Gå til innhold

Hadde du ditched en venn som ikke prøver?


Queen BB

Anbefalte innlegg

Du er alltid den som tar konatakt først, men det virker ikke som de synes det er plagsomt fordi det virker de liker at du tar kontakt, men de gjør det aldri selv, for hvor lenge hadde du prøvd før du ga opp å prøve? har prøvd i 2 uker nå uten at personen har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei sånt hadde jeg ikke tatt personlig. Livet er ikke en konkurranse om 50/50

Anonymkode: 97c78...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venner som ikke så ofte tar kontakt. Jeg dropper dem ikke av den grunn fordi jeg kjenner til årsaken til at de sjeldnere tar kontakt 

Anonymkode: 50026...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har flere venner som ikke så ofte tar kontakt. Jeg dropper dem ikke av den grunn fordi jeg kjenner til årsaken til at de sjeldnere tar kontakt 

Anonymkode: 50026...0a1

Men denne personen tar ikke kontakt en sjelden gang engang. Og hver gang jeg ser personen i byen eller noe sier a ikke hei eller noe, og jeg må være alltid den som snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen BB skrev (Akkurat nå):

 Og hver gang jeg ser personen i byen eller noe sier a ikke hei eller noe, og jeg må være alltid den som snakker.

Det er bare spesielt. Da hadde jeg nok faset vedkommende ut 

Anonymkode: 50026...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Queen BB skrev (2 minutter siden):

Men denne personen tar ikke kontakt en sjelden gang engang. Og hver gang jeg ser personen i byen eller noe sier a ikke hei eller noe, og jeg må være alltid den som snakker.

Men da høres det, desverre ut som at vedkommende ikke ønsker kontakt på den måten. 

Anonymkode: 7d4ab...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er bare spesielt. Da hadde jeg nok faset vedkommende ut 

Anonymkode: 50026...0a1

hva mener du med faset vedkommende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

 

Men da høres det, desverre ut som at vedkommende ikke ønsker kontakt på den måten. 

Anonymkode: 7d4ab...32b

mener du at vedkommende ikke ønsker kontakt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen BB skrev (2 timer siden):

mener du at vedkommende ikke ønsker kontakt med meg?

Ja det kan virke sånn hvis vedkommende aldri tar kontakt med deg.

Anonymkode: 91914...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en introvert person som sjelden tar kontakt med vennene mine for å finne på noe eller bare treffes. Men jeg prater mye med dem på sosiale media da, daglig. De vet at jeg ikke er flink til å ta initiativ og tilgir meg heldigvis dette, jeg har forklart litt hvorfor. Men selvfølgelig sier jeg hei til dem hvis jeg treffer dem i byen og jeg slår gjerne av en prat også. Noe annet ville være utenkelig. Jeg tror at hvis denne vennen din ikke engang sier hei når dere ser hverandre, så prøver hun å unngå deg. Eller har sosial angst.

Anonymkode: b8288...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (hadde?) ei venninne som jeg opplever litt sånn. Vi ble veldig gode vender under et studie. Så flyttet hun til utlandet i to år, men vi hadde relativt ofte kontakt, og pratet masse om å møtes når hun kom tilbake til Norge. Vi møttes én gang da hun kom tilbake om jeg ikke husker feil. Så flyttet jeg, men hadde fremdeles kontakt. Jeg sendte flere meldinger og lurte på om hun ville møtes, og det var alltid "det hadde vært sååå hyggelig, jeg savner deg såå mye, men det passer ikke!" Osv. Etter flere ganger med samme svar, så har jeg gitt opp. Og hun har ikke gitt en lyd tilbake. Selv om jeg alltid skriver: "ok, bare si fra en helg når du er ledig da!"

Jeg vet at hun har adhd og er litt spontan og sånn. Men hun treffer jo mange andre venner og klarer mye annet i livet, så hun bør jo klare å sende én liten melding. Jeg vurderer å prøve å sende en melding igjen, men vi får se. Nå er jeg gravid og det kommer en unge snart. Vet ikke om sånt er så interessant for henne. Vi har jo ikke møttes på flere år, så føler det blir kjedelig for henne å sitte oppi en haug med bleier og amming 😅

Anonymkode: 092d7...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen BB skrev (20 timer siden):

Men denne personen tar ikke kontakt en sjelden gang engang. Og hver gang jeg ser personen i byen eller noe sier a ikke hei eller noe, og jeg må være alltid den som snakker.

Ja hvis de ikke sier noe når du tilfeldigvis treffer dem, det er noe annet, da vil kanskje ikke personen være en venn, med mindre de ikke så deg. Men jeg for eksempel tar sjelden kontakt, med den grunn at jeg kanskje ikke har noe konkret å snakke om og ikke vil forstyrre personen unødig. 

Anonymkode: 23d7b...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...