Helene Skrevet 22. november 2022 Forfatter #21 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Får du stiftet med stiftepistol? Eller fått stukket en spiker gjennom stoffet og så banket det ned i platen? Tror clas ohlson skal ha noe gorilla lim eller noe som er veldig sterk? Anonymkode: 6ba98...90c Har stiftepistol, dette var et godt tips. Tusen takk. Har 2 som krangler om å være øverst på rangstigen 🤣. Nå har ene klatret opp til nest største høyde. Ser at begge har prøvd å klatre til toppen, men puten har falt ned. Stiftepistolen ligger blant «nødvendige» verktøy i flytte prosessen. Vet akkurat hvor den er. Fikser det med en gang. Som sagt, tusen takk for tips 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #22 Skrevet 22. november 2022 Blir faktisk koko av den utrolig merkelige måten du skriver på. Anonymkode: 8b0fe...760 1
Helene Skrevet 22. november 2022 Forfatter #23 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir faktisk koko av den utrolig merkelige måten du skriver på. Anonymkode: 8b0fe...760 Skjønner ikke hva du mener. Spør om råd, fikk gode råd. 1
Helene Skrevet 23. november 2022 Forfatter #24 Skrevet 23. november 2022 I går ble putene i klatrestativet stiftet fast. Tenker, bruke litt kattemyntespray for å friste dem. De ligger og koser seg på andre og tredje etasje. Nå er det toppen som skal nåes. Bare litt info til anonym bruker. Har 6 i norsk fra vgs. Om du synes det er vanskelig å skjønne hva jeg skriver, det er ditt problem.
Helene Skrevet 29. november 2022 Forfatter #25 Skrevet 29. november 2022 Nå har katt nr 3 fått gå ut i det nye nabolaget. I forrige uke, katten var dødsfornærmet på meg. Fikk ikke kose, unngikk meg, gikk i skyttel mellom vinduet og ytterdøren. Så, fredag, slapp han ut. Han hadde da blitt holdt inne 1 mnd på ny bolig. Alle 3 fikk frokost, så åpnet jeg ytterdøra og slapp alle ut samtidig. Håpet at de skulle være litt sammen. Nr 3 var søkende, men gikk ut. Han ble ikke borte. Ute hele dagen, kvelden kom, og han kom inn. Nå er han lykkelig. Ute et par ganger om dagen, inn å spise og kose litt innimellom. Får børste han igjen, daglig. Får kose med han igjen. Sær katt, men omplasseringskatt. Alt er på hans premisser. Men nå er vi enige. Han elsker å få gå ut, nå får han det. Til gjengjeld, største kosekatten her i hverden. Nå føler jeg at ting faller på plass. Har flyttet med 3 katter, har sluppet ut 1 i gangen for å kunne følge opp. Nå er alle 3 utekatter, og de får gå ut. Ser at de nå trives på vårt nye bosted. Inne, de har leker og stort klatrestativ. Ute, skogen rett ovenfor. Stort uteområde uten biler og trafikk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå