AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hei. fikk beskjed nå om at jeg er blokkert fra fb i 30 dager og hvis jeg ikke sender inn gyldig ID blir kontoen (inkludert Messenger) blokkert permanent. Men kan dette stemme? må man sende inn ID (pass/førekort) til fb? synes det virker litt skummelt. Lurer litt på om jeg er hacket. men det er ikke mulig å komme i kontakt m fb heller. noen som har noe tips til hvordan komme i dialog m dem? tlf nr / Mail? jeg finner ingenting via Google… jeg poster stort sett aldri noe på fb så forstår heller ikke hva som er årsaken. ingen forklaring er gitt. Anonymkode: 2c774...319
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Det var lignende problem med Instagram og Twitter på mandag. Kanskje samme problem som har oppstått hos Facebook nå da. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/5BEbWe/brukere-fikk-instagram-kontoer-stengt-uten-forklaring Anonymkode: d07a1...22b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Det kan være reelt ja, for facebook (og andre store platformer) sliter med ett svært stort antall spamkontoer, så da kan de be om legitimasjon for å se at du faktisk er ett ekte menneske. MEN hvor fikk du den beskjeden? Det å komme i dialog med store selskaper er ekstremt vanskelig - og om beskjeden du har fått er reel, så skal det stå ganske klart og tydelig hvor man skal sende informasjon. Itillegg ville jeg undersøkt adressen/nettsiden du skal sende inn den informasjon. Anonymkode: 5cf59...add
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Takk for svar. har fått beskjedene via fb appen og Messenger appen. Anonymkode: 2c774...319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå