Gå til innhold

Multiorgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd multiorgasme noen gang ? Hvor mange i så fall ? 🤔

Anonymkode: f0ef9...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan få så mange orgasmer som jeg orker. Til slutt blir jeg så sliten i musklene at jeg ikke orker mer. Min mann synes det er veldig stas, og har utfordret meg på antall noen ganger. Rekorden er visst 41 på en dag, med tre omganger sex. For meg er 2-10 på en runde, eller når jeg onanerer, helt vanlig. 

Det som er dumt er at jeg ikke får en avsluttende tilfredsstillende orgasme, som gjør meg fornøyd. En orgasme pirrer egentlig bare til neste, til jeg ikke orker mer, eller han kommer. Når han kommer er jeg innstilt på at da blir det ikke flere. 

Jeg vet egentlig ikke hvordan det er å få en tilfredsstillende orgasme, og føle seg ferdig. Det kunne jeg tenkt meg å oppleve. 

Anonymkode: 04963...a5f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet egentlig ikke hvordan det er å få en tilfredsstillende orgasme, og føle seg ferdig. Det kunne jeg tenkt meg å oppleve. 

Det skjønner jeg. Høres egentlig litt slitsomt og frustrerende ut slik som du har det.

Etter en orgasme er jeg fullstendig ferdig….

Anonymkode: d4349...f7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skjønner jeg. Høres egentlig litt slitsomt og frustrerende ut slik som du har det.

Etter en orgasme er jeg fullstendig ferdig….

Anonymkode: d4349...f7f

Det er fordi du virkelig kom. 

Du fylles av oxytocin og annet, noe som får mange til å føle for nærhet, og med det behov for ro.

Vi menn, vi sovner lett etter en god orgasme. Enkle som vi er.

.

Anonymkode: 99b9c...def

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har hat sex med ei og hun fikk 8. det var deilig for meg. så har hun fått noen orgasmer flere ganger men ikke som 8. Det er de ganger jeg klarer å holde ut lenge. Det varierer

Skrevet

Jeg har multiorgasme hver dag, alltid hatt det helt fra jeg fikk mine første orgasmer. Det bare går etter hverandre med toppen ett minutt i mellom, men oftest sekunder mellom. Får lett 10 orgasmer sånn.

G19

Anonymkode: 3ae39...861

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har multiorgasme hver dag, alltid hatt det helt fra jeg fikk mine første orgasmer. Det bare går etter hverandre med toppen ett minutt i mellom, men oftest sekunder mellom. Får lett 10 orgasmer sånn.

G19

Haha nei det gjør du ikke.

Anonymkode: 9cd76...895

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha nei det gjør du ikke.

Anonymkode: 9cd76...895

Jo, det gjør jeg faktisk. Har alltid hatt det sånn. Kåtheten og stivheten blir ikke borte og kan bare fortsette etter første orgasme og fortsette og fortsette. Mulig jeg er unormal?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jo, det gjør jeg faktisk. Har alltid hatt det sånn. Kåtheten og stivheten blir ikke borte og kan bare fortsette etter første orgasme og fortsette og fortsette. Mulig jeg er unormal?

Temporal skade?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er svært unormalt å ha ei så stor sædblære ifht alderen din, isåfall kommer det ikke mange dråpene ut. Fordi det tar for lang tid å produsere sæden. Også dette med å ha sånn stålkontroll på prostaen, at du bare kan porsjonere ut litt for hver gang..

I motsetning til kvinner som ikke har noen blære, så kan de få multiorgasmer. Multiorgasmene er vanligvis ikke så sterke, og det blir som  (Anonymkode: 04963...a5f)  skriver. Ingen avsluttende orgasme..

Jeg skrev nettopp med en kvinne i et annet forum.. Hun opplevede så mange orgasmer, at hun begynte å gråte.. Altså crygasm.. I motsetning til henne følte hun på enorm trygghet og avslappelse, pluss at hun endelig fikk føle at typen var flink med henne. Hun hadde tidligere hatt traumer fra sex, så denne gangen fikk hun så mye forløsende nytelse at hun begynte å gråte. Hun fikk mellom 20-30 orgasmer og var også helt utslitt.. og hun fikk et enormt behov for nærhet etterpå, så det var tydelig at hun følte på trygghet hos typen.. 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 1.44):

Jeg kan få så mange orgasmer som jeg orker. Til slutt blir jeg så sliten i musklene at jeg ikke orker mer. Min mann synes det er veldig stas, og har utfordret meg på antall noen ganger. Rekorden er visst 41 på en dag, med tre omganger sex. For meg er 2-10 på en runde, eller når jeg onanerer, helt vanlig. 

Det som er dumt er at jeg ikke får en avsluttende tilfredsstillende orgasme, som gjør meg fornøyd. En orgasme pirrer egentlig bare til neste, til jeg ikke orker mer, eller han kommer. Når han kommer er jeg innstilt på at da blir det ikke flere. 

Jeg tror "begeret" ditt er lite? Altså det begeret som fylles opp fra impulser fra erogene soner, og når det tømmes skjer orgasmen.. kanskje dårlig forklart, men håper du skjønner hva jeg mener..

Du får jo lett orgasme, hyppige orgasmer.. men de er jo ikke så sterke?

Jeg har lest et sted i ei bok, der det forklares. Og jeg har også pratet med kvinner som opplever orgasmen så sterk at de nesten besvimer, men de får som regel bare en eller to. For de blir også utslitt/mør i bekken-muskulaturen av kraftige sammentrekninger.. De fikk ikke dette så ofte.. de måtte vente noen dager, mellom hver gang de fikk så kraftige orgasmer.

Uansett.. kvinners orgasmer er så forskjellige på hva de føler, og like forskjellig det er å bli tilfredstilt. Utallige kombinasjoner, dagsform, mentalt, hvor avslappet hun er, stress og hormoner som påvirker orgasmen.. Likevel er det ingenting som er unormalt.. og menn kan like gjerne forhindre orgasmen, som de kan fremlegge den. Orgasmer er samarbeid på høyt nivå🤗

Skrevet
Bamseklemmer skrev (27 minutter siden):

Det er svært unormalt å ha ei så stor sædblære ifht alderen din, isåfall kommer det ikke mange dråpene ut. Fordi det tar for lang tid å produsere sæden. Også dette med å ha sånn stålkontroll på prostaen, at du bare kan porsjonere ut litt for hver gang..

I motsetning til kvinner som ikke har noen blære, så kan de få multiorgasmer. Multiorgasmene er vanligvis ikke så sterke, og det blir som  (Anonymkode: 04963...a5f)  skriver. Ingen avsluttende orgasme..

Jeg skrev nettopp med en kvinne i et annet forum.. Hun opplevede så mange orgasmer, at hun begynte å gråte.. Altså crygasm.. I motsetning til henne følte hun på enorm trygghet og avslappelse, pluss at hun endelig fikk føle at typen var flink med henne. Hun hadde tidligere hatt traumer fra sex, så denne gangen fikk hun så mye forløsende nytelse at hun begynte å gråte. Hun fikk mellom 20-30 orgasmer og var også helt utslitt.. og hun fikk et enormt behov for nærhet etterpå, så det var tydelig at hun følte på trygghet hos typen.. 🙄

Du vet at menn som er sterilisert også kommer sant? De produserer ikke noe sæd, så man trenger ikke ha en stor sædblære for å oppleve orgasme. 

En jeg kjenner har stålkontroll på prostataen. Han kan komme og komme, og opplevelsen av orgasmen er like heftig. 

Og jo multiorgasmer kan være sterke. Jeg får en avsluttende orgasme, så slutt å snakk for kvinner og vår opplevelse av sex/orgasme etc. Spiller ingen rolle om du er "opplært" av ei gammel dame engang i tiden - du generaliserer - kvinner, som menn er forskjellig. 

