmak og ikke en som skråler i vei til D.D.E eller hit 40. Utseendet er jeg ikke så nøye på, men jeg må være tiltrukket av han. Av erfaring har jeg alltid likt de med litt fett på kroppen og langt hår og skjegg. Men ser egentlig alle slags menn som jeg synes ser bra ut. Driter i hva slags jobb han har så lenge han trives og det ikke er noe ulovlig. Jeg bryr meg også lite om status og hvor mange venner han. Kan gjerne ha null venner for min del og være en litt rar og sær fyr så lenge jeg ser noe jeg liker ved han.
herzeleid Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 47 år gammel singel kvinne her. Ser bra ut, yngre enn jeg er, holder meg i form , er snill og oppegående. Syns det er vanskelig å finne meg en mann. Jeg er vel litt for romantisk. Har vært i tre lange forhold i mitt liv , og kun hatt sex med fem personer. For meg er begynnelsen i dating perioden vanskeligst, for da stoler jeg jo ikke på han. Tenker at han snakker med andre, og om han har sex med andre. Er litt sånn gammeldags av meg , at jeg vil han kun skal ha øyne for meg og gi meg oppmersomhet og kan føle meg lei meg hvis han dater andre. For jeg gjør ikke det. Er kun en mann av gangen for meg og fullt fokus på han. Mine kriterier til en mann er derfor: Trofast, ærlig, snill, bryr seg, hjelpsom og omsorgsfull. Kan kommunisere og tar vare på seg selv. Ikke røyk og mye alkohol. Glad i dyr og turer. Dette fordi jeg selv er slik og kriteriene mine til en mann er slik . Når det gjelder utseende er det ikke så nøye. Så lenge han ikke er alt for tynn eller alt for tykk. Hår eller ikke, skjegg eller ikke, høy eller lav, barn eller ikke , ser på sport eller liker bil, Ikke viktig . Det siste jeg virkelig ikke bryr meg om er hva han jobber med og hvor mye han tjener. Anonymkode: 8cf66...ee8 Av nysgjerrighet; Hvordan velger du ut potensielle partnere? Veldig mye av dette er jo ting en ikke kan vite før temmelig langt inn i en relasjon, og jeg vil jo tro det er andre fysiske parametre, sjarm osv. som bidrar til en initiell kontakt?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #16 Skrevet 8. november 2022 Da jeg var singel, hadde jeg få, men tydelige forventninger: ikke alkohol, evne til å forsørge seg selv, ansvarsfull, snill, glad i sex, trofast og ikke sykelig overvektig. Anonymkode: 6de21...143
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #17 Skrevet 8. november 2022 *Drar opp banjoen og leser opp den 113 punkter lange smørbrødlisten* Anonymkode: b50ca...331 1
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2022 #18 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): 47 år gammel singel kvinne her. Ser bra ut, yngre enn jeg er, holder meg i form , er snill og oppegående. Syns det er vanskelig å finne meg en mann. Jeg er vel litt for romantisk. Har vært i tre lange forhold i mitt liv , og kun hatt sex med fem personer. For meg er begynnelsen i dating perioden vanskeligst, for da stoler jeg jo ikke på han. Tenker at han snakker med andre, og om han har sex med andre. Er litt sånn gammeldags av meg , at jeg vil han kun skal ha øyne for meg og gi meg oppmersomhet og kan føle meg lei meg hvis han dater andre. For jeg gjør ikke det. Er kun en mann av gangen for meg og fullt fokus på han. Mine kriterier til en mann er derfor: Trofast, ærlig, snill, bryr seg, hjelpsom og omsorgsfull. Kan kommunisere og tar vare på seg selv. Ikke røyk og mye alkohol. Glad i dyr og turer. Dette fordi jeg selv er slik og kriteriene mine til en mann er slik . Når det gjelder utseende er det ikke så nøye. Så lenge han ikke er alt for tynn eller alt for tykk. Hår eller ikke, skjegg eller ikke, høy eller lav, barn eller ikke , ser på sport eller liker bil, Ikke viktig . Det siste jeg virkelig ikke bryr meg om er hva han jobber med og hvor mye han tjener. Anonymkode: 8cf66...ee8 Ikke røyk ha jobb ha lappen og bil ellers at han tilfører mitt liv noe positivt slik at det skal være verd å dra en mann inn i livet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #19 Skrevet 8. november 2022 Mine kriterier er at han faktisk er singel. Har et normalt forhold til barnemor. Og ikke blir styrt av henne. Minst mulig drama! Anonymkode: 4c099...e33
Snuppe Skrevet 8. november 2022 #20 Skrevet 8. november 2022 1. ærlig 2. ikke røyker 3. alt på stell 4. sjarmerende 5. morsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå