Gå til innhold

Hifu 8, erfaring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med hifu 8? 

Vurderer å ta en behandling av dobbelthaken, vet det ikke vil bli perfekt, men litt krympe/løftehjelp ville jo vært gull.

Anonymkode: 3ba93...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper ikke. Bruk heller pengene på noe med bevist virkning som kybella eller fettsuging

Anonymkode: da313...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg er redd for. Men, norske før/etterbilder ser bra ut, og prisen og inngrepet er jo en brøkdel av kirurgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte prisforskjell er årsaken til at jeg vurderer det, da en klinikk i Trondheim har det som novemberkampanje. Tror ikke jeg ville prøvd til fullpris. 

Noen med erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det jeg er redd for. Men, norske før/etterbilder ser bra ut, og prisen og inngrepet er jo en brøkdel av kirurgi. 

Såklart ser før etter bildene fra klinikken = selgeren bra ut men du finner ikke noen før etter bilder fra fornøyde kunder ellers. 

Anonymkode: da313...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Endte du opp med å ta hifu-behandling? Er du i såfall fornøyd og på hvilken klinikk gjorde du det?

AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 18.04):

Er det noen her som har erfaring med hifu 8? 

Vurderer å ta en behandling av dobbelthaken, vet det ikke vil bli perfekt, men litt krympe/løftehjelp ville jo vært gull.

Anonymkode: c384f...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg test hifu en gang uten å egentlig forstå hva det var. Fant en kampanje og synte det hørtes ut som en super behandling, men trodde det skulle være en ansiktsbehandling som ikke innebar et merkelig apparat som til tider ga meg elektrisk sjokk.
Jeg ser ihvertfall ingen forskjell siden den gang, om ikke så har jeg ihvertfall blitt mye mer dratt og sliten i trynet. 

Anonymkode: 9cf45...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg test hifu en gang uten å egentlig forstå hva det var. Fant en kampanje og synte det hørtes ut som en super behandling, men trodde det skulle være en ansiktsbehandling som ikke innebar et merkelig apparat som til tider ga meg elektrisk sjokk.
Jeg ser ihvertfall ingen forskjell siden den gang, om ikke så har jeg ihvertfall blitt mye mer dratt og sliten i trynet. 

Beklager for alle de drøye skrivefeilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 16.25):

Uff da, takk for svar!🥰

Anonymkode: c384f...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...