AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Er det noen her som har erfaring med hifu 8? Vurderer å ta en behandling av dobbelthaken, vet det ikke vil bli perfekt, men litt krympe/løftehjelp ville jo vært gull. Anonymkode: 3ba93...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Det hjelper ikke. Bruk heller pengene på noe med bevist virkning som kybella eller fettsuging Anonymkode: da313...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 Er det jeg er redd for. Men, norske før/etterbilder ser bra ut, og prisen og inngrepet er jo en brøkdel av kirurgi. Anonymkode: 3ba93...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 Nevnte prisforskjell er årsaken til at jeg vurderer det, da en klinikk i Trondheim har det som novemberkampanje. Tror ikke jeg ville prøvd til fullpris. Noen med erfaringer? Anonymkode: 3ba93...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det jeg er redd for. Men, norske før/etterbilder ser bra ut, og prisen og inngrepet er jo en brøkdel av kirurgi. Anonymkode: 3ba93...1c5 Såklart ser før etter bildene fra klinikken = selgeren bra ut men du finner ikke noen før etter bilder fra fornøyde kunder ellers. Anonymkode: da313...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:45 #6 Del Skrevet i går, 21:45 Noen som har erfaring? Anonymkode: 42e74...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå