AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #21 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Snap Anonymkode: a84a7...2aa Er ikke det litt stalker? Jeg har funnet han på snap, men da må jeg liksom søke på navnet hans 🙈 Anonymkode: 52f99...820
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #22 Skrevet 7. november 2022 Ingen av delene. Ene er verre enn den andre. Om jeg måtte ha valgt en av disse, ville det til nød vært Messenger. Prøv å møt på han face to face. Jeg liker ikke når menn legger meg til eller begynner å følge meg på sosiale medier, kun for å oppnå kontakt. Synes det er ubehagelig når ukjente legger meg til på Snap. Jeg har ikke Instagram. I virkeligheten derimot kan jeg få fort dannet meg et inntrykk. Skal sies at jeg er ferdig med flørting og dating på sosiale medier. Har bare dårlige erfaringer. Og jeg er 26, så ganske ung. Anonymkode: 7e893...5a6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #23 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av delene. Ene er verre enn den andre. Om jeg måtte ha valgt en av disse, ville det til nød vært Messenger. Prøv å møt på han face to face. Jeg liker ikke når menn legger meg til eller begynner å følge meg på sosiale medier, kun for å oppnå kontakt. Synes det er ubehagelig når ukjente legger meg til på Snap. Jeg har ikke Instagram. I virkeligheten derimot kan jeg få fort dannet meg et inntrykk. Skal sies at jeg er ferdig med flørting og dating på sosiale medier. Har bare dårlige erfaringer. Og jeg er 26, så ganske ung. Anonymkode: 7e893...5a6 Noe må man vel gjøre, ellers blir man sittende alene for resten av livet 🙈 Anonymkode: 52f99...820
Engel Skrevet 8. november 2022 #24 Skrevet 8. november 2022 (endret) Jeg la til på Instagram. Mest fordi jeg tenkte det var beste stedet for å få vite mer om han. Og må innrømme at det jeg så nok fører til at jeg ikke tar mer kontakt der.... Han er nok ikke helt min type. Sånn sett var det et veldig greit sted å starte. Har ikke sendt melding eller noe. Han bare fulgte meg tilbake, og har likt stort sett alt jeg har lagt ut. Så du må nok regne med at du kanskje må ta initativet videre også. Og da er det kanskje som andre skriver like greit å gå rett på messenger? Det avhenger av om du bare vil finne ut mer om han først, eller om du vil gå rett på kontakt, tenker jeg. Å legge til på Snap blir for påtrengende for meg. Selv aksepterer jeg ingen på Snap som jeg ikke kjenner. Og FB brukes jo knapt i dag. Jeg godtar ikke folk jeg ikke kjenner der heller forresten. Endret 8. november 2022 av Engel
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #25 Skrevet 8. november 2022 Determ skrev (På 7.11.2022 den 14.56): Facebook da ser du om han er gift Det er lett å skjule gift statusen sin pg bilder av kona på Facebook for andre og ha dem kun synlig for kona f eks. Anonymkode: fdc48...d0e
Determ Skrevet 8. november 2022 #26 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er lett å skjule gift statusen sin pg bilder av kona på Facebook for andre og ha dem kun synlig for kona f eks. Anonymkode: fdc48...d0e Men min mann har det ikke skjult. Jeg bryr meg om å finne bevis på at min mann er utro. Ikke andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå