AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Dattera mi på 1 år gammel kastet nettbrettet i badebaljen som var full av vann🤕 Jeg tok den ut og kunne se på skjermen at det har kommet vann i den. Jeg slo den på og åpnet youtube for å sjekke om den funker. Burde kanskje ikke ha gjort det. Etter 5 min så er den helt svart. Kan den reddes? Det er en lenovo nettbrett Anonymkode: 63ce1...3da
NORAH.C.IV Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Har du innboforsikring som kan dekke kostnad for eventuell reperasjon?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Hadde ikke brukt forsikring eller reparasjon på dette. Lenevo er jo ganske rimelige så hadde kjøpt et nytt. Anonymkode: 5bb8e...458
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Den er nå godt etablert i nettbrett-himmelen. Er bare å gå videre... Anonymkode: 6485f...5eb 1 1
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Neste gang slår du den av og tørker den i 2 døgn før du slår den på
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Når du mister mobil eller nettbrett e.l i vann, la det ligge uten å skru på det lenge. Det kan overleve om du lar den tørke innvendig i noen dager (selv hadde jeg nok latt det ligge en uke eller to for å være helt sikker). Når du skrur den på når den er våt innvendig, kan du kortslutte og ødelegge elektronikk innvendig. Sjansen er nok stor for at dersom den ikke ble ødelagt når den falt i vannet, så ble den det når du forsøke skru på. Anonymkode: eb900...e42 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Jeg har sølt væske på Mac flere ganger. Har da skrudd av umiddelbart, og tørket i 3 døgn. Da funker den fint videre. Har lest det samme som flere påpeker, at om man skrur den på så kortslutter det elektriske inni, og den er ødelagt. Men hvem vet, det er jo ikke verre enn at du prøver, og samtidig sjekker med forsikringen om dette er noe de tar. Anonymkode: 52ff0...0f1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 La den tørke i noen dager, kanskje opp mot en uke, før du slår den på. Det er ikke sikkert den er helt død, så la den være i fred en stund før du prøver igjen. Anonymkode: bc713...e78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå