AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg holdt på med en fyr over lengre tiid....men savner han nå ganske mye. Når jeg er Ute og drikker med venner. begynner å tenk på han. Ikke møtt en sånn person i ettertid.... vi tok pause for 2-3 uker siden. Og snakket ikke sammen side. Siste han skreiv til mer var; jeg har møtt få kvinner som er så fantastisk som deg.  Vi sov sammen og overnattet og gjorde forskjellige ting sammen....  helle aldri møtt en sånn fyr som får meg til å le så mye og helt fantastisk kjemi med. Grunnen til pause var aldersforskjellen og litt forskjellige behov. Sitter litt inne og håper på å finne tilbake til hverandre, har fulgt magefølelsen og tror vi en dag skal bli sammen, som at det er Meant to Be. Men han har ikke tatt noe kontakt... og jeg tenker på han... han behandlet meg bra også. Betalte mat for meg. Tok med meg ute påå kinoo. Og vi snakket om fremtid sammen Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Dere er ikke meant to be. Hold deg unna alkohol når det vekker urasjonelle tanker i deg Anonymkode: c3f34...72d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Så ta kontakt og legg litt mer innsats inn i det da vel? Slik jeg leser det så la du lite interesse inn i relasjonen derfor har han bare gått videre. Anonymkode: 7eede...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Fint å se at en dame savner en snill mann for en gangs skyld. Jeg ønsker deg alt godt! Håper du får det du vil! Anonymkode: d198b...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så ta kontakt og legg litt mer innsats inn i det da vel? Slik jeg leser det så la du lite interesse inn i relasjonen derfor har han bare gått videre. Anonymkode: 7eede...ccb Vet ikke vil ikke virke for pushy....han sender jo ikke noe selv heller... selvom vi ble enige om å være venner. Så merkes det som at han vil bryte hele kontakten med meg, men sitter igjen med så mange spørsmål, om hvorfor han skal bryte hele kontakten, når vi har hele tiden hatt fin tone, og 0 krangling, kun små diskusjoner om forholdet, men ikke noe mere enn det....han var bortreist forrige uke, og sa sånn vi snakkes når jeg kommer hjem, så sa jeg ja greit det. Og ikke har han tat kontakt siden Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke vil ikke virke for pushy....han sender jo ikke noe selv heller... selvom vi ble enige om å være venner. Så merkes det som at han vil bryte hele kontakten med meg, men sitter igjen med så mange spørsmål, om hvorfor han skal bryte hele kontakten, når vi har hele tiden hatt fin tone, og 0 krangling, kun små diskusjoner om forholdet, men ikke noe mere enn det....han var bortreist forrige uke, og sa sånn vi snakkes når jeg kommer hjem, så sa jeg ja greit det. Og ikke har han tat kontakt siden Anonymkode: 9bab1...6cb Skjønner behovet for en "closure". Ikke en god følelse du har med å gjøre nå. Men trenger du egentlig en grunn fra han? Hva skal du bruke den til? Han kontakter deg ikke, noe som betyr at han ikke har behov for å snakke med deg. Heldigvis er de fleste menn ganske rett frem sånn sett. De tar kontakt om de vil. Spiller sjeldent spill sånn som damer ofte gjør.  Prøv å gi han mindre fokus. Kjempe vanskelig, for tipper at det er ganske altoverskyggende for deg nå. Men det er eneste veien frem. Anonymkode: 4a0e0...360
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner behovet for en "closure". Ikke en god følelse du har med å gjøre nå. Men trenger du egentlig en grunn fra han? Hva skal du bruke den til? Han kontakter deg ikke, noe som betyr at han ikke har behov for å snakke med deg. Heldigvis er de fleste menn ganske rett frem sånn sett. De tar kontakt om de vil. Spiller sjeldent spill sånn som damer ofte gjør.  Prøv å gi han mindre fokus. Kjempe vanskelig, for tipper at det er ganske altoverskyggende for deg nå. Men det er eneste veien frem. Anonymkode: 4a0e0...360 Vet ikke helt, men vil jo bevare vennskapet. Sende litt snapper og litt sånt.... syns det blir for trist og ha det helt dødt mellom oss. Jeg har ikke gjort han noe heller ikke skapt dårlig stemning.... vet ikke om det er lurt å fjerne han fra instagram kanskje. Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Vet ikke helt, men vil jo bevare vennskapet. Sende litt snapper og litt sånt.... syns det blir for trist og ha det helt dødt mellom oss. Jeg har ikke gjort han noe heller ikke skapt dårlig stemning.... vet ikke om det er lurt å fjerne han fra instagram kanskje. Anonymkode: 9bab1...6cb Hvis det kan hjelpe deg å fjerne han fra instagram, så gjør det. "Være venner".. en soft overgang. Sagt ut av konfliktskyhet. Hadde dere ikke noe vennskap før dere begynte å holde på, så kommer det ikke til å fortsette med vennskap. Dere hadde en "fling" og det var det som holdt dere sammen. Den er borte Anonymkode: 4a0e0...360
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det kan hjelpe deg å fjerne han fra instagram, så gjør det. "Være venner".. en soft overgang. Sagt ut av konfliktskyhet. Hadde dere ikke noe vennskap før dere begynte å holde på, så kommer det ikke til å fortsette med vennskap. Dere hadde en "fling" og det var det som holdt dere sammen. Den er borte Anonymkode: 4a0e0...360 Jo vi hadde vennskap og det romantiske sammen....  jeg er bare sinnsykt lei meg, sitter igjen med 10000 million spørsmål i hodet. Gråter hver eneste kveld. Som at jeg har gjort han noe. Og jobben er rett ved siden av hjemmet mitt, noe som ikke gjør det lettere....helt håpløst🥹 Anonymkode: 9bab1...6cb
Gjest Warrior Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 Hvorfor vente pÃ¥ at han skal ta kontakt? Ta kontakt med han du. Fortell at du savner han. Prøv igjen. Ikke la aldersforskjell stoppe. Kjærlighet er kjærlighet uansett aldersforskjell. Det viktigste er vel at dere har det fint sammen og er glad i hverandre? Er det ikke?  Kjør pÃ¥ Ã¥ gjør noe med det, sÃ¥ du ikke mÃ¥ sitte Ã¥ savne han.Â
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 Hva er de forskjellige behov dere har? Ganske vesentlig. Om det f.eks er at du vil ha forpliktelse, mens han ikke... Anonymkode: 4a0e0...360
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 Ring han da! Anonymkode: 89d91...1b6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er de forskjellige behov dere har? Ganske vesentlig. Om det f.eks er at du vil ha forpliktelse, mens han ikke... Anonymkode: 4a0e0...360 Begge ville ha forhold. Han sa at han ser potensiale i meg og at det lover bra. Han var dårlig på meldinger. Jeg ville holde kontakten de dagene vi ikke møttes, kunne gå kanskje 1 uke mellom. Han var sånn: jeg er dårlig til å svare på meldinger. Skjønner at du liker litt meldinger. Så sa han sånn: for å være ærlig så går vi fort frem, det med meldinger stresser meg. Så ble vi enige om å ta pause. Men ellers fint når vi var sammen... men vi var jo nesten sammen. Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er de forskjellige behov dere har? Ganske vesentlig. Om det f.eks er at du vil ha forpliktelse, mens han ikke... Anonymkode: 4a0e0...360 Han sa også stressende å sende god morgen meldinger hver dag.... men flere ganger  vi var sammen  overnattet vi sammen Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Begge ville ha forhold. Han sa at han ser potensiale i meg og at det lover bra. Han var dårlig på meldinger. Jeg ville holde kontakten de dagene vi ikke møttes, kunne gå kanskje 1 uke mellom. Han var sånn: jeg er dårlig til å svare på meldinger. Skjønner at du liker litt meldinger. Så sa han sånn: for å være ærlig så går vi fort frem, det med meldinger stresser meg. Så ble vi enige om å ta pause. Men ellers fint når vi var sammen... men vi var jo nesten sammen. Anonymkode: 9bab1...6cb Han vil utvikle relasjonen med kontakt en gang i uka? Anonymkode: 4a0e0...360
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 Hvor stor var denne aldersforskjellen da, siden det var en faktor? Hvor gammel er du, hvor gammel er han? Anonymkode: 3cfa4...417
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #17 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil utvikle relasjonen med kontakt en gang i uka? Anonymkode: 4a0e0...360 Han er snart 36. Han mente vi bør holde kontakt kanskje 1 dag før møtet. Ikke ellers. Etter dagen vi møttes. Så tok jeg ikke kontakt for å se om han tok kontakt. Så skreiv han melding: hei hvordan gikk det på jobb ikveld? Så sa jeg: jo takk, så hyggelig du tok kontakt først, setter pris på det. Så svarte han: lol haha. For meg virket det som at han likte den oppmerksomheten jeg ga han. At jeg tok mere kontakt enn han... det gjorde jeg. Så trakk han seg unna med en gang han skjønte at jeg ikke kom til å skrive meldinger like ofte som før Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #18 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor stor var denne aldersforskjellen da, siden det var en faktor? Hvor gammel er du, hvor gammel er han? Anonymkode: 3cfa4...417 Jeg er 24 år, 12 År aldersforskjell. Vi har snakket om aldersforskjell før. Og det sa han: er  koselig at du er ung. Det er bra kjemi mellom oss også. Så det skal ikke være et problem. Men når han avslutter med en dårlig unnskyldning ja det med meldinger er stressende osv Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #19 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han vil utvikle relasjonen med kontakt en gang i uka? Anonymkode: 4a0e0...360 Jeg ville møtes oftere for å holde han interessert. Anonymkode: 9bab1...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #20 Skrevet 7. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville møtes oftere for å holde han interessert. Anonymkode: 9bab1...6cb Så han vil møtes sjeldnere enn en gang i uka, og ikke chatte i mellom? Anonymkode: 4a0e0...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå