AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg skal begynne å trene meg opp til å løpe marathon som er til sommeren. Jeg starter helt som nybegynner og gleder meg til å komme i gang, er ordentlig motivert og fast bestemt på å få det til! Jeg kunne tenkt meg til å videologga eller filmet "reisen" mot målet, men har jo ingen erfaring fra slikt og har heller ikke utstyr til dette. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det? Hadde vært gøy å "filmet" veien dit med små miniklipp, som jeg senere kunne satt sammen til en slags film for å motivere andre. Syns slikt er veldig gøy, og liksom fått med en avslutningsvideo fra når jeg faktisk løper dette marathonet til sommeren. Mange vil kanskje le av dette innlegget, men det får så være.. Starter med treninga fra og med i morgen Anonymkode: 7f3e3...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 Om det hjelper på motivasjonen din til treninga syns jeg det er en god ide! 😊 ikke noe kunnskap om filmbiten, men løper maraton/ultraløp 4-8 ganger i året så hvordan det føles veit jeg endel om… 🙈 Anonymkode: c506a...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Del Skrevet 7. november 2022 Løping og maraton er gøy! Gjør du denne filmingen for deg selv, eller du opptatt av at andre skal gi deg bekreftelse gjennom dette prosjektet? Anonymkode: f0a1d...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå