Gå til innhold

Singel og frisyre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 23 år som har vært singel et par år. Det jeg lurer på er om dere tror det er turn off hvis jenta har veldig veldig langt hår. Bestemte meg for tre år siden for å la håret mitt vokse skikkelig langt, og nå har det blitt over en meter. Kjenner jeg ikke har lyst til å klippe meg igjen, men heller la det bli så langt som mulig - ja, gjerne lenger enn meg selv. Tror dere jeg er dømt til å være evig singel med så langt hår? Takknemlig for alle svar!

Anonymkode: 12b03...468

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsentrer deg om andre viktige ting du. 

Anonymkode: dbedf...d10

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Konsentrer deg om andre viktige ting du. 

Helt enig😂😂

Skrevet

🙄🤪😂

Anonymkode: 72d3f...464

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Tviler sterkt på at frisyren din er årsaken til at du er singel...

Skrevet

Fint hår er jo vakkert.1 meter er ganske langt. Kanskje stusse litt tuppane

Anonymkode: 9e286...ae9

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke sikkert at det har noen betydning, men mange synes det er finere med hår til maks midt på ryggen. Når det nærmer seg korsryggen blir det litt for langt. 

Anonymkode: da7ea...d8d

Skrevet

Tror slike sære standpunkter kan redusere utvalget ditt, men kan vekke nysgjerrighet hos noen. 

Ellers merker du gjerne om gutter tar kontakt og hva slags type interesse de har for deg (forbruk eller vil bli kjent).

Skrevet

Det er jo bare til å kjøre på det👍 Men om det er for de litt mer spesielle? Ja 

1037988000_Screenshot_20221102-094732_SamsungInternet.thumb.jpg.9d67e12dd851d741f10939768d4d320f.jpg574029417_Screenshot_20221102-094607_SamsungInternet.thumb.jpg.8dbef786a797117d005f616e484a097c.jpg

Anonymkode: dda15...d56

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sikkert at det har noen betydning, men mange synes det er finere med hår til maks midt på ryggen. Når det nærmer seg korsryggen blir det litt for langt. 

Anonymkode: da7ea...d8d

Tull og fjas dette hår styret folk henger seg opp i på kg. Huff. Who cares så lenge han liker deg som du er. 

Skrevet

Tror det er viktigere at håret ser velstelt ut. Flisete, fett hår er turn-of uansett lengde.

• Liker 2
Skrevet

Langt hår kan fort se heksete ut. Mye bedre om du klipper en kort kul frisyre. Den er også mer praktisk å stelle. 

Anonymkode: fb794...4c1

Skrevet

Kan vel nesten garantere at ditt lange hår ikke er årsaken til at du er singel. Nei, menn synes ikke langt hår er turn off. Selv ikke en meter med hår.

Anonymkode: efa0d...940

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei. Jeg er en jente på 23 år som har vært singel et par år. Det jeg lurer på er om dere tror det er turn off hvis jenta har veldig veldig langt hår. Bestemte meg for tre år siden for å la håret mitt vokse skikkelig langt, og nå har det blitt over en meter. Kjenner jeg ikke har lyst til å klippe meg igjen, men heller la det bli så langt som mulig - ja, gjerne lenger enn meg selv. Tror dere jeg er dømt til å være evig singel med så langt hår? Takknemlig for alle svar!

Nei det er heller motsatt, veldig langt er veldig turn on😍

Anonymkode: 285b0...feb

• Hjerte 1
Skrevet

Det blir nok litt sært for noen med hår som er lengre enn deg, men du trenger jo en mann som liker deg akkurat som du er. Så du bør gjøre akkurat det du vil. Noen liker det helt sikkert.

Anonymkode: 1a4b3...90d

Skrevet

Hei! Ts her. Takk for alle svar hittil. Jeg har bestemt meg - jeg skal aldri klippe meg igjen i dette livet. Gleder meg sånn til det først når knærne, og så er neste mål gulvet. Noen andre som har veldig langt hår her, eller som har samme plan som meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Ts her. Takk for alle svar hittil. Jeg har bestemt meg - jeg skal aldri klippe meg igjen i dette livet. Gleder meg sånn til det først når knærne, og så er neste mål gulvet. Noen andre som har veldig langt hår her, eller som har samme plan som meg?

Ok, så spennende. Takk for info. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...