Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg ny mobil til jul.

Har lurt litt på Nokia 6020. Den ser ut som den har det jeg trenger. Noen her som har den og som vil dele erfaring med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest happyending
Skrevet

Det kan jeg gjøre ja.. :)

Det er en veldig enkel og grei telefon.. Kameraet er elendig i forhold til hva som finnes av bra mobilkameraer på markedet, men helt ok.. Det er lite feil på telefonen og store taster.. Men det har du sikkert allerede sett.. :)

Hvis du ikke har bruk for en telefon med masse funksjoner så er det et veldig godt valg.. Det er mye kampanjer på den, så du får en bra telefon til en hyggelig pris :)

Skrevet

Tusen takk for svaret. :)

Jeg har bare sett den på nettet og det så ut som en telefon for meg.Den får terningkast tre og fire rundt omkring. Da går de vel ut fra at du skal bruke den til alt mellom himmel og jord. Har bruk for en telefon jeg kan ringe med og sende litt bilder via mms.

Den koster visst 1495 på Lefdal uten abo. Ikke gærent det :)

Gjest happyending
Skrevet

Nei, det er en grei pris.. Selvom telefonen får dårlige karakterer, så betyr ikke det at det er en dårlig telefon.. Det betyr bare at det er mange andre som er bedre.. Men så må man jo se på hvilke behov man har.. Skal du bare ringe, sende meldinger og kanskje litt bilder i ny og ne, så er det en ypperlig telefon.. :)

Skrevet

Hei. Har sett den billigere på www.gsm.no. Telefonen er ok den, funker bra for meg iallefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...