AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #1 Skrevet 4. november 2022 Uheldig..har vært på date med en mann noen få ganger, intet stort har skjedd verken med følelser eller annet.føles mer som en god venn På en av datene tok han med vennene.. en av kompisene var litt spesiel for meg... Men det blir jo for dumt. Anonymkode: c705b...56c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Skrevet 4. november 2022 Ja, det blir for dumt. Avslutt det. Møter du han andre tilfeldig en gang, får du heller de hva som skjer, og så får du håpe kompisen er en bra kompis og eventuelt sier fra til ham at han er interessert i deg hvis det skulle skje noe. Anonymkode: 369f4...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Skrevet 4. november 2022 Det gikk bra for meg uten drama. Datet en , hadde kun nusset, møtte kompisen og ble mye mer interessert i han. Jeg sa fra dagen etter til han jeg datet at jeg ikke ville date mer fordi jeg hadde blitt interessert i en annen. Det gikk helt fint for daten og han takket meg for å si fra. Kompisen addet meg og jeg begynte å møte på han via en annen felles kjent, endte til sengs med kompisen etter noen uker og begynte å holde på med han. Han første visste om det og vi hang sammen alle sammen gjennom den sommeren uten at det var noe problem. Vi varte ikke men det var en kort og koselig sommer fling som var mer rett for meg enn han første. Så lenge dere ikke har hatt masse sex så skal det ikke være noe problem å gå for kompisen istedet. Anonymkode: 26035...e4e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Uheldig..har vært på date med en mann noen få ganger, intet stort har skjedd verken med følelser eller annet.føles mer som en god venn På en av datene tok han med vennene.. en av kompisene var litt spesiel for meg... Men det blir jo for dumt. Anonymkode: c705b...56c AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det gikk bra for meg uten drama. Datet en , hadde kun nusset, møtte kompisen og ble mye mer interessert i han. Jeg sa fra dagen etter til han jeg datet at jeg ikke ville date mer fordi jeg hadde blitt interessert i en annen. Det gikk helt fint for daten og han takket meg for å si fra. Kompisen addet meg og jeg begynte å møte på han via en annen felles kjent, endte til sengs med kompisen etter noen uker og begynte å holde på med han. Han første visste om det og vi hang sammen alle sammen gjennom den sommeren uten at det var noe problem. Vi varte ikke men det var en kort og koselig sommer fling som var mer rett for meg enn han første. Så lenge dere ikke har hatt masse sex så skal det ikke være noe problem å gå for kompisen istedet. Anonymkode: 26035...e4e Bare fordi de var kjekke? Anonymkode: ac580...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare fordi de var kjekke? Anonymkode: ac580...6a2 Nei. Han kompisen jeg byttet over til var ikke kjekkere enn han jeg først datet, men personligheten hans var veldig chill og vi hadde bedre personkjemi, han var mer min type. Anonymkode: 26035...e4e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #6 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare fordi de var kjekke? Anonymkode: ac580...6a2 Og hva så om det hadde vært fordi kompisen er kjekkere? Anonymkode: 26035...e4e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #7 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og hva så om det hadde vært fordi kompisen er kjekkere? Anonymkode: 26035...e4e Dere går bare etter utseende. Anonymkode: ac580...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #8 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere går bare etter utseende. Anonymkode: ac580...6a2 Ok. Som om ikke menn gjør det Anonymkode: 26035...e4e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok. Som om ikke menn gjør det Anonymkode: 26035...e4e Menn går ikke etter veninnen din. Anonymkode: ac580...6a2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn går ikke etter veninnen din. Anonymkode: ac580...6a2 Jo det gjør de. Anonymkode: 26035...e4e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ok. Som om ikke menn gjør det Anonymkode: 26035...e4e I motsetning til kvinner så sier ikke menn at utseendet ikke er viktig. Dere prøver å fortelle menn at det er innsiden som teller og alt annet piss, når det i realiteten kun er utseendet som teller 90%. Anonymkode: 4510b...939
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det gjør de. Anonymkode: 26035...e4e Ok. Det visste jeg ikke. Anonymkode: ac580...6a2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I motsetning til kvinner så sier ikke menn at utseendet ikke er viktig. Dere prøver å fortelle menn at det er innsiden som teller og alt annet piss, når det i realiteten kun er utseendet som teller 90%. Anonymkode: 4510b...939 Ja det er kun utseende som teller ikke noe annet, det er derfor jeg gikk etter kompisen som var styggere men hadde bedre personlighet. Se over 🤷♀️🤦♀️ Bare slutt. Du sitter fast i et kaninhull av en illusjon du har lagd deg sjæl Anonymkode: 26035...e4e 2
Aoo19 Skrevet 5. november 2022 #14 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja det er kun utseende som teller ikke noe annet, det er derfor jeg gikk etter kompisen som var styggere men hadde bedre personlighet. Se over 🤷♀️🤦♀️ Bare slutt. Du sitter fast i et kaninhull av en illusjon du har lagd deg sjæl Anonymkode: 26035...e4e Følg ditt hjerte; man kan falle for en person selvom han ikke er så kjekk. Men er bra kjemi mellom dere, og man kan mislike en person med veldig bra utseende, men dere har dårlig kjemi . 💕 ikke alle går etter utseende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå