Gå til innhold

Hvordan er dine reisevaner?


Gjest Gjest_heidi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*

Hvor ofte reiser du bort? Reiser du med jobben? Har du ofte ferie? Hvor liker du å reise? Hvordan reiser du? Hvor lenge er du borte? Osvosv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ofte reiser du bort?

- I år har jeg vært på en langferie (Sør-Afrika og Namibia), seks byferier (Firenze, Paris, Glasgow, Stockholm, Göteborg, Ålesund), to hytteturer i Norge. (Såvidt jeg husker)

Reiser du med jobben?

- Reiser ikke med jobben, nei!

Har du ofte ferie?

- Er lærer, så ja, jeg har ofte ferie i forhold til de fleste andre.

Hvor liker du å reise?

- Steder der det skjer noe. Syden og strand er ikke noe for meg.

Hvordan reiser du?

- Bestiller fly og hotell, og reiser rundt på egen hånd.

Hvor lenge er du borte?

Alt fra 3 dager til 4 uker om gangen. (Skulle gjerne reist over lenger tid, men det lar seg ikke gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte reiser du bort?

Så ofte jeg får sjansen!

I år har jeg vært i Vietnam, Thailand, Praha, København, New York, Reykjavik, Tallinn...

Reiser du med jobben?

Sjelden, et par ganger i året...

Har du ofte ferie?

Tja...når jeg har sjansen, men bare 5 uker pr år...

Hvor liker du å reise?

Langt vekk! Varme strøk...

Hvordan reiser du?

Booker på nett, flyr alltid...Gjerne backpacker. Liker ikke charter!

Hvor lenge er du borte?

Lang-weekend til 1 mnd-turer...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte reiser du bort?

Så ofte som mulig egentlig. Elsker å reise! I vinter var jeg noen uker i Thailand, og i sommer var vi i Berlin, Praha + noen mindre tyske byer.

Stort sett pleier det å bli en eller to weekendturer i løpet av året i tillegg til de store feriene, men i år har det ikke blitt råd til det.

Men til neste år igjen er planene klare for noen weekend-turer.

Reiser du med jobben?

Er student med deltidsjobb, så ingen reising på meg i den sammenheng

Har du ofte ferie?

Siden jeg er student har jeg bare ferie om sommeren. Har jo ferie om julen, men da er jeg hjemme. Ellers blir det helst langhelger og slikt.

Hvor liker du å reise?

Jeg liker igrunn å reise overalt jeg. Men om det er en by med en viss størrelse i nærheten setter jeg pris på det. Hadde noen flydd meg 14 dager til en øde sydenøy hadde jeg fort blitt rastløs.

Jeg liker godt å flytte på meg i løpet av en ferie. Øyhopping i Hellas f.eks. var derfor en stor hit hos meg.

Hvordan reiser du?

Stort sett med fly eller bil.

Hvor lenge er du borte?

Om sommeren pleier jeg å være på ferie i flere uker, og ellers i året blir det stort sett langweekend-turer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte reiser du bort?

Siden jeg er skoleelev så har jeg jo ikke all verdens muligheter til å reise da, både med tanke på fri og økonomi. Men jeg har hittil i år vært i Spania, Marokko, Brussel, Paris, Geneve, Wien og Berlin. Liker å reise, så jeg reiser hver gang jeg har muligheten :)

Reiser du med jobben?

Nei, men jeg har reist litt med skolene jeg har gått på

Har du ofte ferie?

Vanlig skoleferie, men jeg jobber, så jeg har vel 2 hele uker fri i året hvis jeg er heldig.

Hvor liker du å reise?

Liker å reise for å se og oppleve. At det er varmt er jo også et pluss, men jeg reiser ikke bort bare for å ligge som et slakt på stranda i 14 dager.

Hvordan reiser du?

Fly eller tog. Interrail er undervurdert ;)

Hvor lenge er du borte?

Sånn ca. 14 dager +/-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Hvor ofte reiser du bort?

Når eg har råd... I år har eg vore i Canada, Ungarn, Bulgaria, Østerrike, Tyskland, Macedonia, Serbia, Danmark og Sverige.

Reiser du med jobben?

Nei, jobbar i kommunen og vi har ikkje råd til å reise på seminar i Oslo ein gong...

Har du ofte ferie?

Ja, ofte nok for å ver heilt ærleg, likar å jobbe eg... Spesielt sidan eg stort sett ikkje har råd til å reise, bortsett frå i år altså ;)

Hvor liker du å reise?

Litt utanfor den vanlege løypa, likar ikkje kø og masse folk. Plassar eg ikkje har vore før.

Hvordan reiser du?

Tja, fly, buss, tog, det som får meg dit eg vil kjappast mogleg. Bestemmer meg som regel veldig, veldig kort tid før avreise, så må ta det eg får.

Hvor lenge er du borte?

Så lenge som mogleg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ofte reiser du bort?

Jeg var i utlandet i april, for første gang siden 2000.

Reiser du med jobben?

Nei.

Har du ofte ferie?

5 uker pr. år

Hvor liker du å reise?

Blanding av sol og shoppingferie, eksotiske steder, men lenger unna enn Spania, Hellas o.l

Hvordan reiser du?

Rutefly. Ordner resten selv.

Hvor lenge er du borte?

2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte reiser du bort?

Veldig forskjellig, i år har jeg vært leeenge borte til sammen....hele høsten har jeg tilbrakt i latinamerika, også har jeg vært på ferie i både danmark og sverige tidligere i år.

Reiser du med jobben?

Er student, jeg....eneste jobbene jeg har er sommerjobb på bakeri eller butikk, og blir ikke så mye reising der akkurat ;)

Har du ofte ferie?

Egentlig ikke da jeg går på skole hele året og jobber i feriene. Men tar meg litt ferie innimellom da, eller reiser bort andre steder for å studere.

Hvor liker du å reise?

Latinamerika er favorittstedet mitt, spesielt Nicaragua! Ellers elsker jeg svenskekysten om sommeren.

Hvordan reiser du?

Buss/fly/bil. spørs jo hvor jeg skal hen :)

Hvor lenge er du borte?

Alt fra noen dager til tre måneder. Spørs på budsjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...