Gå til innhold

Hvordan bli anonym på Instagram

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å starte en helt anonym konto på instagram i forbindelse med et prosjekt jeg har. Har forsøkt å lage en ny konto med en helt ny e-post som ikke er brukt andre steder. Selv om jeg ikke følger eller blir fulgt av noen, er det tydelig ut fra «kanskje du kjenner» feltet at kontoen kjenner meg igjen. Brukte forøvrig en ny G-Mail. 

Noen som har noen forslag til hva jeg gjør videre? Bør jeg opprette en ny Apple-ID siden jeg gjorde det meste fra telefonen? Bruke privatmodus og vpn? Det burde jo være mulig?

Anonymkode: e69cd...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 11.39):

Jeg ønsker å starte en helt anonym konto på instagram i forbindelse med et prosjekt jeg har. Har forsøkt å lage en ny konto med en helt ny e-post som ikke er brukt andre steder. Selv om jeg ikke følger eller blir fulgt av noen, er det tydelig ut fra «kanskje du kjenner» feltet at kontoen kjenner meg igjen. Brukte forøvrig en ny G-Mail. 

Noen som har noen forslag til hva jeg gjør videre? Bør jeg opprette en ny Apple-ID siden jeg gjorde det meste fra telefonen? Bruke privatmodus og vpn? Det burde jo være mulig?

Anonymkode: e69cd...d39

står rett under når du skreiver så står det skriv som anonym så trykker du bare på den kanppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...