Gå til innhold

Hvor handler du garn, pinner og annet strikke-stæsj?


Gorbys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Garntopia og søstrene grene (når de har noe fint)

Er jeg på marked handler jeg gjerne fra andre også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En blanding av fysiske garnbutikker og ulike nettbutikker. 
Merker at jeg oftes kjøper garn på nettbutikkene siden det stortsett alltid er tilbud der, men strikkepinner kjøper jeg på garnbutikkene. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garn- varierer, men stort sett garnius eller strikkemekka. Lokale butikker for småting som votter, sokker etc (blir for dyrt for meg å kjøpe garn til store prosjekter i fysisk butikk). 
 

strikkepinner- enten på nett sammen med garnkjøp hvis jeg mangler de jeg trenger, men ellers på husfliden eller den lokale garnbutikken her som begge fører ADDI pinner. 
 

Annet stæsj kjøpes her og der hvor jeg finner det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte på strikkemekka

Og en sjelden gang innom Fru Kvist i Oslo, det er en skikkelig trivelig butikk  ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et par mindre garnbutikker jeg prøver å støtte, ved å handle der. Spesielt en, hvor betjeningen ef veldig trivelig. Jeg kjøper også noe pinner og garn på bruktbutikk.

Det hender også at jeg handler pinner på den lokale bunnprisen, dersom jeg ikke har tid til å dra noe sted. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Handler som regel garn i den lokale garnbutikken, men av og til på nett om de ikke har det jeg er på jakt etter. Synes det er veldig viktig å støtte opp om de fysiske garnbutikkene. Har det meste av pinner og slikt allerede, så det handler jeg vel ikke lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler helst i lokale garnbutikker. Jeg er en fersk strikker og i butikken får jeg hjelp, og jeg kan kjenne på og se på garnet. Har kjøpt pinner på nettet fordi de ikke hadde riktig str i butikken. Jeg har riktignok grei økonomi og velger helst garn i god kvalitet. Skjønner at det ikke er sånn for alle. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym Brukar0

Jeg handler både på nett og i lokal garnbutikk. Av nettbutikker handler jeg mest på Strikkemekka, men også litt på Garnius, Strikkenett og Vikinggarn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...