AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #21 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (På 1.11.2022 den 21.42): Etter at jeg fikk barn og kroppen min forandra seg så føler jeg meg så macho på en måte! Alt på kroppen er større og tyngre, inkl benbygningen (gått opp 1 skostørrelse f.eks.) Jeg har aldri vært den mest feminine, bruker stort sett converse/doc martens, tighte jeans, hettegenser/strikkegenser. Aldri neglelakk eller noe på leppene, men bruker mascara. Har ikke hull i ørene heller. Har langt hår som stort sett er løst. Nå har jeg begynt å gå med kjoler fordi det er komfortabelt, og for å føle meg litt mer feminin. Men kroppen min er liksom tung og lite feminin, og jeg blir helt malpassert i de kjolene. Jeg tror jeg vil se veldig rar ut med mer sminke og neglelakk f.eks., eller feminine sko. Litt som om jeg har kledd meg ut. Men jeg savner å føle meg lett og ledig i kroppen. Jeg veier ca 5 kg mer enn før jeg ble gravid (barnet er 1 år), prøver å tenke at det er helt greit. Det fins jo mange damer som er ganske høye og brede, men som er kjempefeminine likevel. Noen tips til hvordan man kan føle seg mer feminin, uten at det ser ut som at man har kledd seg ut?? Anonymkode: c1dfa...5eb Feminine damer i Norge er nesten helt fraværende, så du er ikke alene. Som feminin dame menes ei dame som er glad i å lage mat, liker å pynte seg (ikke trashy men klassisk), omsorgsfull, tar vare på seg selv og kroppen sin, ikke mener at menn og kvinner skal være lik og gjøre samme oppgaver (tradisjonelle verdier/kjønnsroller), liker å ta seg av barna og som gjerne jobber redusert mens barna er små. Tar seg av huslige ting, er romantisk og glad i sex. Innehar du disse kvalitetene vil du alltid være førstevalget til menn. Nå kommer hylekoret, men de må bare komme, fordi sannheten er ikke noen vits å skjule.. Anonymkode: a2936...2a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #22 Skrevet 5. november 2022 On 11/1/2022 at 10:05 PM, AnonymBruker said: Hva? Herlighet,når begynte feminitet være synonym for svakhet? Anonymkode: 2ca58...df9 Når kvinner internasjonalt bestemte seg for å emulere menn i absolutt alt. En sterk kvinne er bare en kopi av en sterk mann. Men ironien er at de aldri vil bli sterkere enn menn i maskulinitet. Så det er liksom en suboptimal løsning for kvinner. Anonymkode: c1a13...bca 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #23 Skrevet 5. november 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Feminine damer i Norge er nesten helt fraværende, så du er ikke alene. Som feminin dame menes ei dame som er glad i å lage mat, liker å pynte seg (ikke trashy men klassisk), omsorgsfull, tar vare på seg selv og kroppen sin, ikke mener at menn og kvinner skal være lik og gjøre samme oppgaver (tradisjonelle verdier/kjønnsroller), liker å ta seg av barna og som gjerne jobber redusert mens barna er små. Tar seg av huslige ting, er romantisk og glad i sex. Innehar du disse kvalitetene vil du alltid være førstevalget til menn. Nå kommer hylekoret, men de må bare komme, fordi sannheten er ikke noen vits å skjule.. Anonymkode: a2936...2a2 Legg til at det ikke nødvendigvis er at hun skal gjøre så mye for mannen, men at hun er submissive - uten å være en tøffel. Ingen mann orker en kvinne som ikke gidder være en teamplayer. Anonymkode: c1a13...bca
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #24 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Legg til at det ikke nødvendigvis er at hun skal gjøre så mye for mannen, men at hun er submissive - uten å være en tøffel. Ingen mann orker en kvinne som ikke gidder være en teamplayer. Anonymkode: c1a13...bca AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når kvinner internasjonalt bestemte seg for å emulere menn i absolutt alt. En sterk kvinne er bare en kopi av en sterk mann. Men ironien er at de aldri vil bli sterkere enn menn i maskulinitet. Så det er liksom en suboptimal løsning for kvinner. Anonymkode: c1a13...bca AnonymBruker skrev (16 timer siden): Feminine damer i Norge