Gå til innhold

Voksne som smatter. Gi beskjed?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenker at det finnes noen som smatter og noen som reagerer på smatting. Smattingen tenker jeg er de som reagerer sitt problem. Så nei, jeg ville ikke sakt ifra, og hvis noen hadde påpekt at jeg smatter så hadde jeg blitt irritert, de har vell ikke noe med hvordan jeg spiser og da får de fjerne seg fra situasjonen eller deale med det. 
 

Tror ikke jeg smatter da, kanskje av og til. Men jeg har heller aldri reagert eller tenkt over det selv eller med andre. Vet jo at noen reagerer veldig på smatting og det får de kanskje ikke gjort så mye med selv, men sånn er livet, alle kan ikke tilpasse seg rundt en person som blir irritert av det.

Anonymkode: 19e65...064

Nå er det å lukke munnen alminnelig bordskikk, da. Promper og raper du ved bordet også? 

Anonymkode: 4fe67...0f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan si i fra til noen jeg er nær. Slik som eksen min, da sa jeg klart i fra at smatting klarer jeg ikke å høre på. Nære venner ville jeg sagt i fra til. Men ikke til kollegaer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som er femti og gjør dette. Gjort det så lenge jeg kan huske. Tror det bare er en uvane. Ser også at barna hans tar etter han.. 

 

Anonymkode: d7cdd...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 17.01):

Hvis jeg hadde vært en smatter eller slafser, så hadde jeg satt pris på at noen sa det til meg på en grei måte. De der lydene er noe av det jævligste jeg vet om.

Anonymkode: bb19e...73c

Enig. Baksnakking og sladring er mye verre. Selv om jeg hater begge deler.

Anonymkode: 54ced...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi vedkommende noe hvor det er litt vrient å smatte. Noe hardt.. hvis du eks. smatter med peanøtter ramler vel halvparten ut av kjeften.. og på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, be de roe smattingen! Si det er helt jævlig å høre på 

Anonymkode: 6c2cb...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å være den som er uønsket ved et hvert måltid sammen med noen. Som ikke kan ha pause sammen med andre på jobben eller møte opp i familieselskaper.

Anonymkode: f8aab...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...