AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #21 Skrevet 6. november 2022 Alt han gjør med andre damer som bevisst skjules for meg. Da mener jeg ikke når han informerer om joggeturen med "Marit", men alle snappene til "Elise" som blir åpnet når jeg ikke ser på. Anonymkode: d29e5...59d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #22 Skrevet 6. november 2022 Hvis jeg gjør noe med en mann som jeg ikke ville gjort hvis mannen min hadde fått vite det / vært til stede, så er det utroskap. Jeg gir klem med god samvittighet, og hadde ikke sjekket om mannen min så at jeg gjorde det. Men hvis jeg hadde kysset noen (det ville jeg ikke gjort) så ville jeg forsikret meg om at mannen min ikke så det, og at det var ingen som kunne sladre. Anonymkode: 1e700...993
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #23 Skrevet 6. november 2022 At mannen bryter de løfter vi har gitt hverandre. Hvilke regler andre har i sine forhold er ikke relevant. Anonymkode: 3771a...e71 1
Heydayotheinterweb Skrevet 6. november 2022 #24 Skrevet 6. november 2022 At de knuller andre? Er ikke det selveste defen på utroskap? 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #25 Skrevet 7. november 2022 Hvis hun bruker tiden sin på å diskutere forholdet vårt med andre. Hvis hun bruker tiden sin på å utlevere meg til andre. Hvis hun har sex med andre. Er vel egentlig de tre jeg tenker på mest. Det jeg ikke har noe problem med er hvis hun trenger å prate om alt annet med en mannlig venn eller venninne. Men kommer det til ting hun burde snakke med meg om, som angår meg og vårt forhold, så anser jeg det som utroskap at hun går til andre. Jeg er den som er villig til å lytte uansett hva, hvorfor skal hun gå til andre da? Unntak er psykolog da, men håper jo på at hun ikke skal måtte snakke med en psykolog om våre problemer. Anonymkode: b4c51...7dc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #26 Skrevet 7. november 2022 Min mann har hatt skjult kontakt / chattet med en kvinnelig kollega i nesten 1 år. For meg er det i hvertfall på grensen til utroskap. Anonymkode: 729b1...c78
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #27 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 0.04): Utroskap for meg er noe vakkert. Anonymkode: 9faf7...d1c Hvorfor det? Det knuser folk og ødelegger liv, hva er vakkert med det? Anonymkode: 8e4ae...73d 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #28 Skrevet 7. november 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Det knuser folk og ødelegger liv, hva er vakkert med det? Anonymkode: 8e4ae...73d Det som knuser folk er de urealistiske forventningene de har til monogami. Anonymkode: 508d3...4c1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #29 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det som knuser folk er de urealistiske forventningene de har til monogami. Anonymkode: 508d3...4c1 Du er nok en som er utro, og skal rettferdiggjøre det ved å si disse tingene. utroskap er grusomt. Anonymkode: 16710...3e3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå