GĂ„ til innhold

Kinesiologi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med kinesiologi?

Uansett hvorfor dere har gÄtt til kinesiolog er jeg intressert i Ä hÞre om deres erfaring med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vÊrt til en behandling. Skal tilbake igjen om noen uker, og syns kanskje det er litt for tidlig Ä si sÄ mye om virkningen. Det kan virke som det hjelper pÄ ting som tungsinn og humÞr pÄ meg, hvertfall. FÞler meg lettere til sinns etter behandlingen. SÄ forelÞpig vil jeg anbefale det! Det er ikke noe pengesugende greier som krever Þrti behandlinger heller.

Skrevet

Jeg har prĂžvd flere ganger hos en behandler uten noe effekt.

Venninnen min kan ikke fÄ fullrost det.

PrÞv Ä fÄ en flink behandler. Jeg vet det er vanskelig Ä vite nÄr vedkommende er flink. Kanskje noen i omgangskretsen kan anbefale noen?

Skrevet

Jeg, det er nok lurt Ä fÄ anbefalt en, det gjorde jeg. Kjente en som var veldig fornÞyd med der jeg gÄr.

Skrevet

Jo, jeg har fÄtt anbefalt en.

Hva mener du med ikke pengesugende?

Skrevet

Hva mener du med ikke pengesugende?

:ler: Det var det der med Ă„ ordlegge seg bra.. kremt.

AltsÄ, jeg mener at man ikke nÞdvendigvis trenger 25 behandliner og at det ikke kreves masse penger. Jeg betaler rett under 400 kr timen og trenger kanskje 2-3 (?) behandlinger. Han jeg fikk anbefalt dette av trengte bare en behandling. Noen trenger sikkert mange ogsÄ, det er nok forskjellig det. Terapeuten i kinesologi "leser" ut av kroppen din om du trenger flere behandlinger, og om det er noe i det hele tatt terapeuten kan hjelpe med.

Men - ai - dette kan sikkert misforstÄs, jeg er ikke sÄ flink til Ä forklare. Men jeg er kanskje litt skeptisk til ting der man mÄ ha fjerti behandlinger uten at man kanskje merker sÄ stor forskjell. Poenget mitt er ikke Ä rakke ned pÄ andre ting, men Ä si at jeg opplevde dette positivt!

Forstod du hva jeg prÞver Ä si...? Ikke sÄ lett Ä forklare nÄr jeg ikke helt vet hva jeg prÞver Ä si.. hehe

Skrevet

Jo, jeg forstÄr hva du mener :) Jeg har litt informasjon om dette fra fÞr. Den jeg har fÄtt det anbefalt av gÄr regelmessig, ca. 1 gang i mÄneden for Ä opprettholde som hun sier.

Jeg er veldig intressert i Ă„ prĂžve i allefall.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har hatt gode resultater med kinesiologi, bl.a. med et litt forskrudd forhold til mat og fÞlelser, trege lymfer/mye vann i kroppen og nÄr det gjaldt Ä fÄ kroppen i balanse igjen etter Ä ha sluttet pÄ pillen.

Betaler 600 kr for en behandling (midt i Oslo sentrum), men da holder hun til gjengjeld ofte pÄ i drÞyt to timer. Hvor ofte jeg har gÄtt har variert med hva vi jobber med. NÄ sist var vi skjÞnt enige om at kroppen min endelig hadde det ganske bra med seg selv, sÄ vi satte ikke opp noen ny time, men ble enige om at jeg ringer nÄr jeg trenger hjelp igjen. Kinesiologen jeg har gÄtt til har vÊrt veldig ok med dette - hun sier nÄr hun ut fra behandlingsforlÞpet kan tenke seg Ä ha meg tilbake, men presiserer hver gang at det er opp til meg ut fra hva jeg har tid, rÄd og lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...