AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 La ut et lignende innlegg for noen uker siden men klarer ikke å finne det igjen 😅 Jeg søkte om førerkort for noen år siden men fikk avslag på vandelsattest fra politiet fordi jeg hadde vært på sykehuset med intoks (drukket for mye). De skrev da at jeg trengte å levere en helseattest fra fastlegen. Har lagt alt på is frem til nå, og har nå fått en helseattest fra fastlegen og synsattest fra optiker. Må jeg nå kontakte politiet og informere de eller holder det å levere alt hos statens vegvesen? Kom ikke gjennom hos politiet i dag eller i går pga kort åpningstid på førerkort i fylket. Jeg leste også om egenerklæringingsskjema som skulle fylles ut før man dro til fastlegen, men han ga meg helseattest uten at jeg leverte noe. Er det dette skjemaet jeg finner på nett som jeg må levere når jeg leverer de andre dokumentene? Og til hvem. (https://www.vegvesen.no/globalassets/forerkort/ta-forerkort/soknad-om-forerkort-og-kompetansebevis-egenerklaering-om-helse.pdf Håper noen kan hjelpe 😊 Anonymkode: 5ea88...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Hei! Jeg ville prøvd med å levert helseattesten til vegvesenet, før å så søke om førerkort på nytt. Lykke til! Anonymkode: 63f4d...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå