Gå til innhold

Morgen eller kveld ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker begge deler. Men foretrekker nok kveld, siden man da gjerne har bedre tid. Morrasexen har lett for å ende i en «kjappis». Men, alt til sin tid 😊 Hadde jo vært trist uten morgensex, siden all sex er god sex 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del: helst kveld. For mannen: helst morgen når det er helg.

Skulle ønske vi var mer kompatible der altså. Jeg blir trøtt og vil bare sove etter sex, han blir våken og opplagt. 

Jeg kan bli kåt etter litt oppvarming på morgenen, men klarer i 90% av tilfellene ikke å få orgasme på morgenen likevel. På kvelden er det myyyeee lettere; da vil jeg si 90% av gangene MED orgasme. 

Vi bytter litt på når vi har sex, men ser jo at det oftest blir morgensex. 

Anonymkode: a8d9b...f90

• Liker 1
Skrevet

Helst på kvelden 😁 Men jeg hadde ikke blitt lei meg om det ble noe tafsing midt på natten heller.... 😍 😁

Vi har vel aldri hatt sex på morgenen 🤔 Som andre sier, morgenånde er en ting, men vi har vel egentlig ikke tid heller 😄

Skrevet

Vi har sex  stort sett hver kveld når vi legger oss. Om morgenen i helger og når vi har fri. Noen ganger i gryotta selv om vi skal opp også. 

For meg er nok morgenen favoritten,og langt inn i femtiåra traff jeg jaggu ei dame som liker det samme. Lykke.

Anonymkode: 70b6b...322

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle ønske vi var mer kompatible der altså. Jeg blir trøtt og vil bare sove etter sex, han blir våken og opplagt. 

Med mindre dere er homofile, så er vel dette helt motsatt av hva som er vanlig: at mannen blir opplagt og kvinnen søvnig etter sex.

Anonymkode: 0b1b3...6d5

Skrevet

Her blir det typisk 2-3 kvelder på ukedagene når barna (mer ungdommene snart) sover og den ene eller begge morgenene i helgen. Alltid bra, men viktigere for kona å være opplagt, så ofte raskere/mer tenning på henne om morgenen. Da kan vi holde på et par timer, bare om morgenen vi kan bli klare for en ekstraomgang. 

Anonymkode: eef11...5fb

Gjest Paramount
Skrevet

Dersom begge er klare for det, og sniker seg en tur på badet først, før en kryper tilbake under den varme dynen, så er morgen best. Litt bakfull, våkne med helt flat mage og stiv pikk, da kan sex en søndags morgen være ideelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...