Gå til innhold

NSB Komfort


Gjest miesol

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg også kunne spørre om et eller annet eksotisk sted, men det har seg sånn at jeg bare skal feire nyttår i Hønefoss...

Og i den anledning; jeg skal ta toget nedover (fra tr.heim) og skulle gjerne fått gjort litt skolearbeid på turen. Driver derfor å vurderer NSB Komfort, men er dette bare et "togkontor"? Vet det het NSB Kontor før. Er det slik at man hele reisen må sitte med stolryggen rett ved et bord? Har nemlig ikke tenkt å jobbe hele turen.. Er bare så kjedelig at "bordene" ved de normale setene er så små og upraktiske.

Noen med erfaring fra NSB Komfort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire stoler deler ett bord har jeg sett. "Strømuttak, kaffe, te og dagens aviser til et tillegg for kun kr 75,-" sier de over høytaleren når jeg sitter på den vanlige delen av toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mer behagelige stoler, og de avisene og drikken som Rosin nevnte. Du deler aviser med de andre som er på komfort, men det er fri flyt av kaffe og te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de vanlige regiontogene (ikke signatur) så synes jeg det er mye bedre plass på vanlig billett. Sikkert fordi jeg ikke liker å sitte vendt mot andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...