Anonymkode: 762bd...fa7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du vet at menn som er sterilisert også kommer sant? De produserer ikke noe sæd, så man trenger ikke ha en stor sædblære for å oppleve orgasme. 

En jeg kjenner har stålkontroll på prostataen. Han kan komme og komme, og opplevelsen av orgasmen er like heftig. 

Og jo multiorgasmer kan være sterke. Jeg får en avsluttende orgasme, så slutt å snakk for kvinner og vår opplevelse av sex/orgasme etc. Spiller ingen rolle om du er "opplært" av ei gammel dame engang i tiden - du generaliserer - kvinner, som menn er forskjellig. 

Selv om man er sterilisert får man jo utløsning av sæd, så sædblæra er jo fremdeles inntakt og fungerer på vanlig måte..

Nei, det er ikke normalt å være multiorgasmisk som mann, det er noe man kan trene på.. Du viser jo bare til 1 person du kjenner..

Og det er jo heller ikke normalt at alle kvinner som har sterke avsluttende multiorgasmer, er det også normalt mener du? Så det spiller jo heller ingen rolle hva du skriver..

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 6.11.2022 den 3.56):

Jeg får orgasme med sprut 3-4 ganger, deretter får jeg tørre orgasmer uten at det kommer noe ut. Men de er veldig sterke, i grunn blir orgasmene sterkere og sterkere inntil jeg nærmest kollapser. Klarer ofte 10 orgasmer, men rekorden er over 20. Føler ikke at orgasmen har noe med spruten å gjøre, når jeg er tom, bare fortsetter jeg å få orgasmer

• Liker 1
Skrevet
On 11/3/2022 at 12:20 AM, AnonymBruker said:

Tja, si det. Syntes det er vanskelig å skille dem i fra hverandre siden de på en måte glir inn i hverandre. Men skal jeg tippe, så må det nok bli 5-15 en plass. Problemet mitt med multiorgasme er at jeg ikke føler meg "ferdig" men bare vil ha mer. Når jeg får en enkelt dyp og god orgasme, så føler jeg meg på en måte ferdig, og sliter ikke med at jeg fremdeles er super kåt og bare vil ha masse masse mere når mannen har kommet. Da er jeg liksom fornøyd.

Så de gangene jeg vil ha multiorgasme, noe som som regel får bakfra "da får jeg multi vaginalorgasme og bare vrir meg å skriker mens mannen kjører på".  Å så ha en deilig orgasme mens jeg ligger på rygg eller rir han eller noe, for da er jeg ferdig. 

Ser det er noen andre her også som ikke føler seg "ferdig" ved multiorgasme, så det tyder jo på at flere har denne "problem stillingen" i den grad man kan kalle det ett problem kanskje.  Kanskje ett luksus problem? Jeg vet ikke. Skulle jeg måtte velge mellom singel orgasmer eller multiorgasmer, så måtte det ha blitt singel orgasmen. 

Anonymkode: 20c00...ab7

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Jepp. Vet ikke nøyaktig hvor mange på det meste. Ikke mange i alle fall for jeg blir jo nesten helt ferdig og utslitt etter bare en for det er jo så sterk og deilig følelse😍 og det er den første som er sterkest. 

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 9.21):

Det er fordi du virkelig kom. 

Du fylles av oxytocin og annet, noe som får mange til å føle for nærhet, og med det behov for ro.

Vi menn, vi sovner lett etter en god orgasme. Enkle som vi er.

.

Du fremstiller det som at jeg egentlig ikke får orgasme, men det kan jeg love deg at jeg gjør. Ikke alle like sterke, men hjelper ikke at de er sterke heller, for selv om jeg blir utslått på en måte tennes også en gnist for neste orgasme. 

Er på en måte fantastisk, for får jo mange deilige orgasmer, men også frustrerende, fordi jeg aldri får en avsluttende orgasme, men kan være både utslått og sulten på mer. 

