Bamseklemmer Skrevet 10. november 2022 #21 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg kan innimellom streve litt med å få første orgasme, men den første setter i gang en slags kjedereaksjon. Et lite øyeblikk kan det innimellom føles nok og tilfredsstillende, men så beveger jeg eller partner oss bare ørlite, og neste gnist er tent. Føles som det er ulike erogene punkter som tennes etter tur. For eksempel kan jeg aldri få ene type orgasme som første orgasme, men akkurat den type orgasme er alltid nr 2, og følger tett på nr 1. Deretter er det en mer rotete kjedereaksjon, der jeg ikke kan forutse hvilke punkter som så "klør". Jeg vet jeg er heldig, og partner elsker dette, men det er faktisk et savn å få en avsluttende orgasme, med den ro i kroppen som jeg ser hos partner og hører om hos andre. Anonymkode: 04963...a5f Kjedereaksjon ja.. det er flere som beskriver det slik. At kjederaksjon er litt "rotete" kommer nok av at orgasmen er "skjør".. for det skal så lite til at den holder igjen, men det skal også lite til at den kommer. Erogene soner er jo med å fylle "begeret", så jo mere impulser/stimuli av dem jo større sjanse for orgasme.. Et godt eksempel er jo PIV, der kvinner ikke føler nok for orgasme.. Da må man beføle på andre erogene soner samtidig, og ikke minst føle at det føles deilig. Så forskjellen er vel egentlig menn, og ikke bestandig slik at kvinner ikke får orgasme av PIV. Ved onani alene får nok de fleste orgasmer, selv om ikke beføling på egne erogene soner har like stor effekt.. Orgasmen er skjør, forunderlig, majestetisk fantastisk og veldig interessant.. Takk for at du også deler din opplevelse🤗
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #22 Skrevet 13. november 2022 Multiorgasmisk er en magisk evne. For min del når gnisten først er tent, kan jeg holde på i det uendelige, eller så lenge jeg og kroppen orker. For meg er nøkkelen god tid og lang teasing og oppvarming. Hver orgasme er litt forskjellige, men de blir stort sett sterkere og sterkere for hver gang det går og det går sånn ca max et minutt mellom hver orgasme. Har holdt ut 3 timer, men var da helt utkjørt. Anonymkode: 3ae39...861
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå