AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hvilke stillinger er best for å få orgasme ? Anonymkode: d6dbe...b05
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Misjonær varianten som heter CAT position. Det er misjonær men mannen ligger nedpå kvinnen og gnikker hoftene frem og tilbake loddrett istedet for bare ut og inn som en vanlig misjonær. Da treffes g punktet samtidig som klitoris stimuleres. Anonymkode: 9ed31...085
Bamseklemmer Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 CAT, er bra den.. men jeg liker den best når hun ligger øverst, da kan hun styre de bevegelsene mot klitthodet selv.
feliek54 Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilke stillinger er best for å få orgasme ? Anonymkode: d6dbe...b05 Jeg bruker en stilling som jeg aldri har sett og den fungerer godt. Det er en variant av misjonær men bein til mann står i veggen og kan sparke i veggen. Dama bøyer beina lit. Da treffer penis klit på dama hele tiden. min erfaring da er at dama kommer ofte først. Endret 7. november 2022 av feliek54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå