Gå til innhold

Returnere pakker i butikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, dette er nok tullete for mange. Men jeg veit ikke hvordan jeg skal returnere pakker nå som posten er borte. Skal jeg taa den med til matvarebutikken der jeg hentet den? 

Anonymkode: 4786e...4f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! 

Anonymkode: 7155f...906

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ja! 

Anonymkode: 7155f...906

Takk 😄 

ts

Skrevet

Posten er ikke borte. Den er flyttet inn i matbutikker. Post i butikk. 

Anonymkode: 56083...e22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Posten er ikke borte. Den er flyttet inn i matbutikker. Post i butikk. 

Anonymkode: 56083...e22

Ja, det har jeg sett, men ikke post nord i nærheten her. Hva med de butikkene som har skap fra posten/post nord som de henter pakkene fra? Altså de løper fra kassa i matvarebutikken for å hente pakka di, det er ikke det du mener med post i butikk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det har jeg sett, men ikke post nord i nærheten her. Hva med de butikkene som har skap fra posten/post nord som de henter pakkene fra? Altså de løper fra kassa i matvarebutikken for å hente pakka di, det er ikke det du mener med post i butikk?

Har de postnord utlevering har de også returordning. 

Anonymkode: 71ac0...bf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du kan returnere pakken fra samme sted du hentet den fra. 

Om du fikk den fra post nord, så kan du returnere den hvilket som helst post-nord-utleveringssted. Du kan gå inn på post nord sine steder og finne hvilke steder det er i nærheten av der du bor. 
og ja, det er også der de løper fra kassen i butikken ;)

Anonymkode: fc897...cb2

Skrevet

Enkel regel: retur leveres samme sted som du hentet pakken, uansett om det er Posten, Postnord eller Helt hjem (og før noen hyler at Helt hjem kommer på døra: nei, noen steder må man hente i butikk).

Anonymkode: 3d923...117

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enkel regel: retur leveres samme sted som du hentet pakken, uansett om det er Posten, Postnord eller Helt hjem (og før noen hyler at Helt hjem kommer på døra: nei, noen steder må man hente i butikk).

Anonymkode: 3d923...117

Det er da ingen regel. Man må ikke levere på samme sted, så lenge man passer på at pakker som sendes med postnord ikke leveres på posten osv. 

Anonymkode: 71ac0...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...