Gå til innhold

han sier han elsker meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forlot mannen min etter flere år med verbal misshandling (Føler iallefall at det var det) Jeg ble gjennom flere år fortalt at jeg ikke kunne noe, familien min var ikke god nok osv, mannen min stilte seg uforstående når jeg forlot. Når han er i nærheten av barna sier han at han elsker meg, og spør meg om jeg elsker han, han vet at jeg ikke elsker han mer, jeg har sagt det til han, men når barna er tilstede og hører på, føler jeg meg forpliktet til å si det. Jeg ønsker ikke at barna skal måtte flytte på seg så eksmannen min kommer til min leilighet når han skal ha barna. Han ønsker at jeg kommer til leiligheten hannes for å bytte bil ( han har bil som er registret på sin leilighet så han bruker min bil når han har barna) Hver gang jeg kommer forsøker han å ha sex, jeg ønsker ikke det å han blir sur hver gang jeg sier nei, når han har samvær med barna ringer han meg hele tiden, setter tlf på høytaler og sier han elsker meg, jeg forsøker å bytte samtale, men han nekter å legge på før jeg har sagt at jeg elsker han. Ingen av barna eller meg ønsker at vi blir sammen igjen, men han ser det ikke. En av grunnen til at jeg forlot han er at han lider av ocd, han ser det ikke selv, men han påstår at han kan gjøre noe med det, men når han kommer inn i min leilighet begynner han å rydde å flytte på ting, jeg gir han beskjed at han er hjemme hos meg, og han får ikke lov til å rydde, han blir da ofte sint for han mener jeg ikke vet hvordan man holder et hjem i orden, jeg forklarer for han at vi er lykkelig hjemme selv om kjøkkenbordet er fullt av spill og det ligger sokker på stuegulvet.

Når det kommer til stykke, hvordan kan jeg som mor klare å bryte helt. Når han hele tiden får meg til å si at jeg er glad i han, selv om jeg ikke er det

Anonymkode: d4eba...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slutter å svare. Du må ha litt eierskap til å ikke svare han. Neste gang sier du at du må gå, og legger på. Du bør heller ikke lenger bli med inn når du overleverer barna, men gi dem på nøytral grunn. 

Anonymkode: 25c90...1d0

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at disse «jeg elsker deg» ikke også er tvang? 

Anonymkode: 7c14a...489

Skrevet

Si "nei, jeg elsker deg ikke, og du må slutte å tvinge meg til å si det. Jeg liker deg ikke. "

Ved press: "jeg syntes du er skremmende og ubehagelig, og vil bare at du skal gå vekk."  

Og "du får ikke komme inn i leiligheten min. Vent ute så kommer barna." 

"Ikke ring, send melding". 

En bil som er registrert på en leilighet? Hva er det for noe tull? 

Egentlig så trenger dere ikke møtes i det hele tatt. Han kan hente i barnehage/skole og levere de tilbake der etter samvær. Feks han henter fredag og leverer mandag morgen. 

Anonymkode: 00b54...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...