Gå til innhold

Runkemaskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til menn. 

Noen som har erfaring med runkemaskin? 
Arcwave ION eller liknende?

Anonymkode: fc941...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Til menn. 

Nei, men kunne tenkt meg det, jeg runker meg nesten ihjel. Jeg runker 5-6 timer hver dag og har mer enn 20 orgasmer hver dag.

G 19

Anonymkode: c9ce7...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker og dildo i rumpa, kan nesten få ubegrenset antall orgasmer da. Kunne tenk en runkemaskin som kunne variere runketempo så jeg kan konse om dildoen i rumpa.

G 19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men kunne tenkt meg det, jeg runker meg nesten ihjel. Jeg runker 5-6 timer hver dag og har mer enn 20 orgasmer hver dag.

G 19

Typisk problem i den alderen, ikke mye tid til lekser nei. Heldigvis har vi kg, hvor penistråder kan startes hvert kvarter, det hjelper litt.

Anonymkode: 8a04e...c79

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typisk problem i den alderen, ikke mye tid til lekser nei. Heldigvis har vi kg, hvor penistråder kan startes hvert kvarter, det hjelper litt.

Anonymkode: 8a04e...c79

Det er helt sant, det er faktisk et problem og min kåthet og suget etter stadig flere orgasmer gjør meg klin gal. Helt sant det du sier, det går utover lekser og skolearbeid og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

G 19

😆🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Arcwave Ion, gir meg utrolig nytelse.  Den gjør noe som fungerer helt unikt bra på meg i alle fall, siden den treffer akkurat der jeg har aller mest følsomhet, strengen og området like rundt der. Gleder meg alltid til å bruke den, men blir bare når jeg er alene hjemme, da den ikke akkurat er lydløs. Klarer knapt å være lydløs selv heller med den, for å være helt ærlig.

Dyr, men utrolig bra. 

Anonymkode: 4af30...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har Arcwave Ion, gir meg utrolig nytelse.  Den gjør noe som fungerer helt unikt bra på meg i alle fall, siden den treffer akkurat der jeg har aller mest følsomhet, strengen og området like rundt der. Gleder meg alltid til å bruke den, men blir bare når jeg er alene hjemme, da den ikke akkurat er lydløs. Klarer knapt å være lydløs selv heller med den, for å være helt ærlig.

Dyr, men utrolig bra. 

Høres så digg ut. Hvor kjøpes den? Blir orgasmene enda bedre?

G 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til menn. 

Noe for deg @Agent smith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd handy machinen.

Den er morro og pirrende, men den bråker.

Kasta den til slutt fordi jeg ble lei av å være avhenging av å bruke en maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 minutter siden):

Nei fy flate, må man lage maskiner for alt?

Men den gjør jo jobben for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitalogy

Arcwave ION var 1800 bortkasta kroner for min del. Den ga meg ingen verdens ting. Skuffende i forhold til reklamen, men det gjaldt jo meg og det er bortimot umulig å vite på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Høres så digg ut. Hvor kjøpes den? Blir orgasmene enda bedre?

G 19

Den får man vel de fleste steder som selger sexleketøy. Jeg får i hvert fall kjempeorgasmer av den. Men vet ikke om den kan kalles "runkemaskin", den er jo mer som en womanizer/satisfyer men tilpasset menn. "Trykkbølgevibrator" er kanskje en dekkende beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Vitalogy said:

Arcwave ION var 1800 bortkasta kroner for min del. Den ga meg ingen verdens ting. Skuffende i forhold til reklamen, men det gjaldt jo meg og det er bortimot umulig å vite på forhånd.

Ikke sikkert den er like super for alle. Som nevnt, den setter alt inn på å stimulere frenulum/strengen og et lite område rundt. De som har mindre følsomhet akkurat der vil kanskje bli skuffet, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ikke sikkert den er like super for alle. Som nevnt, den setter alt inn på å stimulere frenulum/strengen og et lite område rundt. De som har mindre følsomhet akkurat der vil kanskje bli skuffet, kan jeg tenke meg.

Du har kanskje rett i det, den har jo fått gode anmeldelser av mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...