Bamseklemmer skrev (På 6.11.2022 den 4.21):

Jeg tror "begeret" ditt er lite? Altså det begeret som fylles opp fra impulser fra erogene soner, og når det tømmes skjer orgasmen.. kanskje dårlig forklart, men håper du skjønner hva jeg mener..

Du får jo lett orgasme, hyppige orgasmer.. men de er jo ikke så sterke?

Jeg har lest et sted i ei bok, der det forklares. Og jeg har også pratet med kvinner som opplever orgasmen så sterk at de nesten besvimer, men de får som regel bare en eller to. For de blir også utslitt/mør i bekken-muskulaturen av kraftige sammentrekninger.. De fikk ikke dette så ofte.. de måtte vente noen dager, mellom hver gang de fikk så kraftige orgasmer.

Uansett.. kvinners orgasmer er så forskjellige på hva de føler, og like forskjellig det er å bli tilfredstilt. Utallige kombinasjoner, dagsform, mentalt, hvor avslappet hun er, stress og hormoner som påvirker orgasmen.. Likevel er det ingenting som er unormalt.. og menn kan like gjerne forhindre orgasmen, som de kan fremlegge den. Orgasmer er samarbeid på høyt nivå🤗

Jeg kan innimellom streve litt med å få første orgasme, men den første setter i gang en slags kjedereaksjon. Et lite øyeblikk kan det innimellom føles nok og tilfredsstillende, men så beveger jeg eller partner oss bare ørlite, og neste gnist er tent. Føles som det er ulike erogene punkter som tennes etter tur. For eksempel kan jeg aldri få ene type orgasme som første orgasme, men akkurat den type orgasme er alltid nr 2, og følger tett på nr 1. Deretter er det en mer rotete kjedereaksjon, der jeg ikke kan forutse hvilke punkter som så "klør". 

Jeg vet jeg er heldig, og partner elsker dette, men det er faktisk et savn å få en avsluttende orgasme, med den ro i kroppen som jeg ser hos partner og hører om hos andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 4.32):

Før du er så skråsikker, kan du godt lese deg litt opp på anatomi og hva sterilisering faktisk er…..🙈

Anonymkode: a9e93...3d7

Skrevet

Som regel får jeg flere orgasmer alene enn når jeg er sammen med partner, men blir liksom ikke "ferdig". Føler meg ikke ordentlig tilfredsstilt, så jeg bare fortsetter til jeg blir sliten eller ikke får til flere.

Når jeg er sammen med partner er det annerledes; trenger bare én, maks to for å bli fornøyd, men til gjengjeld er de langt mer intense. Kanskje det er fordi hele kroppen er "med" på en annen måte. Man får full pakke, med følelser, nærhet, berøring og endorfiner osv.

Anonymkode: b59a5...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg får orgasme med sprut 3-4 ganger, deretter får jeg tørre orgasmer uten at det kommer noe ut. Men de er veldig sterke, i grunn blir orgasmene sterkere og sterkere inntil jeg nærmest kollapser. Klarer ofte 10 orgasmer, men rekorden er over 20. Føler ikke at orgasmen har noe med spruten å gjøre, når jeg er tom, bare fortsetter jeg å få orgasmer

Jeg tror på det du skriver.. men det er bare så sjeldent at menn er multiorgasmiske. Men mye onani og trening kan vel nesten alle få det til. Det står ganske mye om dette på nettet.. med å bli mere utholdende, og bli multiorgasmisk, til stor glede for kvinner vil jeg tru😉

Jeg onanerte mye i ung alder.. og onanerte så mye at pikken ble hoven, til nesten til dobbel tykkelse. Og jeg fikk 8 orgasmer en dag, og i den 8. utløsningen kom det ingenting ut. Ikke følte jeg noen høydare på den siste orgasmen, men det var igrunn deilig å ronke den tykke pikken😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...