er nesten helt fraværende, så du er ikke alene. Som feminin dame menes ei dame som er glad i å lage mat, liker å pynte seg (ikke trashy men klassisk), omsorgsfull, tar vare på seg selv og kroppen sin, ikke mener at menn og kvinner skal være lik og gjøre samme oppgaver (tradisjonelle verdier/kjønnsroller), liker å ta seg av barna og som gjerne jobber redusert mens barna er små. Tar seg av huslige ting, er romantisk og glad i sex. Innehar du disse kvalitetene vil du alltid være førstevalget til menn. Nå kommer hylekoret, men de må bare komme, fordi sannheten er ikke noen vits å skjule.. Anonymkode: a2936...2a2 Må bare le litt av de siste kommentarene her😂 hvem ringte incels united? 😅 Ts Anonymkode: c1dfa...5eb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #25 Skrevet 6. november 2022 Å endre stil kan jo skje litt gradvis. Venner man seg til litt lebestift, en litt nøytral neglelakk og en enklere sort kjole osv så kan man jo utvide etter hvert. Kjole med converce er pent. Kjole i skater dress fasong passer alle kvinner. Livet må bare komme høyt nok til at det kommer over magen. Begynte også å gå med kjole først etter barn, pga at jeg fikk litt mage jeg ville skjule. Har gradvis over år funnet min stil. Men siden denne ligger under seksualitet vil jeg også stekt anbefale det man har under kjolen. Å bruke litt tid (feks annen hver fredags kveld mens han legger barneer) på å epilere beina, barbere seg, stelle negler på føttene og ta på pent undertøy hjelper enorme på det å føle seg feminin. Jeg bruker tykke knestrømper, deilig å ha på bare bein og så kos for ham å dra av og stryke meg på beina mens vi sitter i sofaen og slapper av. Plutselig stryker han lenger opp og så er man i gang Anonymkode: 75d92...689
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #26 Skrevet 6. november 2022 Bruk kjoler du. Neglelakk og sminke. Få deg hull i ørene og pynt dem. Langt velstelt hår. Anonymkode: 8285e...f88
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #27 Skrevet 6. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Må bare le litt av de siste kommentarene her😂 hvem ringte incels united? 😅 Ts Anonymkode: c1dfa...5eb Hahahah😂🙌 Anonymkode: b2f10...8e2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #28 Skrevet 6. november 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Må bare le litt av de siste kommentarene her😂 hvem ringte incels united? 😅 Ts Anonymkode: c1dfa...5eb Ja, du har ingen gode argumenter med andre ord. Godt å se at du må spekulere i våre sexliv istedenfor. Anonymkode: c1a13...bca
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #29 Skrevet 6. november 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Feminine damer i Norge er nesten helt fraværende, så du er ikke alene. Som feminin dame menes ei dame som er glad i å lage mat, liker å pynte seg (ikke trashy men klassisk), omsorgsfull, tar vare på seg selv og kroppen sin, ikke mener at menn og kvinner skal være lik og gjøre samme oppgaver (tradisjonelle verdier/kjønnsroller), liker å ta seg av barna og som gjerne jobber redusert mens barna er små. Tar seg av huslige ting, er romantisk og glad i sex. Innehar du disse kvalitetene vil du alltid være førstevalget til menn. Nå kommer hylekoret, men de må bare komme, fordi sannheten er ikke noen vits å skjule.. Anonymkode: a2936...2a2 Jeg er som du beskriver, dog må jeg jobbe 100% for å ha råd til boliglånet om ikke mister jeg den. Opplever stor interesse fra andre (vestlige) menn som sier jeg er pen, snill, myk og feminin men norske menn viser ikke interesse for meg. Til ts, du kommer langt med en god hudpleierutine, manikyr og pedikyr kan du gjøre hjemme en gang i uken, velstelt hår og sminke. Jeg trener til YT hjemme 2-3 dager i uken og får i meg det jeg trenger av frukt og grønt og drikker mye grønn te, holder meg slank av dette. Svart strømpebukse og skjørt/kjole er feminint men trenger ikke være jålete og kan brukes i hverdagen Invester i en pen og varm kåpe. Anonymkode: 7e0b0...9ab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå