AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg har hørt at Pinterest er et bra sted for å generere trafikk til andre sider og generell promotering. Jeg har liten erfaring med Pinterest men har gjort noen forsøk på å legge ut både vanlig, statiske pins og idé-pin. Har forsøkt å lese meg opp litt på hvordan jeg skal lese statistikk, men har foreløpig ikke nok data til å kunne gjøre noe nytte ut av det. Uansett, det jeg ikke forstår meg på er hvorfor antall views på en pin kan gå ned? Jeg hadde 55 views i går, og i dag har samme pin gått ned til 20 views. Hvordan har det seg? Viser den views pr 24 timer så det nullstilles en gang i døgnet eller noe sånt? Anyone? Anonymkode: cd9e1...b75
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Ingen som har peiling på dette? Damn... Anonymkode: cd9e1...b75
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Aldri hørt om dette. Vil det si at du bruker det i markedsføring? driver et ENK selv, så dette må jeg undersøke mer 😃 Anonymkode: 3136e...174
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Aldri hørt om dette. Vil det si at du bruker det i markedsføring? driver et ENK selv, så dette må jeg undersøke mer 😃 Anonymkode: 3136e...174 Ja, jeg har nettopp opprettet en liten Etsy-shop. Heeeelt på hobbybasis. Trodde først at Instagram var greia med å generere trafikk til nettsiden, men der kan man jo ikke engang legge til en link på en effektiv måte. Pinterest er mer dynamisk og rettet mot interesser, hobbier, business etc enn Instagram som blir veldig personfokusert. Og som oftest inneholder en pin en lenke som leder videre til nettside. Det er iallfall slik jeg har forstått det. Veldig mange bruker Pinterest for inspirasjon da man kan "pinne" alt man snubler over at interessante ting til en board. Selv har jeg kun brukt det til inspirasjon tidligere. Jobber med design og ofte leter jeg etter fine fargepaletter og "pinner" de til et board for å hente de opp igjen når jeg trenger det. Men mange er også ute etter å shoppe greier til egne DIY-prosjekter o.l. og i tillegg til inspirasjon. Derfor er det nyttig å bruke det for å markedsføre det man selv har å tilby. Det er bare nylig jeg selv har laget pins for å prøve meg på egen markedsføring. Derfor jeg ganske nysgjerrig på å tolke statistikken som vises Anonymkode: cd9e1...b75
MissFreckles90 Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Har du stilt inn på visning per dag?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 MissFreckles90 skrev (På 22.11.2022 den 15.59): Har du stilt inn på visning per dag? Hvor finner jeg den innstillingen? Og en annen ting som er veldig frustrerende er at om jeg "saver" min egen pin til et board jeg selv har opprettet hender det jeg har savet den flere ganger, og om jeg ønsker å fjerne den ene duplikaten så ender jeg med å slette hele pin-en og den forsvinner også fra "created". Det skal vel ikke være sånn? Anonymkode: cd9e1...b75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå