GÃ¥ til innhold

Savner han litt🥹

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så han vil møtes sjeldnere enn en gang i uka, og ikke chatte i mellom?

Anonymkode: 4a0e0...360

Nei vi møttes 1 gang i uken en periode. Så 3 dager i uka etterpå, inkl overnatting. Så ikke noe chatting mellom den uka vi ikke møttes, bare jeg tok kontakt. Han kunne være litt kald på meldinger. Orket heller ikke å ringe noe jeg foreslo.

Anonymkode: 9bab1...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei vi møttes 1 gang i uken en periode. Så 3 dager i uka etterpå, inkl overnatting. Så ikke noe chatting mellom den uka vi ikke møttes, bare jeg tok kontakt. Han kunne være litt kald på meldinger. Orket heller ikke å ringe noe jeg foreslo.

Hvorfor jager du etter å være venner med han? Høres ikke ut som han gir deg det du trenger som en venn

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor jager du etter å være venner med han? Høres ikke ut som han gir deg det du trenger som en venn

Mangel på nærhet... det å ha noen. Bekreftelse. Tror ikke jeg finner bedre... jeg møtte hans venner tidlig....da han var ute på byen. Han sa du kan komme så skal du få treffe de, noe jeg gjorde. Neste uke hadde jeg invitert han på nach hjemme hos meg, da sa han sånn: høres veldig hyggelig ut. Kommer senere (han var full også). Så kom han aldri. Dagen derpå skreiv jeg melding til han: synd du ikke kom på nach hos meg. Så sa han sånn: nei jeg orket ikke ukjente folk. Så sa jeg: ukjente folk? Jeg hadde kun 1 vennine her, men det med at han kaller mine venner ukjente folk.... kunne formulert det på en annen måte. 

Hun dro uansett hjem etter nach var ferdig. Han har sagt han har ADHD og litt autisme.... noe som tilsier at følelsene kan være i mye berg og dalbane

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Mangel på nærhet... det å ha noen. Bekreftelse. Tror ikke jeg finner bedre... jeg møtte hans venner tidlig....da han var ute på byen. Han sa du kan komme så skal du få treffe de, noe jeg gjorde. Neste uke hadde jeg invitert han på nach hjemme hos meg, da sa han sånn: høres veldig hyggelig ut. Kommer senere (han var full også). Så kom han aldri. Dagen derpå skreiv jeg melding til han: synd du ikke kom på nach hos meg. Så sa han sånn: nei jeg orket ikke ukjente folk. Så sa jeg: ukjente folk? Jeg hadde kun 1 vennine her, men det med at han kaller mine venner ukjente folk.... kunne formulert det på en annen måte. 

Hun dro uansett hjem etter nach var ferdig. Han har sagt han har ADHD og litt autisme.... noe som tilsier at følelsene kan være i mye berg og dalbane

Du kan finne bedre. Du kan finne en som faktisk er interessert i deg. Jeg holder fast i det jeg har sagt hele tiden, gå videre. Han vil ikke gi deg en god følelse på sikt heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du kan finne bedre. Du kan finne en som faktisk er interessert i deg. Jeg holder fast i det jeg har sagt hele tiden, gå videre. Han vil ikke gi deg en god følelse på sikt heller. 

Håper det. Han har bare vært veldig kald til tider.... og hygiene var ikke på plass. Bla jeg tilbød meg å kjøpe en tannbørste til han på butikken. Så sa han nei takk, kan pusse tenne med fingrene. Noe han gjorde samme kveld og neste morgen.... og syns det er dirty....🙄fik og servert toalettpapir ved middagsbordet første gang jeg var der, ved kveldsmaten. Ingen servietter eller kjøkkenpapir. ++ rotete rom hadde han og

Skrevet

Føler med deg.

Jeg har opplevd lignende, og fremdeles savner jeg det fine vi hadde. Vi er eldre enn dere, men det var litt på samme måte.

Det er så rart at de ikke vil, når det dere og vi hadde var så fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...